nee, niet gegoogled. Maar ik had het niet geweten als ik niet world cup legends had gekeken op eurosport.

Meeste in 1 wedstrijd weet ik niet.

snelste (tip) : was tegen Zuid-Korea op het WK in Zuid-Korea.

Oh die laffe turk of niet? Ja dat was balen...
Maar als je die meeste goals niet weet dan raad je het ook niet. Ik laat de vraag nog even open voor de liefhebber. Tip: 1994.

Was dat niet de Rus Oleg Salenko, 5 tijdens Kameroen-Rusland (1-6) in 1994 in de Verenigde Staten

Okay flauw...ik heb gegoogled!! :wink:

Een of andere M. Klose schoot er ook 5 in namens Duitsland tegen de Saoudi's tijdens het vorig WK om daarna niet weer te scoren hoewel hij nog ongeveer 5 wedstrijden de kans daarvoor kreeg, geloof ik.

Volgens mij is die vraag van Koos al eens voorbij gekomen in het topic Sportvragen kick-in-question!

Pff...0-1 met rust!! Opzich wel eikels die Mexicanen...het je maar 25% balbezit en flik je het wel om te scoren! Nouja..es kijken wat de tweede helft brengt!

Wel een goeie zaak ook dat Jong-Oranje naar de finale gaat...erg knap!

Gelukkig is het nog 2-1 voor Nederland geworden....best spannend nog dat voetbal.

zo, het eerste kampioenschap is binnen, ohohoh, wat mooi zeg. Ze spelen haast beter dan t 'grote' oranje. Alhoewel die ook aardig op dreef zijn nu.

klopt. Wat ik gezien heb is dat bepaalde spelers echt beter speelden dan ik had gedacht. Ik vond vooral Schaars, Hofs, Huntelaar en zeker ook Luirink echt heel goed. Wat dat betreft vind ik dat Schaars er prima bij kan komen mocht een van de middenvelders gebleseerd afhaken.

De Zeeuw was ook goed bezig!

Henri L schreef: klopt. Wat ik gezien heb is dat bepaalde spelers echt beter speelden dan ik had gedacht. Ik vond vooral Schaars, Hofs, Huntelaar en zeker ook Luirink echt heel goed. Wat dat betreft vind ik dat Schaars er prima bij kan komen mocht een van de middenvelders gebleseerd afhaken.

Je wens is in vervulling:

VI.nl schreef: Van Basten haalt Schaars en De Jong er bij 6/6/2006 11:03 Nigel de Jong en Stijn Schaars zijn door bondscoach Marco van Basten opgeroepen om zich bij het trainingskamp van het Nederlands elftal te melden in Hinterzarten. De Jong en Schaars treden mogelijk als invallers op mocht later deze week blijken dat één van de geblesseerde Nederlandse internationals niet op tijd fit is voor aanvang van de eindronde van het WK. Momenteel kampen Giovanni van Bronckhorst (wreef), Phillip Cocu (bovenbeen), Kew Jaliens (vleeswond), Wesley Sneijder (enkel) en Rafael van der Vaart (enkel) nog met blessures. De twee verdedigers Jaliens en Van Bronckhorst lijken op tijd te herstellen, maar er staan vooral vraagtekens achter de kwetsuren van de drie middenvelders. Zondag speelt Nederland zijn eerste duel op het WK, met Servië en Montenegro als tegenstander. Tot 24 uur voor de aftrap mag Van Basten een geblesseerde speler vervangen.

Wie heeft gisteren die documentaire over het Braziliaanse voetbalelftal gezien? Was echt briljant!!

Hahaha, dit moest jij ook wel heel mooi vinden :D dit wil jij ook in gaan voeren bij ON3 zekers? En dan geen samba maar piratennummers...
Maar was wel mooie documentaire! Ook dat die lui enorm lopen te bidden, wat een toffe reclame voor God!

Ik heb em ook gezien:), was inderdaad tof. Gaat er heel wat gezelliger aan toe dan bij t Nederlands elftal volgens mij. Samba in de bus, kleedkamer, Ronaldinho die een beetje loopt te drummen:)

Was idd erg tof. Wat ik ook wel mooi vond om te zien was dat ze met z'n allen stonden te bidden op het veld toen ze de Confederationscup hadden gewonnen. Met tig-duizend toeschouwers zoiets en-plein-publique doen, vond ik wel heel cool. Ik mag dan geen katholiek zijn, getuigend is het zeker!

Overigens: de wk-gekte slaat overal toe!
Het moet niet nog gekker worden....

schreef: Kerkdienst in Delfzijl in teken van het WK DELFZIJL - De oranjegekte is doorgedrongen tot de Baptistengemeente Delfzijl. De kerkdienst van komende zondag, de dag dat Nederland speelt tegen Servie & Montenegro, komt helemaal in het teken te staan van de vraag ‘Is oranje ook Gods lievelingskleur?’ Tijdens deze Oranjedienst mogen leden van voetbalclubs in hun tenue naar de kerk toekomen. De dienst begint zondag om 09.30 uur.

Om even in de stemming te komen:

Tsja, die URL had ik ook gezien in het AD. Lekker toch!

Die bijlage van het Ad is bovendien superhandig. Ik neem em elke dag mee naar de UB om spelersnamen uit mn hoofd te leren. Ik haal Aisati en Tiendalli steeds doorelkaar...

Vriend Niels
Hannah schreef: Ik haal Aisati en Tiendalli steeds doorelkaar...

Die lijken inderdaad enorm op elkaar... :shock:

Alle negers zijn heel slecht te zien op dat papier. Check dat elftal van Ghana, je houd ze niet uit elkaar.