Leanne schreef: [..]
Hm... :roll: Hé, volgens mij ik dan ook! :P :wink:
Dat krijg je ervan als de vrouw al de boer gevonden heeft... :P
+0
minkcie
hier issie dus gebleven...
mensen, Sieta is zwanger!! wie had dat gedacht?!
+0
Vriend Niels
minkcie schreef: wie had dat gedacht?!
Piet.
+0
Kiffen
Nylez schreef:
minkcie schreef: wie had dat gedacht?!
Piet.
Leg uit.
+0
Koos L
piet is toch die boer met die zoon?
+0
Skippy
minkcie schreef: hier issie dus gebleven...
WTF!! hoe weet je zoiets :?
naja.... zijn wel meerdere mensen lekker bezig geweest tijdens het progamma.... iijk maar naar Peter!
+0
mensenvriend
Skippy schreef:
naja.... zijn wel meerdere mensen lekker bezig geweest tijdens het progamma.... iijk maar naar Peter!
Oh echt? Is hij ook zwanger?????
+0
minkcie
Skippy schreef:
minkcie schreef: hier issie dus gebleven...
gewoon goed opletten als ze gaan vertellen wat er de volgende week gaat gebeuren...
koos schreef: piet is toch die boer met die zoon?
ja, en straks heeft ie er dus 2.
+0
JPV
mensenvriend schreef:
Tof zeg! En daar dan ook een programma over, negen maanden lang... :roll: :lol:
+0
Vriend Niels
Ik heb tegenwoordig een enorm toffe wallpaper van Yvon Jaspers. Wil je um ook,
+0
Riekje
Zucht het progamma is alweer afgelopen. Ik kwam er te laat achter dat het eigenlijk wel leuk was om te volgen... :cry:
Maar goed ik heb er toch nog ff van genoten. Het progamma is wel geslaagd want er is zelfs een echtpaar op komst!!
+0
ARD
Een kind zelfs toch???
+0
King B
Nylez schreef: Ik heb tegenwoordig een enorm toffe wallpaper van Yvon Jaspers. Wil je um ook,
ik zie m alleen. kun je m ook bestellen?
+0
Vriend Niels
beuzzie schreef:
Nylez schreef: Ik heb tegenwoordig een enorm toffe wallpaper van Yvon Jaspers. Wil je um ook,
Hehe, beste zoon, een Wallpaper is een achtergrond voor je pc. Dus met je rechtermuisknop erop klikken en dan 'instellen als achtergrond'. Ik begrijp dat jij de wallpaper als poster wilt, maar dat heb ik liever niet. Al die vrouwen bij jou aan de muur...
+0
King B
Nylez schreef:
beuzzie schreef:
Hehe, beste zoon, een Wallpaper is een achtergrond voor je pc. Dus met je rechtermuisknop erop klikken en dan 'instellen als achtergrond'. Ik begrijp dat jij de wallpaper als poster wilt, maar dat heb ik liever niet. Al die vrouwen bij jou aan de muur...
egniet. ik bedoel gewoon of je m dus ook kunt bestellen. voor aan de muur idd :) ze kan er nog best bij
+0
Riekje
ARD schreef: Een kind zelfs toch???
Jo is er zelfs een kind op komst? Van wie dan? Ik vind dat alternatieve stel wel leuk. Ik ben de namen kwijt... Met dat meisje met dreadlocks, volgens mij gaan zij samenwonen.
Wat zijn ze allemaal snel zeg. Ik ben een beetje te langzaam voor deze tijd. Volgende keer als ik een leuke jongen tegenkom ga ik maar gelijk ff vragen hoeveel kinderen hij wil. :wink:
+0
ARD
Moet je doen, prima openingszin, heus geen afknapper...
+0
annejo
dat stel heet....joris & .....(hmm, ff de naam van dat meisje kwijt...grinnik)
+0
Koos L
renske?
+0
minkcie
wanneer is de herhaling eigenlijks? voor deze keer had ik het laten schieten voor de kerkdienst :heilig:
Dat krijg je ervan als de vrouw al de boer gevonden heeft... :P
hier issie dus gebleven...
Piet.
Leg uit.
piet is toch die boer met die zoon?
gewoon goed opletten als ze gaan vertellen wat er de volgende week gaat gebeuren...
ja, en straks heeft ie er dus 2.
Tof zeg! En daar dan ook een programma over, negen maanden lang... :roll: :lol:
Ik heb tegenwoordig een enorm toffe wallpaper van Yvon Jaspers. Wil je um ook,
Zucht het progamma is alweer afgelopen. Ik kwam er te laat achter dat het eigenlijk wel leuk was om te volgen... :cry:
Maar goed ik heb er toch nog ff van genoten. Het progamma is wel geslaagd want er is zelfs een echtpaar op komst!!
Een kind zelfs toch???
egniet. ik bedoel gewoon of je m dus ook kunt bestellen. voor aan de muur idd :) ze kan er nog best bij
Jo is er zelfs een kind op komst? Van wie dan? Ik vind dat alternatieve stel wel leuk. Ik ben de namen kwijt... Met dat meisje met dreadlocks, volgens mij gaan zij samenwonen.
Wat zijn ze allemaal snel zeg. Ik ben een beetje te langzaam voor deze tijd. Volgende keer als ik een leuke jongen tegenkom ga ik maar gelijk ff vragen hoeveel kinderen hij wil. :wink:
Moet je doen, prima openingszin, heus geen afknapper...
dat stel heet....joris & .....(hmm, ff de naam van dat meisje kwijt...grinnik)
renske?
wanneer is de herhaling eigenlijks? voor deze keer had ik het laten schieten voor de kerkdienst :heilig: