TSI: + 8210 / - 2150
Vorm: + 5 / - 6
PM: +2 (twee trainees naar formi)

Ik ben ook wel tevreden.
Koos, kijk nog eens goed naar je vormupdate...

Ik heb pas reden om tevreden te zijn (gewoon over een week):

TSI: +10.510 (+10.720 / -210)
Vorm: +9 (+11 / -2)
Positiespel: +2
Ervaring: +2

Een trainee die gepopt is (naar uitmuntend) zal verkocht worden, de andere trainee gaat vanaf wonderbaarlijk positiespel gewoon door naar wereldklasse. Dit zal hij in de laatste week van dit seizoen (bij leven en welzijn) bereiken.

Ik ben wat minder tevreden, geen pops, vorm lager, geen ervaring. Vanavond maar even een balans oplaten maken, nu geen tijd voor. Zie het somber in.

HaJee schreef: Koos, kijk nog eens goed naar je vormupdate...

Wat bedoel je?

Laat maar, ik begreep je cijfers niet helemaal goed. Zeer fraaie update dus.

Hé, leuk spel dat hattrick... Zag vanmorgen dat een 17-jarige trainee ineens goed ipv redelijk kon scoren. Gelijk maar te koop gezet, 2 ton gevraagd... is dat gek:

Maurice MacCutchen (112648354)
17 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Scotland
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 720 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Olympique Plaggenmarseille
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Welk programma gebruiken jullie trouwens om die handige trainingsupdates te zien te krijgen?

Niet te koop zetten! Doortrainen die vent... (al is het voor een spits belangrijk om een beetje te kunnen passen)
Verder kun je bij elke speler op transfervergelijking klikken, zodat je een globaal beeld hebt van zijn waarde.

Ikzelf gebruik Buddy en Manager.

Wat moet je hier nou mee:

Code: Select All CodeMichiel Stokvis 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Krachtig Total Skill Index (TSI): 830 Loon: 560 €/week Conditie: matig  Keepen: rampzalig Positiespel: matig  Passen: matig Vleugelspel: slecht  Verdedigen: matig Scoren: matig  Spelhervatting: zwak

Verkopen aan mij :) niet dat ik er veel mee kan, maar is zelfs beter dan andere trainees .. zegt wat over mijn trainees..

langzamer maar zeker stijg ik toch steeds meer op de ranglijst. Na een goeie 4-0 overwinning waar de tegenstander geen 1 kans heeft gekregen, sta ik op een 5e plek. De top 2 komt in zicht, want we gaan nog steeds voor het kampioenschap, hoewel dat lastig wordt. Alweer een waardeloze jeugdpull trouwens.

Heb nog nooit verloren in de competitie in mijn gehele hattrick leven. Wat denken jullie winst aanstaande zondag?

Als je 43 wedstrijden op rij weet te winnen mag je het weer eens melden. En zondag win je met 2-1.

Het blijft hier nog opmerkelijk rustig met verhalen over poule D uit de CHF-Cup. Een poule waarin V.V. de Wetenschapper, Mbeki-boys en Fortuna Lieffijn gebroederlijk strijden om een plaats in de 1/16 finale (en 3 maanden hattrick supporter) Mbeki heeft zijn eigen kansen geen goed gedaan door gigantisch te verliezen van A Wave R, hierdoor kan onze sympathieke manager zijn volgende ronde bijkans vergeten. Daarnaast heeft Fortuna Lieffijn wederom gewonnen van V.V. de Wetenschapper. Waarschijnlijk had het uitgemaakt als de wedstrijd wel op neutraal terrein was gespeeld. Zo zie je maar weer Jongsma: een goede voorbereiding is het halve werk!

Mijn jongens heb ik het voorbeeld van jong oranje voorgehouden. Rustig beginnen, niemand houdt meer rekening met je, vervolgens met geluk doorgaan, en dan vanaf de halve finales pieken. De toernooiopzet is zodanig dat dit moet kunnen.

Toch gefeliciteerd Koos, je had het betere team de wei ingestuurd. Ook ben ik blij voor je dat je topper maar 1 week geblesseerd is.

Hehe, ja bedankt Jongsma! Aan de andere kant was René wel zo laf om mijn beste B-middenvelder uit de wedstrijd te trappen (1 week gelukkig maar), zodat mijn wereldklasse middenvelder moest opdraven (en scoorde). 3-2 lijkt mij een terechte uitslag, ik speelde verder alleen met mijn A-keeper.

Ik gok dat ik nu Mbeki keihard in ga blikken. Lekker pressie spelen, wordt een makkie, of niet Bachhuis?

Ik zeg niks.

Trouwens mbeki, je moet wel ff van Fortuna Lieffijn winnen. Tegen mij is het moeilijk punten halen de komende wedstrijden.

He Koos, heb jij al een vriendschappelijke wedstrijd met bekerregels geregeld??

Ik kan jou niet uitdagen. Maar ik zou graag tegen je spelen komende woensdag, met bekerregels.
Zoals je in je gastenboek kunt zien heb ik het bewijs dat dit kan leiden tot meer ervaringspunten!

Ik ben het niet eens met de conclusies die jij trekt uit de website waarna je verwijst in mbeki's gastenboek Koos. Het maakt geen hol uit verkondig ik. Later zal ik mijn visie (die op dezelfde site gebasseerd is) voor de geinteresseerde intikken.