Onbegrijpelijk, die keus van Jochum!! Hij vond Barbara steeds het leukst, en zij vond hem nu ook wel leuk...

mensenvriend

Ja, daar snapte ik nou ook niks van...

Stieneke schreef: Onbegrijpelijk, die keus van Jochum!! Hij vond Barbara steeds het leukst, en zij vond hem nu ook wel leuk...

Ach, die jongen zit natuurlijk achter Marieke aan, zie ook trailer volgende aflevering.

En dan Riet! Zij en Hans (toch?) zag ik echt allang samen een boerderijtje in Frankrijk runnen. Ik mocht haar wel.

Hoe heet die jonge Brabantse gast? Die stuurde een leuk boerinnetje weg zeg...

mensenvriend

Martijn geloof ik. Ik snap niet wat die meiden in hem zien....maar ja...

hdmaster schreef:
Stieneke schreef: Onbegrijpelijk, die keus van Jochum!! Hij vond Barbara steeds het leukst, en zij vond hem nu ook wel leuk...

Ach, die jongen zit natuurlijk achter Marieke aan, zie ook trailer volgende aflevering.

Precies, onbegrijpelijk toch?

mensenvriend schreef: Martijn geloof ik. Ik snap niet wat die meiden in hem zien....maar ja...

Nou, ik kan je vertellen dat mijn moeder hem het leukste vond. Maar wat vonden jullie van Riet?

Riet was niet goed voor de boxen van mijn TV dus ik ben blij dat ze weg is.

mensenvriend

Met oordopjes in was ze inderdaad wel leuk. En het went op zich ook wel. Ik vond haar wel leuker dan die zuid-afrikaanse vrouw, Trudy. Haar vind ik een beetje onecht...

als ik heel eerlijk ben twijfel ik of Riet wel helemaal bij de les was af en toe... en die stem was idd echt verschrikkelijk, maar wat te denken van die friese dame die op bezoek is bij lomperik Gerrit... wat een walgelijk accent

Even kijken, bij Gerrit heb je Eva die andere die nu weg is en die blonde. Welke bedoel je dan?

mensenvriend

Dat is Inge, die blonde die niet niet echt blond is zeg maar.

klopt die bedoel ik, maar ik neem aan dat die volgende week weg wordt gestemd, want als je de spannende trailer voor volgende week gezien hebt, dan weet je dat Eva er bepaalde dismissed(do you kiss on a first date)praktijken op na houdt...

Vinden jullie ook niet dat Jochem eigenlijk niet zielig is, maar gewoon een engerd, je moet eens op letten hoe deze eco-freak uit zijn ogen kijkt, serieus ik zie meerdere overeenkomsten met Volkert van der G. hij lijkt er echt sprekend op!

Hij heeft inderdaad iets maniakaals.

Klopt, maar ik blijf die Martijn ook wel een beetje een viespeuk vinden ik weet niet precies waarom maar ik vind hem een beetje raar.

En Hans, die meteen al z'n vrouwen in bed wil dan...
Zucht, er is maar een normale leuke boer, en dat is Dirk-Jan in de Dordogne!

ben ik het helemaal mee eens Stieneke! DAt is nog eens een leuke boer met goede manieren! :D

mensenvriend

Ja! Dat is ook mijn lievelingsboer. De ergste vind ik geloof ik toch Martijn. Van Jochem word ik een beetje zenuwachtig. En van die marieke van hem ook.

Koopa schreef: ik neem aan dat die volgende week weg wordt gestemd, want als je de spannende trailer voor volgende week gezien hebt, dan weet je dat Eva er bepaalde dismissed(do you kiss on a first date)praktijken op na houdt...

Zulke praktijken hoeven natuurlijk niet per definitie een verkeerde uitwerking te hebben jurrian :)

De enige die nog een beetje normaal is trouwens dat is Dirk Jan inderdaad. Bij Jochum en die vrouwen krijg ik zelf al last van plaatsvervangende schaamte als ik ze met alle moeite een gesprek zie voeren van amper 3 zinnen....