Even weer terug naar hattrick en niet met de randzaken.

Hoe lang zou ik mijn trainees door gaan trainen?

19 formidabel
19 formidabel (5)
19 uitstekend (5)
19 uitstekend (2)
20 uitstekend (8)
20 formidabel

Het WK van Hattrick is ook bezig Erik Spel, dat kun je zeker geen randzaken noemen. Nederland speelt vanavond tegen Portugal voor een plaats in de derde ronde!

Van trainingsschema's heb ik niet veel kaas gegeten, heb ik zelf dan ook niet. Moet wel een keer fout gaan, maar daar komen we wel achter. Wat bij jou sowieso niet klopt is de opbouw: allemaal beetje hetzelfde (leeftijds)niveau. Het is handiger als je ze elkaar kunt laten opvolgen.

Ik heb gewoon geen geld om iets anders te komen. Ik kan er wel voor kiezen om iemand te gaan verkopen maar volgens mij wordt verkopen pas vanaf formidabel interessant. Dan sta ik momenteel dus onder aan de voedselketen...

Heerlijk z'n onverwachte pop, een van mijn beste middenvelders is van redelijk naar goed gegaan, voor mij altijd fijn! Alleen het uitvallen van mijn topscoorder is niet zo fijn, en heb geen reserve..

ik ben hattrick beu...

Veel van mijn spelers gaan in vorm achteruit... waar kan dat aan liggen? Paar weken geleden zaten de meesten gewoon op redelijk, sommigen op goed... ondertussen is iedereen zwak in vorm zo'n beetje. Vorige week waren er nog twee die een uitstapje maakten naar uitstekend, maar ook die zijn deze week weer terug bij af...

Wat kan de oorzaak zijn? Ik laat de meeste spelers 1 keer per week voetballen, verder hebben ze een trainingsintensiteit van 100% en speel ik meestal met (Vrijwel) dezelde tactiek en opstelling...

TSI: 710 (+1000/-290)
Vorm: -4 (+6/-10)

Ik heb nog even gekeken, maar de afgelopen 2 maanden is er eigenlijk bij niemand een vormverbetering geweest... Is er een tactiek om daar wat aan te doen?

Misschien worden ze gewoon oud.

Gerard schreef: Ik heb nog even gekeken, maar de afgelopen 2 maanden is er eigenlijk bij niemand een vormverbetering geweest... Is er een tactiek om daar wat aan te doen?

Je kunt algemeen gaan trainen, maar dat raad ik je om financiële redenen af.

Rustig wachten Gerard, het komt vanzelf goed. Hoe hoog is je gemiddelde vorm nu?

Shit he mijn eerste competitieverlies sinds ik hattrick speel. Die mots van twee weken geleden doet me de das om!

Het is wat.. Hopelijk zal ik hetzelfde resultaat behalen met mijn team, nu op 10 ongeslagen duels en heb zondag voor de 3e keer op rij gepicd en met 5-0 gewonnen. Tja tis dan ook makkelijk in de 9e divisie :D

Nog iemand een oefenduel nodig?

7-3 gewonnen. Het moet niet gekker worden

francoise schreef: Rustig wachten Gerard, het komt vanzelf goed. Hoe hoog is je gemiddelde vorm nu?

hmmm... jongsma... óf je hebt Francien gedrilled of je hebt je gewoon weer vergist. Ik denk het tweede, want eerlijk gezegd zie ik Francien niet iets positiefs opbouwends zeggen over hattrick ;)

rolv schreef: Nog iemand een oefenduel nodig?

Ik

Vriend Niels

Ik heb je uitgedaagd Perikles! Of wil je niet in de hel van Berkum spelen?

Ik heb je friendly al geaccepteerd en morgen kom ik je van de mat vegen.

Ik moet morgen een belangrijke wedstrijd spelen tegen m'n naaste concurrent. In m'n basiself zitten nogal een aantal 'snelle' en 'technische' spelers... Nu zag ik dat het morgen hoogstwaarschijnlijk gaat regenen.... Is dat écht een reden om nu te kiezen voor andere - mindere - spelers, of zorgt de regen er alleen voor dat deze spelers straks niet meer snel en technisch zijn en kan ik ze dus het beste maar gewoon opstellen? Hoe kun je het best zo'n vergelijking maken?

Zo'n weekje E&R doet wonderen voor je team, of iig, voor het eerst in mijn hattrick carriere staat er een speler met uitstekend PM op het veld. Erg fijn!

Gerard schreef: Ik moet morgen een belangrijke wedstrijd spelen tegen m'n naaste concurrent. In m'n basiself zitten nogal een aantal 'snelle' en 'technische' spelers... Nu zag ik dat het morgen hoogstwaarschijnlijk gaat regenen.... Is dat écht een reden om nu te kiezen voor andere - mindere - spelers, of zorgt de regen er alleen voor dat deze spelers straks niet meer snel en technisch zijn en kan ik ze dus het beste maar gewoon opstellen? Hoe kun je het best zo'n vergelijking maken?

Je zou kunnen zeggen dat de regen er inderdaad voor zorgt dat de specialty buitenspel komt te staan. Het aantal kansen neemt daardoor iets af, maar ik zou de spelers gewoon opstellen.

Kampioen, ondanks volledige desinteresse in het spel, heuj!