JPV schreef: :roll: Overigens vrees ik dat wij een van de weinige gezinnen zijn die zondags geen tv kijken, óók in Terschuur. Ik vraag me sterk af hoe dat zo komt... :shock:

schrale troost, wij kijken ook geen tv op zondag, is dit programma er op zondag op dan??? :?

Je kunt altijd op het programma nogmaals zien, wanneer je maar wilt.

' Geplaatst: Sat Mar 19, 2005 17:26
Onderwerp bericht:

Nog een dag wachten en dan kunnen we weer genieten van een 'boer zoekt vrouw'-uitzending '

daar concludeerde ik dat uit, maar heb eigenlijk geen idee :oops:

Jaap Boersema schreef: Je kunt altijd op het programma nogmaals zien, wanneer je maar wilt.

Dat wel, maar dat vind ik ook zo flauw, net als programma's opnemen die op zondag zijn om ze op een andere dag te kijken. Maar ach...
Het lijkt me wel een grappig concept, weer ns wat anders, voor de stadse mensen dan. :)

JPV schreef: [..] Dat wel, maar dat vind ik ook zo flauw, net als programma's opnemen die op zondag zijn om ze op een andere dag te kijken. Maar ach... Het lijkt me wel een grappig concept, weer ns wat anders, voor de stadse mensen dan. :)

op zich is het wel handig , zo kan ik even een stukje zien op gewens tijdstip 8)

Nicolien schreef: [..] op zich is het wel handig , zo kan ik even een stukje zien op gewens tijdstip 8)

volgens mij is er geen gewenst tijdstip om dit vreemde programma te kijken.

Henri!! schreef: [..] volgens mij is er geen gewenst tijdstip om dit vreemde programma te kijken.

je hebt gelijk, ik vond het dan ook niet zo leuk of zo, maar ik kom er liever nu achter dan dat ik het bij mij thuis geldende verbod om geen tv te kijken op zondag, overtreed, om er dan achter te komen dat het een baggerprogramma is.

Grappig, bij ons is het meer een algemene aanname, iets vanzelfsprekends. Maar dit is niet echt het programma waarvoor ik dringend af wil wijken van die gewoonte nee, zo'n programma ben ik eigenlijk nog nooit tegengekomen 8)

Voor de liefhebbers: zometeen om 15:05 de herhaling van de laatste aflevering op Nederland 1.

JPV schreef: Grappig, bij ons is het meer een algemene aanname, iets vanzelfsprekends.
ja zoiets is het bij ons ook, eigenlijk had ik het niet zo hard moeten stellen (straks krijg je hele rare ideën over mn ouders :wink: )
ik schreef: Boer Peter gaat er met een andere vrouw vandoor!
Martijn schreef: He wat geinig. Maar eerst maar eens zien of het wel waar is natuurlijk.

En ja hoor!!! wat een stiekemerd..
maar voor wie zouden de anderen gaan?? Ik denk Piet voor Marianne, Joris voor Evelien, Hans voor Conny (Lonneke heeft heimwee... :roll: ) en Teus voooorrrrrr weet ik nog niet..

Ik las ergens dat Joris voor Renske ging en Piet voor Sieta. Maar of al die beweringen juist zijn is nog maar de vraag natuurlijk. Maar ja, volgende week zien we wel wie er weg worden gestuurd. Ik vond het gisteren in ieder geval een geinige uitzending!

minkcie schreef: [..] En ja hoor!!! wat een stiekemerd.. maar voor wie zouden de anderen gaan?? Ik denk Piet voor Marianne, Joris voor Evelien, Hans voor Conny (Lonneke heeft heimwee... :roll: ) en Teus voooorrrrrr weet ik nog niet..

Ik zou zeggen Teus voor Astrid maar Astrid is denk ik te ambitieus om op een boerdierieje te goan won'n en daarom zou hij misschien toch dat andere meisje kiezen die al boerinnenopleiding heeft gedaan....maar in eerste instantie zeg ik:Astrid.....ze wist niet wat droge koeien waren...en Teus maar doen alsof dat zo dom is...ik zeg..en koe is een koe..;)...

Dat vrouwtje waar Peter mee ging lopen kwam beetje jammer uit de hoek door zo fel te zeggen dat hij tegenviel enzo...ze voelde zich gewoon afgewezen en daardoor bijtte ze zo fel terug en dan vervolgens ook nog bijna zijn postbus kapot rijden!!!..foei!!!...echt zoals je je een vrouw voorstelt..;)...en dan thuis gelijk lekker met de vriendinnen gaan bellen lekker Peter afzeiken...beetje jammer....

volgende week finale...spannnenddddddddd....:D

Oooh en wat met Teus in bad!

En ik hoop toch dat Piet niet voor Sieta gaat, dat Libelle-gehalte van haar is wel erg groot.

Jaap Boersema schreef: Oooh en wat met Teus in bad! En ik hoop toch dat Piet niet voor Sieta gaat, dat Libelle-gehalte van haar is wel erg groot.

haha..ja in bad was weer dolle pret...daaruit had ik ook zoiets dat ie voor astrid gaat maar het blijft lastig omdat je niet weet wat er gebeurt wanneer er niet gefilmd wordt...

Boeren worden niet gekozen om hoe leuk ze zijn. Het gaat om de lengte van het betondpad achteruit. Oftewel hoeveel land ze bezitten.

Heeft iemand de afleveringen ook opgenomen op video? Ik wil ze zeker weten nog een keer zien.

als ik zo'n meid was, zou ik toch wel voor een beestenboer gaan. een veeboer zeg maar. akkerbouw vind ik maar niks...sorry hielko!

di patser schreef: ze voelde zich gewoon afgewezen en daardoor bijtte ze zo fel terug

chrissiechrissie, zeg me dat het niet waar is...

hugo boss schreef: Heeft iemand de afleveringen ook opgenomen op video? Ik wil ze zeker weten nog een keer zien.

Nou op video, dat heb ik niet... Maar de voorgaande uitzending(en) kun je ook via internet bekijken via :wink:
Je hebt alleen dan wel de kans dat het beeld af en toe wat vaag doet en/of blijft hangen :? (Of lag dat nou aan mijn ietwat langzame internetverbinding...? :roll:)

al dat boerengeweld trok je internet idd niet....

Hmm... volgens mij kan ik komende zondag de aflevering niet zien :|,.. zit ik in de trein :cry:

Skippy schreef: Hmm... volgens mij kan ik komende zondag de aflevering niet zien :|,.. zit ik in de trein :cry:
Hm... :roll: Hé, volgens mij ik dan ook! :P :wink: