Klopt. Maar ik zei ook niet dat het niet mocht of dat dit topic afgesloten moest worden. Wat ik zei is dat SOA/SoG helaas voorkomt, maar geen hobby ofzo is. Zie het eerder als een gebrek, dan dat je denkt dat het normaal is.

Laat me nou! Laat me nou chargeren tegen windmolens en aanverwant...

Ik heb wel eens in de Harmonie een kerel gezien van 33 ofzo die een spelletje op internet deed (Quest for the Dragon's Lair ofzo) Dat is toch zielig! (Vast zo'n gechiedenisstudent die geen baan kon krijgen...) Dat wil je niet.

spelletjes op internet kunnen erg rustgevend zijn, je weet nooit wat erachter zit!
En bovendien, sinds wanneer vergelijk jij jezelf met don quichot?

wat je rustgevend noemt... niet naar t swingfeest gaan en toch nu pas naar bed toe, stomme enigma, waarom heeft ie dan ook 34 van die rotplaatjes :shock:

Ursa schreef: (Vast zo'n gechiedenisstudent die geen baan kon krijgen...)

Misschien is het goed voor je om je alvast op de internetspelletjeswereld te oriƫnteren...

renskebuit schreef: En bovendien, sinds wanneer vergelijk jij jezelf met don quichot?

Een profeet, roepende in zanderige open vlaktes heeft ook iets van een luchtkastelenconquistadore. Zeg maar.

@ HaJee: ik doe liever offline spelletjes (AoW(2), Starcraft, Warcraft2 enz. of bordspellen, veel gezelliger..)

Wie komt er als eerste uit ?

Nou ik niet, wie komt me redden?

Hm, een zwart goedje in een beker, een munt en een afstandsbediening. Verder een bezem waar ik niet bij kan en een doorgeknipte telefoonlijn. Een 'box' die op slot zit... raar hoor.

Ik kom er ook niet uit...

ik heb nog een blad van die plant geplakt tussen de doorgeknipte telefoonlijn en daar die munt weer opgeplakt. verder een batterij in de afstandsbediening, maar dat schijnt ook niet te helpen. hoe krijg je dat zwarte goedje in je beker?

Met die beker druppels opvangen, het is een beetje proberen, maar dan lukt het wel. Hoe haal je die batterij uit de remote control?

je hebt 2 batterijen nodig voor de remote control. En die ligt in de kast... De bezem snap ik ook niet..

die batterij ligt onder een boek op de boekenplank, die kun je vervolgens in je remote control doen. als ie er eenmaal inzit wil ie er niet meer uit.

ik bedenk me net de volgende theorie: dat slot is een elemental lock, wellicht de 4 elementen? als je die witte een paar keer indrukt gaat ie naar beneden, dan heb je lucht al te pakken. op die bruine moet vast aarde uit die plantenbak, en op die blauwe water uit je kopje. blijft vuur over die op rood moet, maar waar die vandaan moet komen? Klinkt aannemelijk he, maar misschien wel dikke onzin...

de munt is tevens een schroevedraaier...

hoe krijg je een plantenblad dan? ik kan er niet bij..

en waar zien jullie de remote?

ik heb t plantenblad... maar ik krijg m niet tussen de telefoondraad

je theorie lijkt me juist Lennert.. Maar waar haal je water en vuur vandaan...

Hoe doe je die kastdeur open dan?

Water op het blaauwe vlakje van dat elemental lock plaatsen werkt trouwens niet!

bij het krukje liggen interessante dingen. naast een ab ook een schroef...

ja maar de schroef kun je toch niet pakken??