alleen wel heel wat moeilijker, ik kom er echt niet uit.
+0
Carloz
Op die site van Finger Frenzy (alfabet z.s.m. typen), kun je nu ook omgekeerd 't alfabet typen. Dat gaat echt stukken langzamerderder. 17,474 :oops:
+0
HaJee
Opzeggen kan ik wel heel vlot :D
+0
Gerard
Carloz schreef: Op die site van Finger Frenzy (alfabet z.s.m. typen), kun je nu ook omgekeerd 't alfabet typen. Dat gaat echt stukken langzamerderder. 17,474 :oops:
Alfabet achterstevoren: 3.406
+0
Biezema
tsss, Gerard, jij hebt ook echt niets nuttigs te doen...
+0
Carloz
Hoeveelste poging?
+0
Sparrow
HaJee schreef: Ik kom niet op het woord van de derde puzzel van Enigma :?
puzzel 3 of 2b?
+0
HaJee
kerstboom en oog heb ik gehad, alleen dan komt er iets over wat ik zag op de vorige puzzel en hoe het klinkt. Uit de aanwijzingen leidt ik af dat ik een woord in de URL moet veranderen, maar welk woord moet ik invullen?
In hoeveel stappen?
Ik in 163, twee meer dan het minimale. Ga het strax nog wel even een keer doen en dan proberen precies in 161 stappen.
Bij mij doet het spel het niet eens.
Jippie, nu ook in 161 stappen gehaald!!
En nu moet ik naar de tandarts :(
ik zal het eens proberen
"complete with minimum moves"
ik snap er niets van
ik begin het door te krijgen
ik heb het al eerder gezegd, voor de echte fanatiekelingen:
http://members.shaw.ca/energythief/Hoever ben je Rob?
hehe, kheb hem door. Complete with minimum moves.
dit is echt thof (die van musje dan...)
ik snap dat soort puzzels echt niet.
Ik kom niet op het woord van de derde puzzel van Enigma :?
Net zoiets (van dezelfde site):
http://www.johnrausch.com/SlidingBlockPuzzles/k123.htmalleen wel heel wat moeilijker, ik kom er echt niet uit.
Op die site van Finger Frenzy (alfabet z.s.m. typen), kun je nu ook omgekeerd 't alfabet typen. Dat gaat echt stukken langzamerderder. 17,474 :oops:
Opzeggen kan ik wel heel vlot :D
Alfabet achterstevoren: 3.406
tsss, Gerard, jij hebt ook echt niets nuttigs te doen...
Hoeveelste poging?
puzzel 3 of 2b?
kerstboom en oog heb ik gehad, alleen dan komt er iets over wat ik zag op de vorige puzzel en hoe het klinkt. Uit de aanwijzingen leidt ik af dat ik een woord in de URL moet veranderen, maar welk woord moet ik invullen?