Studie-ontwijkende activiteiten (spelletjes op internet)
Een onderwerp gestart door L1Rn4urAyA7aTEe
+0
Gerard
Carloz schreef: Hoeveelste poging?
51e
+0
Sparrow
HaJee schreef: kerstboom en oog heb ik gehad, alleen dan komt er iets over wat ik zag op de vorige puzzel en hoe het klinkt. Uit de aanwijzingen leidt ik af dat ik een woord in de URL moet veranderen, maar welk woord moet ik invullen?
iets (een engels woord) wat rijmt/hetzelfde klinkt op oog & zee, of in het engels dus: eye sea...
en dan dus invullen op de plaats van "twobee"
+0
HaJee
I see...
En zover was ik ook al, maar wat ik ook invul, ik kom op een pagina die aangeeft dat de pagina niet gevonden kan worden...
+0
Gerard
je moet aan iets denken dat ook nog koud is...
+0
Sparrow
klopt helemaal
het antwoord:
icy.htm
+0
Carloz
Sparrow schreef: klopt helemaal
icy.htm
OOOOHH Dát staat er 8).
+0
Biezema
Op internet staan genoeg pagina's om je op weg te helpen. Let daarbij wel op dat je niet op eentje bent waar je de antwoorden zomaar voorgescholteld krijgt, want dan is het niet leuk meer. Ik ben een tijd terug bij level 23 ofzo gestopt. Hoeveel zijn het er eigenlijk?
+0
Sparrow
stuk of 30 dacht ik... ik heb er 20 gedaan, met een paar keer hulp van het forum (zie beginpagina van het spel of klik )
+0
Rob
Ik ben bij level 19 gestopt en toen doorgegaan met een meer bekende puzzel: not pron. Als je bij die puzzel met google gaat zoeken, moet je echt '-not pron' erbij typen, anders heb je grote kans dat je de oplossing tegenkomt.
Ik vind de puzzels beter en leuker dan enigma.
haha, ik weet het :) not pron is van dezelfde maker
+0
Ursa
[terecht moraliserend]
Mensen, ga nou es iets doen met je tijd! Ok, ik mag dan een enorme hypocriet zijn, gezien m'n eigen levensstijl en het tijdstip waarop ik post. Ik kom hier echter nooit. Studeer, neem pauze, maar ga dan iets anders doen! Een kopje thee/kovvie drinken, wat anders lezen, een puzzeltje maken, whatever.
Maar alsjeblieft, doe niet alsof dit topic het normaalste in de wereld is. SOA is zwakte!!!
[/terecht moraliserend]
Voor de rest verwijs ik u naar mijn onderschrift.
+0
Sparrow
heb jij niks te doen of zo?
ik weet nog wel een leuk spelletje hoor! ;)
+0
Carloz
Ursa schreef: [terecht moraliserend]Voor de rest verwijs ik u naar mijn onderschrift.
Daar is geen woord frans bij!
+0
Ursa
onderschrift schreef: 'Aliquando et insanire juduncum est.' (Seneca)
Jawel hoor: 'et' is 'en' in het frans en 'est' een vervoeging van het werkwoord 'être', dat is: zijn.
(oeps, dat was wel heel erg off-topic...)
+0
Renske
Ursa schreef: Maar alsjeblieft, doe niet alsof dit topic het normaalste in de wereld is. SOA is zwakte!!!
SOA?? Je bedoelt toch hopelijk heus iets anders? Of ben ik nu toch stiekem blond dat ik aan het happen ben?
+0
CC
Ursa schreef: terecht moraliserend Mensen, ga nou es iets doen met je tijd!
Kom op zeg, laat dit topic lekker een spelletjes topic zijn, en als je het nutteloos vind, dan lees je het toch lekker niet!!!
Kom maar op met die links!!!
+0
Ursa
renskebuit schreef: SOA?? Je bedoelt toch hopelijk heus iets anders? Of ben ik nu toch stiekem blond dat ik aan het happen ben?
Ik zeg alleen: tjek de topictitel. 8)
+0
Renske
jaaa maar tis onderdeel van SOG en zo staat het ook wat beter bekend. en niemand noemt het soa, zo staat het ook niet in de titel en iedereen zegt sog en ik vraag me nu waarlijk af waarom ik hier serieus op in ga..
+0
CC
Nu ben ik blond, sog?
+0
Henri L
Ursa schreef: Ik zeg alleen: tjek de topictitel. 8)
uhm, deze discussie valt ook onder SOG, dus als je er niet aan mee wil doen, kun je beter stoppen.
iets (een engels woord) wat rijmt/hetzelfde klinkt op oog & zee, of in het engels dus: eye sea...
en dan dus invullen op de plaats van "twobee"
I see...
En zover was ik ook al, maar wat ik ook invul, ik kom op een pagina die aangeeft dat de pagina niet gevonden kan worden...
je moet aan iets denken dat ook nog koud is...
klopt helemaal
het antwoord:
icy.htm
OOOOHH Dát staat er 8).
Op internet staan genoeg pagina's om je op weg te helpen. Let daarbij wel op dat je niet op eentje bent waar je de antwoorden zomaar voorgescholteld krijgt, want dan is het niet leuk meer. Ik ben een tijd terug bij level 23 ofzo gestopt. Hoeveel zijn het er eigenlijk?
stuk of 30 dacht ik... ik heb er 20 gedaan, met een paar keer hulp van het forum (zie beginpagina van het spel of klik )
Ik ben bij level 19 gestopt en toen doorgegaan met een meer bekende puzzel: not pron. Als je bij die puzzel met google gaat zoeken, moet je echt '-not pron' erbij typen, anders heb je grote kans dat je de oplossing tegenkomt.
http://deathball.net/notpron/notpron.htmIk vind de puzzels beter en leuker dan enigma.
Ik ben (weer) bij 19, succes!
haha, ik weet het :) not pron is van dezelfde maker
[terecht moraliserend]
Mensen, ga nou es iets doen met je tijd! Ok, ik mag dan een enorme hypocriet zijn, gezien m'n eigen levensstijl en het tijdstip waarop ik post. Ik kom hier echter nooit. Studeer, neem pauze, maar ga dan iets anders doen! Een kopje thee/kovvie drinken, wat anders lezen, een puzzeltje maken, whatever.
Maar alsjeblieft, doe niet alsof dit topic het normaalste in de wereld is. SOA is zwakte!!!
[/terecht moraliserend]
Voor de rest verwijs ik u naar mijn onderschrift.
heb jij niks te doen of zo?
ik weet nog wel een leuk spelletje hoor! ;)
Jawel hoor: 'et' is 'en' in het frans en 'est' een vervoeging van het werkwoord 'être', dat is: zijn.
(oeps, dat was wel heel erg off-topic...)
SOA?? Je bedoelt toch hopelijk heus iets anders? Of ben ik nu toch stiekem blond dat ik aan het happen ben?
Kom op zeg, laat dit topic lekker een spelletjes topic zijn, en als je het nutteloos vind, dan lees je het toch lekker niet!!!
Kom maar op met die links!!!
Ik zeg alleen: tjek de topictitel. 8)
jaaa maar tis onderdeel van SOG en zo staat het ook wat beter bekend. en niemand noemt het soa, zo staat het ook niet in de titel en iedereen zegt sog en ik vraag me nu waarlijk af waarom ik hier serieus op in ga..
Nu ben ik blond, sog?
uhm, deze discussie valt ook onder SOG, dus als je er niet aan mee wil doen, kun je beter stoppen.