Beekhuis altijd gepreoccupeerd met geld.

Is er iemand die nog tips heeft voor mijn team? (FC Pyla - 211900) Op de één of andere manier verlies ik volgens mij een aantal wedstrijden onterecht en sta ik gewoon weer onderaan te bungelen in mijn competitie. Als ik bij Alltid kijk dan zou ik veel beter uit de verf moeten komen. Wanneer jullie nog tips hebben dan hoor ik die graag.

PS Ik ben nu aan het sparen voor een trainer met leiderschap.

Ik heb het ook ff gehad met dit spel. Gisteren onverwacht (onverdiend?) verloren. Wat moet er gebeuren? Ik ben van plan om mijn bovennatuurlijke middenvelder te verkopen en daar een goede spits van te halen en wat overblijft in een nieuwe trainee te stoppen. M'n andere A middenvelders zullen over twee week wereldklasse zijn, dus ik verwacht dat mijn middenveld het wel kan houden. Of is het wijzer om die pops nog af te wachten?

Iemand een ander idee?

@ Mol: je hebt wel wat pech gehad, maar als je middenveld niet hoger komt dan zwak (hoog) dan weet ik wel waar ik zou gaan investeren. Misschien moet je gewoon nog ff wachten en rustig doortrainen (of train je wing?)

Bert-Jan schreef: Is er iemand die nog tips heeft voor mijn team? (FC Pyla - 211900) Op de één of andere manier verlies ik volgens mij een aantal wedstrijden onterecht en sta ik gewoon weer onderaan te bungelen in mijn competitie. Als ik bij Alltid kijk dan zou ik veel beter uit de verf moeten komen. Wanneer jullie nog tips hebben dan hoor ik die graag. PS Ik ben nu aan het sparen voor een trainer met leiderschap.

ff volhouden mol... je komt er wel... je hebt prima spelers en genoeg body. idd zaak om die trainer te zoeken nu. de 7e is voor vel mensen een hangpunt :evil:

Steef schreef: Het valt me trouwens wel op dat de "oudgedienden" de discussiekar hier trekken. Hebben de "jonkies" dan helemaal geen vragen meer? Om het spel goed te doorgronden zul je toch vragen moeten stellen... Zelfs ik leer (vrijwel) iedere dag nog wat bij :wink:

Om dan maar als jonkie wat toe te voegen, ik vind de oefenduels vrij handig! Ik zorg er daar altijd voor tegen 7e divisiespelers te spelen, oid, om te kijken hoe de kwaliteiten van mijn team er van brengen tegen fatsoenslijke tegenstanders. Tuurlijk speel je wel altijd tegen een B-team, maar die zijn als nog beter dan mijn A of B team.
En die vragen, tja, op het moment is er weinig nog te doen voor mij dan het spelen van mijn wedstrijden. Heb mijn trainees, sta met een dubbel aantal punten boven de nr2 in de comp, tgaat allemaal top.

Enige waar ik nog verandering in kan brengen is het versterken van mijn aanval of verdediging. Alleen zijn mijn inkomsten daar niet hoog genoeg voor.

@ HaJee ik train gewoon middenvelders... op dit moment heb ik drie spelers met briljant positiespel. Als ik bij Alltid Hattrick kijk heb ik op dit moment een goed team en gaat het idd alleen om mijn middenveld, maar als ik naar mijn tegenstanders kijk dan heb ik regelmatig een hogere middenveld rating en toch weet ik die wedstrijden niet te winnen. Afgelopen zondag in ieder geval goede zaken gedaan, hopelijk win ik vanavond ook weer tegen hem.

rolv schreef: Enige waar ik nog verandering in kan brengen is het versterken van mijn aanval of verdediging. Alleen zijn mijn inkomsten daar niet hoog genoeg voor.

Ik weet niet wat voor spelers je hebt voorin en achterin, maar check even dat de hoofdstat minimaal redleijk is. Dus spitsen moeten redelij kscoren hebben en verdedigers redelijk verdedigen. Is dit niet het geval dan kan je voor minder dan 10k eentje kopen, met een beetje ervaring als het meezit. Dat zijn erg hanidge investeringen.

RJ schreef: Ik weet niet wat voor spelers je hebt voorin en achterin, maar check even dat de hoofdstat minimaal redleijk is. Dus spitsen moeten redelij kscoren hebben en verdedigers redelijk verdedigen. Is dit niet het geval dan kan je voor minder dan 10k eentje kopen, met een beetje ervaring als het meezit. Dat zijn erg hanidge investeringen.

Dat heb ik al wel, elk minimaal redelijk, met de meeste nog handige bij-stat. Alleen wil ik die posities nog wat versterken. Vooral voor volgend seizoen, dan zal het een stuk lastiger worden om te winnen. Nu gaat het nog met 7-1 en staan van mijn spelers in de top10 topscorers.

Ik heb op zich nog een vraag: hoe repositioneren jullie je verdedigers (bij 3-5-2 maakt het uit of je een vleugelspeler middenvelder laat spelen of een centrale verdediger middenvelder?) ? Speel nu met 2 verdedigende vleugelverdedigers en 1 centrale verdediger.
In dezelfde categorie: hoe staan jullie aanvallers opgesteld? Op het moment laat ik ze beide naar de vleugel spelen (samen met een volledig aanvallend middenveld).

Ik probeer altijd zo min mogelijk spelers te repositioneren vanwege het prestatieverlies dat een repositionering met zich mee brengt. Of ik kies voor een vleugelspeler of een centrale verdediger bij repositionering naar centrale middenvelder hangt af van mijn tegenstander: hoe sterk is zijn centrale aanval en zijn vleugelaanval? Zelf speel ik meestal met mijn spitsen op "normaal" behalve bij vleugelaanval, dan gaan mijn spitsen naar de vleugel toe. Wanneer jij hetzelfde doet is het zaak om je vleugelaanvallers "aanvallend" te hebben staan, je kunt centrale middenvelders ook "aanvallend" zetten, maar dan is het handig wanneer ze wat passen hebben. Hebben ze bijvoorbeeld "slecht" passen, dan kun je ze beter op "normaal" of "verdedigend" zetten (wanneer ze zwak of hoger verdedigen hebben.)

Spitsen naar de vleugels is alleen handig wanneer ze de eigenschap vleugelspel hebben. Daarnaast hangt de effectiviteit (net als bij het verhaaltje van Steef) van het een en ander af van de verdediging van de tegenpartij. Is er een te sterke centrale verdediging en een zwakke vleugelverdediging dan kan het wijs zijn spitsen naar de vleugels te laten spelen. Zijn de velugelverdedigers daarentegen sterk, dan lijkt een order naar de vleugels minder logisch.

ik heb net een toekomstige coach aangetrokken voor 250k. hij heet Hermann Schlitter. Het wordt een goed coach met redelijk ervaring:

34 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 624 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Fc Het Pareltje
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carrière: 16
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2

dat hij passen goed heeft en matig vleugelspel kan er nog voor zorgen dat bij erge personele problemen (lees dikke blessures) hij aan het spelen komt ;)

Gisteren nog mensen de historische 4-1 overwinning van Nederland op Zweden in de 2e ronde van het WK meegemaakt? Het was pas de 4e nederlaag van Zweden tijdens een WK wedstrijd ooit waarvan deze 4-1 de grootste is. In de voorgaande 7 ontmoetingen tussen Nederland en Zweden won Zweden 7 maal met een doelsaldo van 29-1.
Vrijdag is de beslissende 3e poulewedstrijd tegen Portugal. Bij winst is Nederland verzekerd van de volgende ronde.

En ja hoor weer twee pops. Ditmaal een van 20 en een van 19 naar formidabel. Heb er inmiddels al drie! Yes yes!

Ook ik ben de gelukkige vader van 2 pops, twee maal matig naar redelijk PM. Voor mij is dit prima, dit betekent namelijk dat ik nog maar 1 speler met matig PM heb, en dat is een vleugeltrainee. Formidabel is voor mijn goede PM's nog wel een seizoen trainen.. gelukkig zijn ze maar 17 en hebben ze nog alle tijd van de wereld.

Vanavond Nederland-Portugal, jaja, vanavond en niet pas zondag. Allemaal ff kijken, een historische gebeurtenis gaat plaatsvinden.

RJ schreef: Vanavond Nederland-Portugal, jaja, vanavond en niet pas zondag. Allemaal ff kijken, een historische gebeurtenis gaat plaatsvinden.

Volgens mij zit ik dan nog bij de Hoornse Plas. Maar historisch gaat het zeker worden!

Waarom historisch?

Nederland plaats zich ten koste van Zweden voor de volgende ronde.

Ja zo kun je alles wel historisch gaan noemen (bijvoorbeeld dat ik voor de 5e keer op rij ga verliezen). Historisch zou zijn als ze nog nooit eerder zo ver waren gekomen. Of nog nooit van Portugal hadden gewonnen. Of met 4-1 van Zweden hadden gewonnen. Maar dat is vanavond niet zo.

Is er trouwens geen forum over Portugal-Nederland?

Is Nederland eigenlijk wel eens door de tweede ronde gekomen?

Zweden is nog nooit in dit stadium van de strijd uitgeschakeld (geworden). Dat is historisch, maar ik geef toe dat dit wellicht iets minder interessant is dan de plaatsing van Nederland voor de volgende ronde.

De federatie ''het oranje gevoel'' heeft een forum, dat is wel een aardige. Op ht-nederland is ook een forum, maar niet heel boeiend tot nu toe.