whahaha... 5,5!!?! :) donders... nooit gedacht dat het zou lukken ;)

inmiddelsgedaald naar 4,672

6,25 met een vinger

welke?

6,14 met mijn middelvinger

3,969 maar ik weet niet hoeveel rek er nog in zit. Veel sneller lukt me niet denk ik.

Toch wel: 3,409

3.025, net niet onder de drie seconden....

3,297. Ik voel dat het er in zit!

2.954
En nou hou ik ermee op

Na een tijdje wachten gaat het weer veel beter. Voor mij is het ook tijd om te stoppen: 2.859

wooooow wat snel man!! kvind t nog behoorlijk lastig:p blijf beetje hangen rond de 6.. doen jullie met die enorm lage tijden het met meerdere vingers? ik kan maar met vier vingers typen...

pfffft ik dacht ik ga eens kijken op welke plek henk staat met zn 2,859, ik vond t behoorlijk snel. Maar als nog staat hij op plek 2904!! Wat een sneller vingers hebben die mensen zeg......

Heeft iemand die filmpjes ook bekeken van die snelle tijden? Das echt gekkenhuis.

ja klopt,.. inmiddels blijf ik stokken op 4,515 seconden. Ikben gewoon domweg niet handig genoeg met meerd dan 4 vingers te typen :(

Ook leuke spelletjes online zijn runescape en travian. Het zijn wel lange spelen waarbij strategie komt kijken en ontwikkeling.. Iets anders dan dit dus.

www.runescape.com www.travian.nl

nou 0,44, weet ook hoe die wereldrecordhouders aan hun highscore komen. twas even oefenen, heb even zo'n macroprogramma gedownload, dan krijg je het makkelijk onder de 1 seconde. 1,5 sec is echt niet gewoon mogelijk

huh?

renskebuit schreef: huh?

je haalt me de woorden uit de mond

en dit zijn toch de spelletjes om je te realiseren dat je toch die typecursus had willen doen... kom niet veel onder de 5 ofzo

Biezema schreef: Na een tijdje wachten gaat het weer veel beter. Voor mij is het ook tijd om te stoppen: 2.859

Even oefenen op facgroep gisteren heeft toch geholpen: 2.594... en nu aan de scriptie!

Ik kom ook niet onder de 6, die 0,44 was met een programma die achter elkaar een aantal toetsen intikt op het moment dat jij dat wilt, dus dan zet je a-z erin en dan ...ting en dan heb je tussen de 0,44 en 1,5 sec. Die lui van de highscore zullen het ook wel ongeveer zo gedan hebben.

ps heb geen typecursus gehad, maar je kunt het jezelf ook prima aanleren, bij mij zijn de laatste letters en de q het lastigste

ik houd het maar bij Need For Speed Most Wanted, weliswaar niet op internet wel maar uitstekend sog-materiaal :)

Heb je NFS Most Wanted dan? :shock: ? Neem in dat geval maar ff mee dan vanavond.

mijn record momentel is 3,86. beter lutk het momenteel niet echt met minder dan tien vingers! ;)