Aissati is een stuk minder zwart. Castelen en Tiendalli wordt al iets moeilijker.

En dat geluidsfragment is inderdaad genieten!!

Animal schreef: De GSV-poule op http://www.wkpoel.nl is naar keuze gratis of 2 euro. Je kunt inleggen door 2 euro te storten op rekening 3612.61.705 t.n.v. R.P. van Eerde in Groningen. Mail even naar rutger at vaneerde punt net dat je mee wilt dingen naar de geldprijs. Ik houd bij wie er heeft ingelegd, en alleen zij dingen mee naar een geldprijs. Je kunt er dus ook voor kiezen om niet in te leggen, en dan doe je slechts mee om de eer. Degene van de betalende deelnemers met het hoogste aantal punten, ontvangt het ingelegde geld. Ik zal proberen in dit topic bij te houden wie er meedoen en of ze betalen of niet.

Deelnemerslijst tot nu toe:

• Arnold de Boer (betalende deelnemer)
  • Bart de Putter (gratis deelnemer)
  • Cobie Zetstra (gratis deelnemer)
  • Eef-Jan van Benthem (gratis deelnemer)
  • Feike Steenbergen (gratis deelnemer)
  • Gerard van der Plag (gratis deelnemer)
  • Harm Havinga (gratis deelnemer)
  • Harm Jan Holsappel (betalende deelnemer)
  • Henderi Lenting (gratis deelnemer)
  • Klaasjan Huntelaar (gratis deelnemer)
  • Machteld Noordveld (gratis deelnemer)
  • Maurice Hoogendoorn (gratis deelnemer)
  • Niels Wiskerke (gratis deelnemer)
  • Pieter Zuidhof (gratis deelnemer)
  • René Jongsma (gratis deelnemer)
  • Rienk van der Es (gratis deelnemer)
  • Rinze Broekema (gratis deelnemer)
  • Rutger van Eerde (betalende deelnemer)
  • Sabine Timmermans (gratis deelnemer)
  • Siegard Heijs (gratis deelnemer)
  • ?

Totaal: 20, waarvan 3 betalende deelnemers > EUR 6,00 in de pot

Kom op mensen, hier kan nog wel wat bij! Vandaag en morgen kun je je nog aanmelden en je voorspellingen invoeren. Het zou ook leuk zijn als er wat meer zelfverzekerde mensen waren die de inzet van een luttele 2 euro wel over hebben voor de kans op de hoofdprijs!

Lennert schreef: Om even in de stemming te komen:

kippenvel-moment. Heerlijk.

sodejoekel wat eng, ik zit hier met 3 cm kippevel man. foei.

:lol: gister kwam ie ook al voorbij op bk! wat een goeie idd :D

Wekking is deze week niet in topvorm, integendeel, maar hij verdient lof voor deze vondst: "Wervelend glipte Van Persie keer op keer langs Afrikaanse geweldplegers die in Rotterdam op proefverlof schenen te zijn."

Doet www.wkpoel.nl het alleen bij mij niet, of hebben jullie daar ook last van? Vrij irritant, ik heb namelijk het sterke vermoeden dat ik vandaag twee wedstrijden (Engeland-Paraguay 1-0 en Argentinie-Ivoorkust 2-1, bedankt Deejay Drogba!!) exact!! goed had! Dat wil ik dan toch graag bevestigd zien. :D

Nee hoor, bij mij doet hij het ook niet. Waarschijnlijk overbelast ofzo. Echt heel irritant ...
Ik had Argentinië-Ivoorkust ook goed!! :)

Vriend Niels

Bij mij doet ie het ook niet, maar volgens mij had ik Argentinie-Ivoorkust ook goed...

pff...wordt lastig voor Nederland tegen Ivoorkust en Argentinie...die doen niet onder voor ons!!

Om nog maar niet te spreken over Trinidad.. 8)

Zo, 3 punten in de pocket. Lekker begin, hoewel ik ze niet erg goed vond spelen. Tegen Ivoorkust moet het wel beter, anders wordt het nog lastig. Maar wel lekker dat ze hebben gewonnen! Ik zeg altijd maar: 'een goed begin is het halve werk' :)

Robben, held uit Bedum.

absoluut...groot feest hierzo....mooi dat ze de punten binnen hebben!! Nog 2 puntjes erbij en ik zeg: naar de tweede ronde....

Hen3!! schreef: mooi dat ze de punten binnen hebben!! Nog 2 puntjes erbij en ik zeg: naar de tweede ronde....

Ik kan het er hier nu over gaan hebben dat je met 6 punten niet door hoeft te zijn, maar daar heb ik gister al iedereen mee lopen vervelen.

hdmaster schreef:
Hen3!! schreef: mooi dat ze de punten binnen hebben!! Nog 2 puntjes erbij en ik zeg: naar de tweede ronde....

Ik kan het er hier nu over gaan hebben dat je met 6 punten niet door hoeft te zijn, maar daar heb ik gister al iedereen mee lopen vervelen.

klopt, maar nog 2 punten pakken, betekend dat je 2x gelijk speelt. Als je de volgende 2 wedstrijden gelijk speelt, dan ben je sowieso door.

Mooi: Met drie punten erbij ben je niet zekervan de volgende ronde, met twee punten erbij wel.

Ik ben benieuwd wanneer die wkpoel.nl het weer gaat doen. Ik heb geen idee wat ik ingevuld heb, dus ik wil wel weten hoeveel puntjes ik nu heb.

Hoezo met zes punten niet door? Dat is toch bullshit? Je hebt dan 2x gewonnen...een ander team heeft om door te gaan dan ook 6 punten nodig! (bij 5 was ned. anders sowieso door) Dan kan er toch nooit ook nog een ander team zijn die zoveel punten pakt.... :?

3 ploegen kunnen met gemak 6 punten halen, waarbij het dan aankomt op doelsaldo. Elk hiervan wint twee wedstrijden, en de vierde verliest alles. Nederland verliest van Ivoorkust, wint van Argentinië, en A en I winnen beide van Servië/Montenegro. Geen punt. In dat geval heeft Nederland hier geen goede zaken gedaan. Eigenlijk vind ik dat sowieso: een matige wedstrijd, een goede Robben, maar hij had weinig hulp in het centrum. Alle aanvallen liepen over links, best waardeloos, en veel te weinig gescoord.
Maar goed, warmte is warmte en punten zijn punten.

RJ schreef: Mooi: Met drie punten erbij ben je niet zekervan de volgende ronde, met twee punten erbij wel.

klopt helemaal, klinkt raar, maar klopt wel.