wkpoel.nl schreef: 1. Machteld Noordveld 18
Harm Jan Holsappel 18
3. Klaasjan Huntelaar 17
Maurice Hoogendoorn 17
Eef-Jan van Benthem 17
6. Niels Wiskerke 16
7. Arnold de Boer 13
8. Rutger van Eerde 11
9. Rinze Broekema 10
10. Sabine Timmermans 5
Feike Steenbergen 5
12. Rienk van der Es 4
13. Harm Havinga 3
Henderi Lenting 3
15. Pieter Zuidhof 2
Siegard Heijs 2
Cobie Zetstra 2
Bart de Putter 2
19. René Jongsma 0
Gerard van der Plag 0
+0
Octr
Dat gaat lekker!
+0
Cobie
wkpoel.nl schreef: Op dit moment klopt de puntentelling nog niet helemaal. Hier wordt aan gewerkt en we hopen dit z.s.m opgelost te hebben. Uw geduld hiervoor aub
Als ik de punten van mijn wedstrijden optel kom ik op 20 punten. Dus ik ga nog best goed! :D
+0
HaJee
was ik nog blij met de 1-1 van de aussies, (ik had 0-0 voorspeld) maken ze er 3-1 van. Mooi voor Guus natuurlijk, maar geen punten voor mij.
+0
Rienk
Mijn 2-2 werd ook helemaal waardeloos na het laatste goal.
Ik kom op 21 punten als ik alles optel.
+0
Cobie
Hoppa, weer drie punten erbij :D
+0
Henri L
HaJee schreef: was ik nog blij met de 1-1 van de aussies, (ik had 0-0 voorspeld) maken ze er 3-1 van. Mooi voor Guus natuurlijk, maar geen punten voor mij.
ik had 1-1, dus die laatste 2 waren een beetje jammer
+0
Octr
Ik had 2-1; één minuut voor tijd heel de buurt bij elkaar geschreeuwd. Twee minuten later wordt het 3-1...
+0
pytric
Hoe noemen ze Guus eigenlijk in Australie? Nog effe en hij kan zo'n beetje in de hele wereld wel gratis bier zuipen
+0
Robbert
saint Gus begreep ik... of is dat al zijn gewone naam
+0
Machteld
Ben best blij met mijn derde plaats van nu :lol:
+0
Cobie
Jippie! Ik sta tweede :D :lol:
edit: En op dit moment 1e!!! :D
ben benieuwd hoelang dat zo blijft
Bah, het zijn allemaal veel te voorspelbare uitslagen. Is er dan niemand anders die gedurfd heeft te kiezen? Slechts 5 punten vandaag, door die stomme Neuville. Had 0-0 voorspeld.
Nu zie ik plots de kans ook veel kleiner worden dat Brazilië in de achtste finale tegen Italië eruit vliegt...
+0
Henderi
......en aan het eind winnen de Duitsers!!
+0
Machteld
Joehoe, eerste plaats! Ik wist wel dat die Duitsers gingen winnen.... (al zou ik heeeeel graag ongelijk krijgen....)
Trouwens... hoe ik erbij kwam dat Tunesië - Saudi Arabië 2-2 zou worden... geen idee... maar wel goed gegokt :lol:
+0
Henri L
vrijdag voetbal op soos!!!
+0
Cobie
Machteld echt tof! :lol:
Heerlijk toch, meiden die verstand hebben van voetbal ;)
+0
Vriend Niels
GEkkenhuis, de nummer 1 van wkpoel.nl heeft alleen maar 1-0 uitslagen gegokt. Goede manier om te winnen. Maar wkpoel.nl heeft niet zo'n fijn puntentellingsysteem. Volgende keer maar niet meer gebruik maken van zo'n amateursite...
+0
Arend
niet te geloven 6-0 voor argentinie:roll: dat gaat nog wat worden woensdag. als messi, tebez en riquelme alledrie spelen kunnen wij iets over groepswinst op onze buik schrijven...
Dat gaat lekker!
Als ik de punten van mijn wedstrijden optel kom ik op 20 punten. Dus ik ga nog best goed! :D
was ik nog blij met de 1-1 van de aussies, (ik had 0-0 voorspeld) maken ze er 3-1 van. Mooi voor Guus natuurlijk, maar geen punten voor mij.
Mijn 2-2 werd ook helemaal waardeloos na het laatste goal.
Ik kom op 21 punten als ik alles optel.
Hoppa, weer drie punten erbij :D
ik had 1-1, dus die laatste 2 waren een beetje jammer
Ik had 2-1; één minuut voor tijd heel de buurt bij elkaar geschreeuwd. Twee minuten later wordt het 3-1...
Hoe noemen ze Guus eigenlijk in Australie? Nog effe en hij kan zo'n beetje in de hele wereld wel gratis bier zuipen
saint Gus begreep ik... of is dat al zijn gewone naam
Ben best blij met mijn derde plaats van nu :lol:
Jippie! Ik sta tweede :D :lol:
edit: En op dit moment 1e!!! :D
ben benieuwd hoelang dat zo blijft
Yeah, vandaag 10 punten gehaald (4-2,1-1,1-0) Neuville bedankt!!
En nu kijken of ik weer eerste sta.
Bah, het zijn allemaal veel te voorspelbare uitslagen. Is er dan niemand anders die gedurfd heeft te kiezen? Slechts 5 punten vandaag, door die stomme Neuville. Had 0-0 voorspeld.
Nu zie ik plots de kans ook veel kleiner worden dat Brazilië in de achtste finale tegen Italië eruit vliegt...
......en aan het eind winnen de Duitsers!!
Joehoe, eerste plaats! Ik wist wel dat die Duitsers gingen winnen.... (al zou ik heeeeel graag ongelijk krijgen....)
Trouwens... hoe ik erbij kwam dat Tunesië - Saudi Arabië 2-2 zou worden... geen idee... maar wel goed gegokt :lol:
vrijdag voetbal op soos!!!
Machteld echt tof! :lol:
Heerlijk toch, meiden die verstand hebben van voetbal ;)
GEkkenhuis, de nummer 1 van wkpoel.nl heeft alleen maar 1-0 uitslagen gegokt. Goede manier om te winnen. Maar wkpoel.nl heeft niet zo'n fijn puntentellingsysteem. Volgende keer maar niet meer gebruik maken van zo'n amateursite...
niet te geloven 6-0 voor argentinie:roll: dat gaat nog wat worden woensdag. als messi, tebez en riquelme alledrie spelen kunnen wij iets over groepswinst op onze buik schrijven...