hoe zit het eigenlijk met de seizoenswissel gaan gebleseerde spelers dan weer terug naar niet geblesseerd?

Perikles schreef: hoe zit het eigenlijk met de seizoenswissel gaan gebleseerde spelers dan weer terug naar niet geblesseerd?

Was het maar waar... Nee die spelers blijven geblesseerd totdat ze volgens de dokters weer kunnen spelen. Trouwens gefeliciteerd met je kampioenschap. Hattrick is niet meer zo'n leuk spel?
Trots kan ik aankondigen dat FC Santen gisteravond ook het kampioenschap heeft behaald. Divisie VI.55 was onder ons niveau (ahum) maar we gaan wel proberen om Divisie V te veroveren.
Wel grappig, ik haal gemiddeld 170 hatstats, waar de nummer twee gemiddeld op 190 zit... Maar verschil moet er wezen! Ondanks het feit dat velen het mij hebben afgeraden (vooral vanuit het GSV-contigent) ga ik toch de sprong wagen. Wanneer ik degradeer zien we het wel weer. Zal in ieder geval een leerzame ervaring zijn!

oioioi,... zoals het er nu naaruit ziet gaat Pareltje waarschijnlijk toch voor het eerst promoveren!!!!

Promotie ook bij mijn teampje... Een kampioenschap zat er helaas niet in, maar vanaf volgend jaar is Olympique 'onthoud die naam' Plaggenmarseille te bewonderen in de 8e divisie...

Eindelijk te zien in de VI: vv Schuilingsoord. Alles in eigen hand gehouden door de laatste wedstrijd te winnen. Nu eerst maar eens nadenken over volgend seizoen. In ieder geval gaat er een reusachtig (titanic) pm speler er uit.

Ik ben gewoon strak 4e geworden! Wie had dat gedacht, ik was al blij met handhaving geweest... Nou, komend seizoen kampioen dan maar!

Als altiid hattrick gelijk krijgt, kom ik volgend seizoen bij een ATV-er in de league.

Skippy schreef: oioioi,... zoals het er nu naaruit ziet gaat Pareltje waarschijnlijk toch voor het eerst promoveren!!!!

Jaja,.... er is een kampioenschap te vieren voor het eerst in 2,5 jaar spelen.... de champagne kan ontkurkt worden omdat Pareltje door middel van een doelpuntenfestijn de concurrenten te slim af was.

Het kampioenschap misgelopen om 1 punt. De 2-3 nederlaag bij klapperboys en e 3-4 nederlaag bij tifosi hebben me de das omgedaan. Ik zal wel voorgoed in deze klasse blijven.

Prutser! Je had het echt makkelijk af kunnen dwingen met zo'n team...
Fortuna Lieffijn heeft met minimale middelen maximaal gepresteerd. Zo! (Sterker nog, ik word in een persbericht van een divisiegenoot 'tactisch meesterbrein' genoemd, hahaha!)

Net als FC Santen ga ik ook de vijfde divisie onveilig maken. Ik denk dat ik er wel eens meteen weer uit kan vliegen, maar wie weet...

Zonder enige moeite is Impulse met 40 punten gepromoveerd! Is er nog iemand die morgen een wedstrijd kan spelen?

Koos L schreef: Prutser! Je had het echt makkelijk af kunnen dwingen met zo'n team...

Zo voel ik mij ook. Ergens voel ik echter ook de term scorebordjournalistiek opborrelen.

Koos L schreef: Fortuna Lieffijn heeft met minimale middelen maximaal gepresteerd. Zo! (Sterker nog, ik word in een persbericht van een divisiegenoot 'tactisch meesterbrein' genoemd, hahaha!)

Die gaat me tever, blijft overeind dat je slimmer hebt gespeeld dan ik. De nuancering van hierboven is misschien ook van toepassing.

Bah wat postmodern.

Haha, je hebt gelijk Jongsma, ten aanzien wat je van mij zegt. Degene die mij 'tactisch meesterbrein' noemde heeft toevallig twee keer nipt van mij verloren. Weliswaar speelde ik op tactiek en heb ik waar nodig gemotst, toch moet ook gewoon de factor geluk een heel belangrijke rol toegedicht worden, dat geef ik toe.
Desondanks ben ik ben de stats en sterren van de 6e plaats toch maar mooi 4e geworden 8)

En of we bij jou nu scorebordjournalistiek toepassen of niet, je was gewoon de beste... Wat een statistieken man!

Over statistieken gesproken: bekijk die van Pietje (68344) eens: op de eerste plaats gestaan van ronde 1 tot 14, maar nergens de beste in. Staat zelfs geen speler van Pietje in het elftal van het seizoen, heel raar.
Nog iemand die dit team over wil nemen trouwens? Ik heb er geen tijd meer voor.

FC Pyla, FC Voetzoekers, Pyla CF, FC Studrent, FC het Pareltje en FC Heipaal zijn voor jullie ergens nog vaak bekende namen. Deze teams zijn allen wegens cheating uit hattrick gegooid. Helaas zullen we weer van voor af aan moeten beginnen:S

er is een antwoord verstuurd. Het kan nog veranderd worden. (pareltje heipaal en de cockies). Een dezer dagen wordt duidelijk of ik mijn team terug krijg.

Skippy schreef: er is een antwoord verstuurd. Het kan nog veranderd worden. (pareltje heipaal en de cockies). Een dezer dagen wordt duidelijk of ik mijn team terug krijg.

ik krijg 'm niet terug :evil:

Was het terecht en hoe zijn ze erachter gekomen?

Natuurlijk was het terecht, 3 teams per persoon is nog altijd cheaten 8)
Maar als niemand team Pietje van Zuidhof wil beheren wordt het vanaf nu een botteam. Toch jammer na de promotie naar de VIe...

Kan iemand me uitleggen hoe de 2 laatste weken van de competitie gevuld kunnen worden? Kan ik alleen op de woensdag nog een wedstrijd spelen?