Koos L schreef: ........Veron, Saviola, Tevez, Sorin, Riquelme en Forlan.
Heej ff aan je geografie werken koos, omdat Uruguay in zuid-Amerika ligt wil het nog niet zeggen dat Forlan voor Argentinie mag spelen...
+0
Koos L
Heb je daar 51 dagen voor nodig? Maar je hebt me hoor!
Ik dacht dat Villareal alleen Argentijnen had, vandaar. En ik deed het uit m'n hoofd allemaal, daar hoor ik je niet over.
+0
Kraker
Scherp pytric! Wat stom dat nog niemand dat gezien had.
Figueroa is er trouwens niet bij op het WK, langdurig geblesseerd.
+0
King B
das wel beter. die gast is echt goed.
+0
Rinze
Hoe deden ze het vanavond?
+0
Ursa
1-0, schijnt.
+0
Octr
Na de 1-0 van Van Nistelrooy was er niet veel meer aan. Van Persie was af en toe leuk bezig. Robben was een beetje matig.
+0
Animal
Schrijf je in op , meld je aan voor de subleague 'GSV', en vul (tussen nu en 9 juni) je voorspellingen in!
Na aanmelding voor de subleague moet je nog even geaccepteerd worden door de beheerder (c'est moi), maar dat gebeurt doorgaans binnen 24 uur.
+0
HaJee
Goed bezig, animal. Ik heb me aangemeld.
+0
Octr
Inderdaad goed bezig! Ik heb me ook al aangemeld!
+0
Vriend Niels
Nylez heeft zich ook aangemeld...
+0
Koos L
Hoeveel is de inleg? Als die er niet is ben ik voor een andere poule.
Als je je hebt aangemeld, doe je automatisch mee met de poule "t Hijgend Hert".
Wij doen 2 euro inleg en proberen om zoveel mogelijk mensen mee te laten doen, zodat het wat spannender wordt en je ook nog wat kunt winnen.
Dus nodig ook al je familie en vrienden uit met bovenstaande link!
Je kunt natuurlijk ook aan 2 poules meedoen!!
+0
Machteld
Ik ben ook aangemeld! En gelijk alle voorspellingen gedaan... helaas gaat Nederland er in de kwartfinale tegen Portugal uit.... (nu maar hopen dat mijn voorspellingen niet kloppen :wink:)
+0
Arnold
Onzin. Ik heb me ook aangemeld, en Nederland wordt gewoon wereldkampioen. Ik weet alleen nog niet of ze ook in de finale staan.
+0
Henri L
Nederland verliest de halve finale van Italie.
+0
Sabine
Ha! Zelfs ik doe mee. Nederland wordt 4e.
+0
siegard
nee, Nederland verliest de finale van - hoe kan het ook anders - Brazilie. Ze schakelen wel Duitsland uit, dus ze mogen tevreden terug kijken
Eén tegenstander is alvast .
Heej ff aan je geografie werken koos, omdat Uruguay in zuid-Amerika ligt wil het nog niet zeggen dat Forlan voor Argentinie mag spelen...
Heb je daar 51 dagen voor nodig? Maar je hebt me hoor!
Ik dacht dat Villareal alleen Argentijnen had, vandaar. En ik deed het uit m'n hoofd allemaal, daar hoor ik je niet over.
Scherp pytric! Wat stom dat nog niemand dat gezien had.
Figueroa is er trouwens niet bij op het WK, langdurig geblesseerd.
das wel beter. die gast is echt goed.
Hoe deden ze het vanavond?
1-0, schijnt.
Na de 1-0 van Van Nistelrooy was er niet veel meer aan. Van Persie was af en toe leuk bezig. Robben was een beetje matig.
Schrijf je in op , meld je aan voor de subleague 'GSV', en vul (tussen nu en 9 juni) je voorspellingen in!
Na aanmelding voor de subleague moet je nog even geaccepteerd worden door de beheerder (c'est moi), maar dat gebeurt doorgaans binnen 24 uur.
Goed bezig, animal. Ik heb me aangemeld.
Inderdaad goed bezig! Ik heb me ook al aangemeld!
Nylez heeft zich ook aangemeld...
Hoeveel is de inleg? Als die er niet is ben ik voor een andere poule.
Kom maar, ik heb me aangemeld...
Je kunt ook meedoen aan deze poule:
http://www.wkvoorspellen.nl/aanmelden.a ... 1vbiw0OTYxAls je je hebt aangemeld, doe je automatisch mee met de poule "t Hijgend Hert".
Wij doen 2 euro inleg en proberen om zoveel mogelijk mensen mee te laten doen, zodat het wat spannender wordt en je ook nog wat kunt winnen.
Dus nodig ook al je familie en vrienden uit met bovenstaande link!
Je kunt natuurlijk ook aan 2 poules meedoen!!
Ik ben ook aangemeld! En gelijk alle voorspellingen gedaan... helaas gaat Nederland er in de kwartfinale tegen Portugal uit.... (nu maar hopen dat mijn voorspellingen niet kloppen :wink:)
Onzin. Ik heb me ook aangemeld, en Nederland wordt gewoon wereldkampioen. Ik weet alleen nog niet of ze ook in de finale staan.
Nederland verliest de halve finale van Italie.
Ha! Zelfs ik doe mee. Nederland wordt 4e.
nee, Nederland verliest de finale van - hoe kan het ook anders - Brazilie. Ze schakelen wel Duitsland uit, dus ze mogen tevreden terug kijken