Zie het vragenforum voor een mooie seizoensovergang agenda. Maar het klopt dat je nu alleen op de woensdag speelt. Daarom is het ook slim om vanaf volgende week conditie te trainen, het maakt dan niet uit wie er speelt.

Ik wil het team wel gaan beheren van Pieter Zuidhof, aangezien ik nu geen team meer heb.

@Mbeki Het was ergens wel terecht, aangezien ik eigenlijk 2 teams beheerde
@RJ Tegelijkertijd inloggen op hetzelfde IP adres. M.a.w. 1 persoon kan tegelijk 2 teams beheren.

molleke... je moet ook niet twee e-mailadressen gebruiken die op elkaar lijken: bert_janmol@hotmail.com en bertjanmol@gmail.com...... domkop :)

Maar jij hebt nu dus ook nog steeds een lock Skippy? Ach, een en ander heeft een voordeel: je kunt het vanaf het begin goed gaan doen... Wanneer ik zelf opnieuw zou beginnen, zou ik nu waarschijnlijk beginnen met het trainen van spitsen. Middenvelders zijn namelijk voor een aardig bedrag op te pikken. Ben nu bezig met een expiriment om in het tussenseizoen een aantal trainees op conditie te trainen. Inmiddels is er ook al een op positiespel gepopt, maar ik zou het fijn vinden wanneer nog twee hetzelfde gaan doen in de komende weken.

Spitsen zijn kansloos evenals verdedigers. Middenvelders blijft de beste manier om snel uit de onderste regionen te komen.

RJ schreef: Spitsen zijn kansloos evenals verdedigers. Middenvelders blijft de beste manier om snel uit de onderste regionen te komen.
Ben ik niet met je eens... Het gaat er alleen om dat je een uitgekiend trainingsprogramma volgt en tijdig investeerd in het middenveld (de eerste trainees blijven dus (relatief) kort bij de club. Het kan slagen!

Weer een vraagje: als je het type training veranderd, vanaf wanneer geldt dat type training dan?

'T zit nu zo dat ik gister mijn trainingstype heb veranderd naar conditie. In de gespeelde wedstrijden deze week had ik op positiespel was getraind, en ging er vanuit dat het op donderdag veranderen van trainingstype, geen effect zou hebben op de training van de afgelopen week.

Nu zie ik dat mijn spelers op conditie zijn vooruit gegaan, ofwel de afgelopen week is nu niet op pm maar op conditie getrained. Heb ik het goed dat je dus pas na de trainingsupdate op vrijdag je traningstype moet veranderen, om niet een week PM training te verliezen?

Dat heb je helemaal goed.

Je leert het wel Rolf! Een van de valkuilen van hattrick. Nu heb je in ieder geval drie weken conditietraining. Kan voor je team ook nooit verkeerd zijn :wink:

langzamerhand leer ik het ja, alleen beetje jammer dat ik nu maar 11,5 week PM heb getrainend.. aja, eens zien wat die conditie training brengt in de 8ste comp

Is er nog iemand die misschien aanstaande woensdag een wedstrijdje tegen Olympique Plaggenmarseille durft aan te treden?

Helaas al een wedstrijd geregeld, maareh hoezo doe jij niet mee aan de beker dan? of is de eerste ronde al gespeeld?

verder valt het me best mee hoeveel het spelersloon is gestegen, maar goed ik heb er dan ook niet zo veel en zo goed zijn ze nog niet :D verder 1 minpuntje, mijn sponsers zijn voor het eerst niet meer tevreden. Deze week geen sponsergeld stijging maar daling.

Dan nog een noobvraagje:

Iemand tips wat ik met het geld van de competitie winst kan doen? Stadion uitbouw of kan ik daar beter mee wachten? Nieuwe trainee (2 vallen erg tegen) of misschien investeren in betere spitsen? Heb zo 150.000 te besteden, en ik heb voel er weinig voor om dit niet nuttig te besteden (zeg maar fouten te maken)

@ rolv: de sponsormood is gereset. Deze zal in de loop van het seizoen weer stijgen. Ben er zelf bijna 14% aan sponsorinkomsten op achteruit gegaan.

Mijn loon bedraagt komend seizoen bijna 139k. Een stijging van 70%. Ben wel tevreden, had een grotere klap gevreesd.

Iedereen tot en met positie 6 in VIII speelt beker (klassering aan het einde van het vorige seizoen) daarnaast nog ruim 1000 beste nummers zeven. Daar valt Plaggemarsch dus niet onder...

Ik weet niet meer wat mijn loon van vorig jaar is, als dat gelijk is aan de salarispost van vorige week dan is mijn loon maar 500 euro gestegen. Ik betaal nu 170,8k.

Vriend Niels

Gekkenhuis! Ik dacht afgelopen zondag, eindelijk een leuke pull:

Jan-Willem Brosens (127388307)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 680 €/week
Eigenaar: vv Berkum
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk

En vandaag zat er een berichtje in mijn postbus:

Gefeliciteerd met je superpull!
Met de juiste specifieke omstandigheden kan hij het tot de u20 maken..
In het belang van je eigen portomonnee, de nationale u20 en de toekomstige eigenaar hoop ik dat jouw pull woensdag in de beker/friendly speelt, opdat hij niet nog meer in scoren achter komt te liggen!

Mvg, de 17 jarige Nle strikersscout

Moet ik nou in het belang van het Vaderland deze week op scoren gaan trainen en de aanvaller inzetten in de beker?
Hij staat overigens al te koop en levert zo'n 150.000 op als het goed is, niet heel veel dus. Maar kan ik er later nog veel aan verdienen dmv het geld voor de moederclub?

Niet superveel. Maar het is wel erg tof, ik zou het in ieder geval erbij vermelden in zijn notities (of hoe dat ook maar heet), dan cash je er veel meer voor. Veel mensen willen graag een international in hun team.

Vriend Niels schreef: Moet ik nou in het belang van het Vaderland deze week op scoren gaan trainen en de aanvaller inzetten in de beker? Hij staat overigens al te koop en levert zo'n 150.000 op als het goed is, niet heel veel dus. Maar kan ik er later nog veel aan verdienen dmv het geld voor de moederclub?

Die 150k werd aan het einde van vorig seizoen betaald voor 17-jarige spelers met goed scoren en matig passen. Ik denk dat de prijs nu vele malen hoger zal liggen.
Je hoeft zelf niet over te stappen van training: alleen laten spelen is voldoende. Dan kan de koper (een spitsentrainer) "genieten" van de training die deze speler krijgt.
Wanneer je er nog vragen over hebt: mijn ht-inbox is geduldig!

Vriend Niels

Is er nog iemand van plan om op scoren te gaan trainen: de bewuste speler (127388307) staat nog tot en met vandaag 17:22 te koop.

Iedereen door in de beker trouwens?

Jep, ten koste van mijn beste twee spelers. Deze zijn er voor 3 en 2 weken uit, wel een erg hoge prijs voor een volgende ronde.

RJ schreef: Jep, ten koste van mijn beste twee spelers. Deze zijn er voor 3 en 2 weken uit, wel een erg hoge prijs voor een volgende ronde.

Helaas, ik lig eruit... had ik nou maar niet gepict. Overigens speelde de Hattrick-engine ook een beslissende rol.