Henri L schreef:
siegardinho schreef: Ribery

haha, heb je die persconferentie van hem gezien:

Wat vindt je van Scolari? Ik vind Scolari een hele goede voetballer...

En't werd helemaal mooi toen de verslaggever em er fijntjes op wees dat Scolari ooit een vrij beperkte verdediger is geweest.

Ribery speelt inderdaad goed, mooie voetballer!

Vriend Niels

Zidane is een grap, net als de coach van Frankrijk.

Italie is de terechte wereldkampioen. Skittrend.

Amen amen amen.

Italie heeft echt een magnifiek team...terecht gewonnen!!

Wat een duivelse kopstoot van Zidane ook zeg, drama! Echt dieprood die kaart...

Ik wil eerst weten wat die Materazzi heeft gezegd.

Vriend Niels
Pieternel schreef: Ik wil eerst weten wat die Materazzi heeft gezegd.

Figlio di puttana

Koos je moet dat filmpje van die zotte italiaanse groningers eens online zetten, wat een waanzin.

Ja veel te mooi... Alleen dan moet ik eerst met software, computers en internet klooien en dat is niet mijn core competence.
Maar ik kan het je wel vertellen hoor: tientallen dronken Italianen in de Gelkingestraat die dansend, schreeuwend, vlaggenzwaaiend, autodeukend, Fratelli-d'Italia-zingend en toeterend helemaal los gingen. Echt supermooi, wat een volk joh :D

Stringiamoci a coorte, siam pronti alla morte,
siam pronti alla morte, l'Italia chiam.
Stringiamoci a coorte, siam pronti alla morte,
siam pronti alla morte l'Italia chiam.

Hen3!! schreef: Ik vind Zidane ook geniaal hoor.

hahaha, mooi filmpje :)

Matterazzi zei iets over zidane's gekneusde duim, iets lelijks, dat ie het een goeie vond dat ie em in het verband had ofzo. Er zijn ook theorieen dat zizou em verkeerd verstaan heeft en het hele incident op een misverstand berust...

Dit zijn de verklaringen die tot nu toe bedacht zijn:

vi.nl:

'Hij heeft me gezegd dat Materazzi iets heel naars heeft gezegd', zegt zaakwaarnemer Alain Migliaccio tegen de BBC. 'Maar hij wilde me niet zeggen wat.' In Frankrijk gaat het verhaal de ronde dat Zidane's moeder werd beledigd, terwijl in Engeland wordt verteld dat de opmerking 'terrorist' Zidane deed ontsporen. Braziliaanse liplezers houden het op een belediging van Zidane's zus.

Ja want in Frankrijk, Engeland en Braziliƫ kunnen ze goed Italiaans liplezen...

Wat hij ook maar heeft gezegd, dat wordt in een wedstrijd zo ontzettend vaak gedaan, daar luister je als het goed is niet naar. Verder vond ik Materazzi het hele toernooi erg sportief en voetballend/verdedigend ook nog eens ijzersterk. Hij staat in mijn top-3!

Toch wordt Cannavaro verdient speler van het toernooi.

Verder ben ik het met je eens Koos, ik dacht altijd dat die kerel slechts kon schoppen en niet kon ballen, maar daar moet ik echt op terug komen. Goede voetballer.

Op zich moet het helemaal niks uitmaken wat materazzi gezegt heeft. Natuurlijk is het vrij menselijk om es flink terug te slaan, maar een prof c.q. rolmodel als zidane mag zich daar in een finale om de wereldbeker absoluut niet druk om maken. Hij ging gewoon ver over de grens en is daar terecht voor gestraft. Verder ook mooi dat hij bij zijn afscheid alsnog speler van het toernooi is geworden!

Kiffen schreef:

Matterazzi zei iets over zidane's gekneusde duim, iets lelijks, dat ie het een goeie vond dat ie em in het verband had ofzo. Er zijn ook theorieen dat zizou em verkeerd verstaan heeft en het hele incident op een misverstand berust...

http://www.ad.nl/wkvoetbal/article461889.ece

Deelnemers aan WKpoel.nl, de eindstand is bekend en te zien nadat je bent ingelogd op de site. Bedankt voor jullie deelname. Niels Wiskerke heeft gewonnen en daarmee eeuwige roem vergaard. Harm Jan Holsappel heeft de hoogste score van alle betalende deelnemers behaald. HJ, de pot komt naar je toe.

Hen3!! schreef: Verder ook mooi dat hij bij zijn afscheid alsnog speler van het toernooi is geworden!

Mooi voor hem, maar o zo onterecht. Hoe kun je een speler die slechts 2 wedstrijden goed speelt en daarna nog zo'n kopstoot uitdeelt uitdeeld tot speler van het toernooi uitroepen? Pure waanzin, net als de verkiezing van Podolski tot talent van het WK.

Cannavaro of Pirlo, misschien zelfs Grosso waren sowieso beter dan Zidane over het hele toernooi gezien.

Amenamenamen.
Wat ontzettend belachelijk dat Zidane speler van het toernooi is geworden. Blijkt maar weer eens dat die titel bar weinig voorstelt, net als in 2002 (Kahn) en 1998 (Ronaldo).
Pirlo is mijn man van het toernooi, werkelijk elke maar dan ook elke aanval van Italie begon bij hem, wat een heerlijke voetballer. Cannavaro was ook geen gekke keus geweest inderdaad. Maar Zidane..?

Grosso, dat is de held! Speelt bij het FC Groningen van Italiƫ, komt als nobody in de basis, speelt werkelijk fantastisch mooi voetbal en is in achtste, halve en hele finale beslissend. En dat voor een linksback...

Mijn top-5:
Grosso
Cannavaro
Buffon
Materazzi
Pirlo