Hoe krijg je kortsluiting?

Notpron is wel leuk ja, level 13 geloof ik

die elementen heb ik allemaal maar hoe krijg ik ooit die onderste la open van de kast??

(ja ik heb vakantie... alle tijd voor zo'n rotspel :))

minkcie schreef: die elementen heb ik allemaal maar hoe krijg ik ooit die onderste la open van de kast?? (ja ik heb vakantie... alle tijd voor zo'n rotspel :))

Als die gekke slotenmaker niet tevreden is met alle muntjes die je hem aanbiedt, zit er misschien niks anders op dan zelf eens gek te doen met het geld...

ik heb geen geld, dat is het probleem.. ik had 1 muntje en die heb ik onder de deur geschoven maar hij vond em niet goed genoeg!

hooo laat maar, gevonden..

Ook klaar, toen ik alle elementen had kwam de bibliothecaris eraan dat ik wat zinnigers moest gaan doen of mijn computer afstaan. Ik deed te lang spelletjes haha, back to work

Zo, 't is me ook gelukt....

eindelijk... werd wel tijd he ;)

Ja, sorry, ik had nog wel meer te doen vanmiddag...

yes tis mij ook gelukt, mede dankzij jullie tips...

als je hiervan houdt, moet je ook zeker notpron proberen!
ik ben bij level 21, wie is verder??

Ik kijk niet zo vaak op dit topic, maar ik meen toch iets gevonden te hebben wat hier thuishoort. Namelijk: Ietwat Catan-achtig en prima te combineren met bezigheden op de computer. Zeker in het begin is het vooral bouwen en afwachten.

Ik ben daar nog niet veel GSV'ers tegengekomen (nog geen dus), ik denk dat de link nog niet in dit topic staat.

Mijn positie: 34/145 (Ursheim)

Volgens mij staat die link er wel ergens. Maar vraag anders Skippy eens...

Ben er al een tijd mee bezig

Mijn naam: Weenyman, uiteraard.

Ben al even bezig, mooi 2 dorpies, en onderdeel van de crew! :|

Zo'n idee had ik al. Ge hebt een bericht.

Ik moet maar eens na gaan denken over mijn profilering.

Een bloeddorstige barbaar of een getemde XiniX-kloosterling?

Ik hoorde Bouke en Henri er zaterdag ook over volgens mij.

Henri zit dat vaker wel dan niet te spelen.

Komt iemand ook uit deze kamer? (de 'blue chamber', linksonder)
verslavend!

weenyman schreef: Ben er al een tijd mee bezig Mijn naam: Weenyman, uiteraard. Ben al even bezig, mooi 2 dorpies, en onderdeel van de crew! :|

Net als weenyman onderdeel van de crew 8)
Multihunter team in actie!

erg leuk spelletje en we zijn al een aantal weekjes bezigh met een populatie van boven de 320

minkcie schreef: Komt iemand ook uit deze kamer? (de 'blue chamber', linksonder) verslavend!

Nee, ik krijg alleen maar lugubere briefjes... en ben er uit, deze is wel makkelijk op zich

HaJee schreef:
minkcie schreef: Komt iemand ook uit deze kamer? (de 'blue chamber', linksonder) verslavend!

Nee,... en ben er uit

Is het je nou wel of niet gelukt?

Eerst niet, maar die laatste zin heb ik dus toegevoegd. Ik ben er dus uit ja.