Zo, na mijn 7 weken an vanwege het bezitten van twee teams (jaja ik weet het, domdom) ben ik weer terug. Met V.V. Heipaal beginnen we voor de tweede maal vol frisse moed!

ARD schreef: He lui, ik heb nu een speler van 21 met wonderbaarlijk positiespel. Is het slim om die te verkopen? Of moet ik hem zelf houden??

Als je hem doortraint zit hij precies in een transferprijs dip (einde van het seizoen) als hij weer popt en verdien je er niet zo heel veel op. Tenzij hij leuke bijstats heeft. Mijn ervaring van een paar maand geleden is dat hij nu wel zo hoog zit dat je er niet extreem veel meer op gaat verdienen met nog een pop. (die spelers van mij hadden dus geen bijstats) Je team wordt er waarschijnlijk wel een beetje minder van als je hem gaat verkopen. Het is en blijft natuurlijk een middenvelder.

Het is dus ff afhankelijk of jij denkt er 3-5 ton meer mee te kunnen verdienen als hij nog een keer popt.

Joehoe! Mijn eeste formidabel is binnen!! Verder een beroerde vorm-verbetering ofwel vormdaling, vlak voor een cruciale wedstrijd.

Wie schrijft een hattrick-stuk in de SIC? (Morgen inleverdatum.) Ik heb geen tijd.

Ik moet al een stuk schrijven voor de GerGem... Kom er dus niet aan toe...

Egidius van der Lans (136889748) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 410
Loon: 940 €/week
Eigenaar: vv Schuilingsoord
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Toch wel een fraaie YP, dacht ik zo.

Inderdaad! Alleen jammer dat hij al 18 jaar is... Was deze pull vroeger in het seizoen gekomen, dan had je er de hoofdprijs voor gekregen!

Ik zou hem er anders nog best bij willen hebben :) afgelopen trainingsweek was nog zeer geslaagd trouwens, 2 basis speler op het middenveld gepopt naar formidabel PM en 1 vleugelspeler naar goed PM.

Egidius blijft voorlopig als wingtrainee bij vv Schuilingsoord.

Pietro Solmi [2 maal een kaart gekregen]
TSI = 10 110, 20 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Koppen]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Yes voor het eerst door de 10.000

Dat is een leuke mijlpaal. Ik heb sindskort de 3000 gehaald voor mijn trainees.. geeft formidabel PM. De 10.000 hoop ik in een seizoen of 2 te halen :)

Fortuna Lieffijn houdt uitverkoop van bovennatuurlijke tot reusachtige middenvelders. Niet kopen is duurder! Zorg dat je erbij bent, woensdagavond...

Bedankt Koos, maar ik heb er nog genoeg... Voor wie een echt koopje wil hebben, kijk bij de transferlijst van FC Santen.
Gisteravond het deksel op de neus gekregen, spijtig. Nu maar eens kijken of ik mijzelf kan handhaven.

Zondag een magnificent (=wonderbaarlijk??) countervaardigheid op de mat gelegd, geen counter. Maar dat is ook niet zo gek met 57% balbezit.....

Eigenlijk wel... waarom speel je counter als je zelf het meeste bbz hebt?

Inschattingsfout ik dacht dat ik wel minder bbz zou hebben. Verder wilde ik mijn tegenstanders imponeren en laten zien dat ik ook kan counteren. Voorts wilde ik zelf weten hoe goed mijn jongens konden counteren.

Het einde van het negentiende seizoen is al bijna aangebroken, nog drie competitie wedstrijden moeten gespeeld worden. Hoe gaan staan de voorspellingen voor de GSV teams?

Ik zelf sta 3e met 5 punten verschil met de nr1. Helaas moet de wedstrijden tussen de top3 nog gespeeld worden en zijn de plaasten nog niet helemaal zeker. Het is mogelijk nog op de 2e plek te belanden, en een hele kleine mogenlijkheid om te promoveren al wil ik dat niet.

Momenteel een historische wedstrijdronde in VII.812. Ik sta virtueel tweede met nog twee wedstrijden te spelen. Niet gedacht dat ik zou kunnen promoveren. Het zal ook niet heel goed zijn voor mijn team, want in de zesde kan ik echt niet meedraaien. Toch gaan we het proberen.

Als er mensen zijn die nog een spannende divisie willen meemaken kijk dan ff in mijn competitie(Mbeki-boys, VI 303). De nummer drie kan nog degraderen.....hij staat namelijk 1 punt voor op de nummer 7.

Mijn competitie is te saai, alleen de laatste wedstrijd van V.V. De wetenschapper tegen tkennet is werkelijk interessant. VVDW heeft namelijk de gehele tweede seizoenshelft afgestemd op deze topper die alleen op papier geen topper is.