Jean schreef: Er is trouwens ook een commerciële versie van het programma in de maak.
*oer zoekt *oer.
Wat te denken van de GSV versie: De Boer zoekt vrouw.
+0
Jaap
RC schreef: [..]
Wat te denken van de GSV versie: De Boer zoekt vrouw.
Of Boersema zoekt vrouw, heb je 4 mannen om een programma om heen te bouwen.
Ik doe trouwens alleen mee als deze versie ook door Yvon Jaspers wordt gepresenteerd. Wat doet ze het toch goed, met veel gevoel en de juiste doortastendheid zonder hijgerig te worden.
+0
minkcie
TanjaNee schreef: Nog vier nachtjes slapen! Spannend hoor! wat zal er deze aflevering gebeuren?
ja, wie neemt het even op voor me?
+0
Farmer
om verdere onwetendheid te verhelpen: mijn vader is gelukkig getrouwd, voor zover ik weet. het gaat dus puur om de interresse in de sector, zoals uit de poll wel blijkt is daar het meeste animo voor.
ja ik ben al bezet, en de dame in kwestie heeft idd een naam die begint met een w, zoals breunis al opmerkte.
mijn huisgenote was idd in sally's, zei heet sanne oostland. zei is nog vrij, maar dat lijkt binnenkort te gaan veranderen, mede door de inzet van gsvers. verder heten koeien tegenwoordig niet meer bertha.
+0
King B
RubenRubs schreef: om verdere onwetendheid te verhelpen: mijn vader is gelukkig getrouwd, voor zover ik weet. het gaat dus puur om de interresse in de sector, zoals uit de poll wel blijkt is daar het meeste animo voor.
ja ik ben al bezet, en de dame in kwestie heeft idd een naam die begint met een w, zoals breunis al opmerkte.
mijn huisgenote was idd in sally's, zei heet sanne oostland. zei is nog vrij, maar dat lijkt binnenkort te gaan veranderen, mede door de inzet van gsvers. verder heten koeien tegenwoordig niet meer bertha.
de grote vraag is dan natuurlijk wel: welke gsv-ers? er zijn toch een aantal gegadigden(om het maar ff in markt-en verkooptermen uit te drukken)? kunnen we er geen weddenschap van maken?
+0
JP.
Dat zou wel kunnen, maar niet in dit topic. Doe maar in het Huiskamertopic.
+0
Roelienke
hebben ze nu een deftigere naam? Zoiets als Amalia ofzo?
+0
RC
Maar als we het alleen beperken tot de GSV-boeren, mag het natuurlijk wel hier. Dus ik zet in op Arnold.
+0
Warnings:1
Wat een geniaal programma! Net de herhaling gezien, heel grappig. Het muziekschool-argument vond ik het mooiste :D .
+0
Martijn
Nog een dag wachten en dan kunnen we weer genieten van een 'boer zoekt vrouw'-uitzending
+0
JPV
Prachtig, maar ik snap echt niet waarom jullie er televisie voor gaan kijken, ik ga gewoon naar de dorpskroeg en zie het live gebeuren, zittend op de barkruk onder het genot van een biertje :lol:
+0
Henri L
ik denk dat ik vanavond ook maar eens een kijkje ga nemen in het real-live boeren-dating gebeuren.
+0
Alladin
sjiiiit - ik kan t niet zien dus he vanaaf.... verdrie. morgen wel ff de nieuwtjes posten dus he!
+0
JPV
Jamaar, kijken jullie op zondag tv dan? :o
+0
Martijn
Het was weer eens een leuke uitzending. De tweede vrouw inderdaad vertrokken bij Peter. De volgende aflevering vertrekt ook de laatste gezien de beelden die ze alvast ff lieten zien.
Voor de rest niet echt heel erg veel gebeurd maar het wordt nu wel spannend.
+0
King B
Martijn schreef: Het was weer eens een leuke uitzending. De tweede vrouw inderdaad vertrokken bij Peter. De volgende aflevering vertrekt ook de laatste gezien de beelden die ze alvast ff lieten zien.
t was idd leuk. alleen wil ik yvon meer zien! ik vind teus grappig. opa teus ook. mooie klompn jaaaaa!
+0
Henri L
beuzzie schreef: [..]
t was idd leuk. alleen wil ik yvon meer zien! ik vind teus grappig. opa teus ook. mooie klompn jaaaaa!
hoe verzint men zo'n programma? was wel grappig btw
+0
Martijn
de formule is niet echt ingewikkeld hoor
+0
MaaT
JPV schreef: Jamaar, kijken jullie op zondag tv dan? :o
Hé, we wonen niet allemaal in zo'n gat... of liever gezegd: in een schuurtje...
+0
JPV
:roll: Overigens vrees ik dat wij een van de weinige gezinnen zijn die zondags geen tv kijken, óók in Terschuur. Ik vraag me sterk af hoe dat zo komt... :shock:
Of Boersema zoekt vrouw, heb je 4 mannen om een programma om heen te bouwen.
Ik doe trouwens alleen mee als deze versie ook door Yvon Jaspers wordt gepresenteerd. Wat doet ze het toch goed, met veel gevoel en de juiste doortastendheid zonder hijgerig te worden.
ja, wie neemt het even op voor me?
om verdere onwetendheid te verhelpen: mijn vader is gelukkig getrouwd, voor zover ik weet. het gaat dus puur om de interresse in de sector, zoals uit de poll wel blijkt is daar het meeste animo voor.
de grote vraag is dan natuurlijk wel: welke gsv-ers? er zijn toch een aantal gegadigden(om het maar ff in markt-en verkooptermen uit te drukken)? kunnen we er geen weddenschap van maken?
Dat zou wel kunnen, maar niet in dit topic. Doe maar in het Huiskamertopic.
hebben ze nu een deftigere naam? Zoiets als Amalia ofzo?
Maar als we het alleen beperken tot de GSV-boeren, mag het natuurlijk wel hier. Dus ik zet in op Arnold.
Wat een geniaal programma! Net de herhaling gezien, heel grappig. Het muziekschool-argument vond ik het mooiste :D .
Nog een dag wachten en dan kunnen we weer genieten van een 'boer zoekt vrouw'-uitzending
Prachtig, maar ik snap echt niet waarom jullie er televisie voor gaan kijken, ik ga gewoon naar de dorpskroeg en zie het live gebeuren, zittend op de barkruk onder het genot van een biertje :lol:
ik denk dat ik vanavond ook maar eens een kijkje ga nemen in het real-live boeren-dating gebeuren.
sjiiiit - ik kan t niet zien dus he vanaaf.... verdrie. morgen wel ff de nieuwtjes posten dus he!
Jamaar, kijken jullie op zondag tv dan? :o
Het was weer eens een leuke uitzending. De tweede vrouw inderdaad vertrokken bij Peter. De volgende aflevering vertrekt ook de laatste gezien de beelden die ze alvast ff lieten zien.
hoe verzint men zo'n programma? was wel grappig btw
de formule is niet echt ingewikkeld hoor
Hé, we wonen niet allemaal in zo'n gat... of liever gezegd: in een schuurtje...
:roll: Overigens vrees ik dat wij een van de weinige gezinnen zijn die zondags geen tv kijken, óók in Terschuur. Ik vraag me sterk af hoe dat zo komt... :shock: