Een interessant statistiekje:

∑ TSI 286 590; 279 390
Ø TSI 13 647; 25 399
Ø age 23.5; 22.3
Ø form 5.1; 5.9
Ø exp 3.6; 3.5

De nulde rij bevat de naam van de grootheid waarover de tweede en derde rij gaan (voor de niet wiskundigen en hattrickstarters, het is een misvatting dat begonnen moet worden te tellen bij 1, ∑ = som en Ø = gemiddelde), de eerste rij de gegevens van gehele selectie mbt de grootheid uit de nulde kolom en de tweede kolom de gegevens van de beste elf spelers uit de selectie mbt de grootheid uit de nulde kolom.

????

Eindelijk goede trainings resultaten, en heb geen zin ze onbegrijpelijk neer te zetten.

TSI: +1210/-120
Form: +11/-6 (2 van de trainer)
Exp: +1/-0

Verder zijn eindelijk 2 van mijn trainees gepopt! Redelijke speler is naar goed gegaan en een matig PM/matig Pass naar Redelijk PM/matigPass. Verder is de form van de 6 basisspelers van redelijk naar goed verhuist, en 1 speler van redelijk naar uitstekend. Grootste verandering in TSI is mijn keeper die al 2 week in prestatie minderde en naar waardeloos in vorm was afgedaald, nu tsi +470 en vorm naar zwak.

Kijk met verwachting uit naar de volgende trainingsweek waarin nog 2 pops worden verwacht.

Vriend Niels

Wat mist VV Berkum nog?

Een goede manager.

Even twee vragen voor aanstaande zondag:

1. Zal ik tweemaal achter elkaar PICCEN met het oog op de nr 2? Wim B. stelt dat het geen zin heeft en ik het beter 1 maal kan doen ivm het slechte leiderschap van mijn trainer.
  2. Het gaat morgen volgens mij regenen. Ik heb twee spelers die snel zijn. Ik wilde beide opstellen. Gaat de snelheid door de regen tegen ze werken of hebben ze nog steeds dezelfde kwaliteiten?

Beetje late update:

TSI: +5270 / -1300
Form: +6 / -4
PM: +2 (naar uitstekend en uitmuntend)

Perikles schreef: 2. Het gaat morgen volgens mij regenen. Ik heb twee spelers die snel zijn. Ik wilde beide opstellen. Gaat de snelheid door de regen tegen ze werken of hebben ze nog steeds dezelfde kwaliteiten?
Spelregels hoofdstuk 10 schreef: Speciale weergebeurtenissen Bepaalde specialiteiten passen op meerdere manieren bij bepaalde weertypes. Als een "weergebeurtenis" plaatsvindt, wordt een bepaalde speler voor de rest van de wedstrijd beïnvloed (de spelerbeoordeling zal dienovereenkomstig een afspiegeling zijn van zijn prestatie). Technische spelers verliezen scoor- en positiespelvaardigheid in de regen en diezelfde vaardigheden nemen toe in de zon. Krachtige spelers zien een toename van de scoor-, verdedigings- en positiespelvaardigheid in de regen, verliezen scoorvaardigheid in de zon en worden ook sneller moe in de zon. Snelle spelers verliezen scoor- en verdedigingsvaardigheid in de regen en verliezen ook verdedigingsvaardigheid in de zon.

gaan mijn ratings dus naar beneden?

Ben jij nou academici?

@perikles Wim B heeft gelijk en ik zou mijn snelle spelers gewoon opstellen mits je erg goede alternatieven hebt. De kans dat je spelers veel last hebben van het weer is namelijk niet heel groot.

Mooi, laat ik mijn 3 snelle spelers ook staan.. zolang PM niet aangetast wordt vind ik het prima. Morgen speel ik tegen een 4-3-3 opstelling met een rampzalig laag PM, hoop stiekum op een monsterscore :D

Heerlijk die regen, ik heb 2 krachtige middenvelders... En een prachtige jeugdpull:

Jochum Tol (117280840)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 300
Loon: 820 €/week

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

Mijn jeugdpulls zijn de laatste weken dramatisch, maar ik mag niet klagen aangezien ik niet lang geleden een paar verkoopbare achter elkaar heb gepulld. (totaal iets meer dan 1 miljoen ontvangen) Vanavond heb ik een zware tegenstander en de 3 punten heb ik eigenlijk al overboord gezet. Zijn er trouwens nog mensen die woensdag willen oefenen tegen FC Pyla??
A.s. vrijdag verwacht ik weer de eerste pops, zodat ik wat meer weerstand kan bieden aan mijn tegenstanders!!

Moet je deze wedstrijd zien: 77885225. Dan zie je hoe belangrijk middenveld is (verschil in hatstats: 60!)...
Ikzelf heb eindelijk verloren, maar mijn avatar geldt nog steeds! En heerlijk: mijn topper heeft 6 sterren gehaald voor het eerst.

hehe, eindelijk eens gewonnen. Maar met 3-2, maar goed, het gaat om de 3 punten he. Ik heb ook nog een uitstekend spits gekocht. Ik had er dringend 1 nodig, want ik scoorde bijna niet. Het is geen geweldige spits, maar tot ik een betere kan kopen is het een leuk alternatief. Geblesseerde speler, uitmuntend vleugelspel, goed pos.spel weer bijna terug van blessure. Hopen dat ik nu wat meer punten ga pakken...

Niet te geloven, bij Alltid blijkt dat ik ongeveer het slechtste team heb van mijn league, maar ik sta nog altijd bovenaan. Wat een seizoen...

Ik zag trouwens een aantal teams (m.n. Flevo-Ajax) met allemaal namen van profvoetballers, echt skitterend. Ook even mijn eigen naam aangevraagd :)

Wow, een waanzinnige bidwar achter de rug: van 125K tot 373K voor mijn jeugdpull, wat heeeeerlijk :D

Schande, jij hebt altijd goede pulls. Wanneer val ik eens in de prijzen?

Koos L schreef: Wow, een waanzinnige bidwar achter de rug: van 125K tot 373K voor mijn jeugdpull, wat heeeeerlijk :D

Man wat een mazzel. Ik had zondag een zelfde soort speler alleen dan nog met meer passen die voor dezelfde prijs de deur uitging.

TSI 11.490 -950 10.540
Vorm 12 -8 4
Positiespel 3 0 3
Ervaring 1 0 1

Volgens mij is het van twee trainingen (weet niet zeker of ik het had opgeslagen), maar sowieso best lekker :D