Nylez schreef: Met nog twee wedstrijden te gaan en 8 punten voorsprong op de nummer 2 is VV Berkum kampioen van de 9e divisie!! Hoe zit het met premies?? Krijg ik nu een bom duiten?? En wanneer ben je officieel kampioen, bij de laatste wedstrijd?

Je krijgt nu een premie omdat je kampioen bent, en omdat je gaat promoveren. De hoogte hiervan weet ik zo niet uit mijn hoofd, daarvoor zal je zelf de regels moeten raadplegen. Ik dacht dat het ongeveer 70000 in totaal was.

RJ schreef: [..] Je krijgt nu een premie omdat je kampioen bent, en omdat je gaat promoveren. De hoogte hiervan weet ik zo niet uit mijn hoofd, daarvoor zal je zelf de regels moeten raadplegen. Ik dacht dat het ongeveer 70000 in totaal was.

Klopt, 30.000 van de sponsor omdat je eerste wordt en 40.000 omdat je kampioen bent en promoveert.
Ik eindig dit jaar als middenmoter in de 8e divisie, maar ben al weken aan het bouwen aan mn team voor volgend jaar, dus ik ga ervan uit dat ik volgend jaar kampioen wordt...
En in de GSV competitie speel ik zeer waarschijnlijk met alleen met 17- en 18-jarigen. Laat ze ze a.u.b. een beetje heel, dat zijn m'n goudmijntjes namelijk...

Goede site Sipko-Jan! Alhoewel ik d8 dat er een heel php systeem achter zou komen (), dit kost wel wat meer tijd met standen bijhouden enzo. Ik heb vroeger ook es iets gemaakt alleen dan in flash !

Als je nog iemand nodig hebt voor het bijhouden van de standen dan geef je maar gil!

Uit de loting deze week is Sporting GFW als eerste tegenstander van V.V De Wetenschapper gerold. Ondanks de korte tijd dat coach Jongsma leiding geeft aan V.V de Wetenschapper verwacht hij dat zijn team geen enkele moeite zal hebben met het team van manager Waardenburg. Coach Jongsma: 'Het relatief lichte programma in divisie 9 biedt alle mogelijkheden mijn team in de sterkst mogelijke samenstelling te laten opdraven, in dat geval hoeven we van niemand te verliezen'. Ook de spelersgroep is vol vertrouwen. Vedette Mikel Bouwhuis: 'Natuurlijk mogen we Sporting GFW niet onderschatten al was het alleen maar omdat ze 2 divisies hoger spelen. Aan de andere kant kan ik niet genoeg benadrukken dat ik totaal niet onder de indruk ben van de prestaties ze tot nu toe hebben laten zien. Ik denk dat we ze op het middenveld kunnen overklassen, en met onze solide verdediging hoeven we natuurlijk helemaal niet in de problemen te komen tegen de middelmatige aanvallers van de tegenpartij'. Het enige probleem voor coach Jongsma lijkt de matige conditie van zijn spelers te worden. Jongsma, die zelf bekend stond om zijn geweldige wedstrijdmentaliteit, noemde nog een ander punt: 'Ik hoop dat de spelers zich de avond voor de wedstrijd in de hand kunnen houden en in ieder geval fris aan de aftrap zullen verschijnen'.

zmith schreef: Goede site Sipko-Jan! Alhoewel ik d8 dat er een heel php systeem achter zou komen (), dit kost wel wat meer tijd met standen bijhouden enzo. Ik heb vroeger ook es iets gemaakt alleen dan in flash ! Als je nog iemand nodig hebt voor het bijhouden van de standen dan geef je maar gil!

ach het gaat erom dat het simpel en doeltreffend is. Ik heb absouut geen vertand van flash of whatever om een sote te bouwen. Dat moet ik een keer samen met iemand doen in een tijdje :D

dus als je een keer wil langskomen om wat te maken.. prima...

voorlopig werkt dit ook prima :P

Ik heb nog een spelertje te koop stan (Deadline: 14-09-2004 om 20:55)
ideale vleugelspeler voor een 8 a 9e divisie-ploeg.(passen goed/vleugel redelijk, 20 jaren oud, scoort 2 of 2,5 ster)

Het hoogste bod tot nu toe is 4000 (geboden door een topper in VIII), terwijl er voor spelers van zijn kaliber meestal ruim 50000 wordt betaald. Dus sla je slag, en 'make me rich'!!
Tygo Bijveld (34777173)

Trouwens ik wordt 2e krijg je daar ook een mooi bedrag voor? En voor de topscorer? Ik heb het ergens gelezen, maar kan het niet meer vinden

Voor topscoorder krijg je geloof ik 10.000 voor 2e plek weet ik zo niet.

zmith schreef: Voor topscoorder krijg je geloof ik 10.000 voor 2e plek weet ik zo niet.

Nou.... ka-ching ka-ching? :roll:

Henri!! schreef: [..] Nou.... ka-ching ka-ching? :roll:

Dat tikt idd vet lekker aan!

zmith schreef: [..] Dat tikt idd vet lekker aan!

Maar toch: 'wie het kleine niet eert...... (verdient niet om te promoveren?? :lol: )

Henri!! schreef: [..] Maar toch: 'wie het kleine niet eert...... (verdient niet om te promoveren?? :lol: )

oeeeeh, daag je me uit? 'wie het laatst lacht...' ik kom je nog wel tegen in de gsv competitie!

Keb trouwens van Ard gewonnen met 4-0, waarschijnlijk omdat ik vergeten was een juiste opstelling te maken, waardoor veel basisspelers speelden. En toch was mijn trainer opgesteld en die wist ook nog te scoren... Multifunctioneel zo'n gast!

zmith schreef: [..] oeeeeh, daag je me uit?!

Ik zou niet durven.........

The Master schreef: [..] Ik ga tegen Geert een potje ballen, hopen dat het beter gaat dan de vorige keer :cry:

0-1 gewonnen :lol:

jongens... de wedstrijden mogen geregeld worden. Ik speel tegen team es thuis. ik heb hem al uitgedaagd.

zondag is de deadline voor een wedstrijd regelen (zie ook de site www.members.lycos.nl/sipkojan) Thuisspelende team regelt de invite

wellicht is het al ter sprake gekomen (kon het niet vinden iig), maar spelen we volgens Beker regels of gewoon normaal?

Skippy schreef: Ik speel tegen team es thuis. ik heb hem al uitgedaagd.

En ik heb het al aangenomen. En nu maar hopen dat het niet zo'n ruige wedstrijd wordt als die van mij gister. 3 Geblesseerden waarvan 2 van mij. En ik had al twee van m'n besten geblesseerd dus laat me nu alstjeblieft een beetje heel.

normaal lijkt me?

klopt normale regels... er is gelijkspel mogelijk.. het wordt een gewone competitie...

Mol, je hebt je uitnodiging op zak...... BE PREPARED!

He Zwier Smith, jij speelt thuis dus daag jij mij ff uit? ;)

Pyla C.F. 209078