Shirokii

Hoi (:

Het lijkt mij vet om op kamers te gaan.

Een paar vrienden van mij willen dit ook wel.

Daarom de vraag, heeft iemand nog kamers die binnenkort vrij komen voor 2 of meer personen?

De periode maakt niet uit (:

Gr Jefta

Ik heb begrepen dat Ron binnenkort uit zijn huisje gaat.

Misschien dat er via Patrimonium wat te regelen valt. Senaat?

Haha Jasper, goeie

Gait schreef: Misschien dat er via Patrimonium wat te regelen valt. Senaat?

Gait?

Ron-Kruidhof

hahah jah inderdaad,, leuke huisbaas is dan inbegrepen!:)

Bruins schreef:

Gait?

Volgens mij is het wel eens voorgekomen dat Patrimonium een huis aanbood aan de Senaat om te vullen met leden.

TheoSikkema

Helemaal waar. Ook wel andersom, dat de Senaat aan patr aanbood om een huis te vullen.

Gait schreef:
Bruins schreef:

Gait?

Volgens mij is het wel eens voorgekomen dat Patrimonium een huis aanbood aan de Senaat om te vullen met leden.

Sterker nog, volgens mij is er een geheime regel dat patrimonium elk jaar een huis aanbiedt bij elke (of alle) verenigingen. Maar we gebruiken dat nooit zover ik weet. Succes damai!

Winters schreef: Sterker nog, volgens mij is er een geheime regel dat patrimonium elk jaar een huis aanbiedt bij elke (of alle) verenigingen. Maar we gebruiken dat nooit zover ik weet. Succes damai!

Was er een geheime regel..

Ja maar Lennard is stiekem geïnfiltreerd bij Patrimonium en wil deze geheimen wel met onze delen. Wat een held.

Wow wat veel reacties ;P Thx! =)

Maar miss dus via de Senaat? Wybren wil ook wel op kamers namelijk

Philip en Jos zijn vorige jaar volgens mij dankzij de senaat in een huisje terecht gekomen. Dat was zo'n patrimoniumdeal.

Yes, ik heb in mijn eerste jaar Rienk vd Es (die toen voor de senaat contact had met Patri) ongeveer elke twee weken gemaild of hij bij patri wou vragen of er al wat was. En het duurde niet heel lang voordat we wat hadden.

josvrenselaar
Charlotte schreef: Philip en Jos zijn vorige jaar volgens mij dankzij de senaat in een huisje terecht gekomen. Dat was zo'n patrimoniumdeal.

klopt

Nice, thx voor de tip!