Is het eigenlijk wel nodig om te motsen? Ik haalde in mijn uitwedstrijd met mots een middenveld van redelijk (heel hoog), mijn tegenstander in een thuiswedstrijd en vermoedelijk normale speelwijze een middenveld van redelijk (laag). De rest is redelijk gelijk volgens mij.

Het is maar de vraag of je met mots redelijk laag haalt op je middenveld, met een slechte teamgeest haalt je mots niet zoveel uit. Daar staat tegenover dat je de komende twee wedstrijden rustig kan piccen omdat je die wedstrijden naar de mens gesproken toch verliest ( bij de ME is echter alles mogelijk ). Daarna zal je teamgeest al wel enigszinds hersteld zijn.

Hello, I have arranged a hattrix cup, and would like you to join it and represent you country.

For more info take a look at this site (http://www.databased.at/hattrick/cupmanager/?id=13133)

The cup is called "Kup Marsala Tita" and first prize is 1 year of supporter for free.

Send me a message and I will help you to apply.

Greetings from zuno_mo

Wat moet ik hiermee? Is dit een manier om mij op de een of andere manier erbij te naaien?

Hoezo erbij naaien? Je kunt meedoen of niet.

Trouwens, er zijn minimaal 9 GSV'ers die koploper zijn van hun divisie (René, Pieter, Kars, Stephan, Lennert, Wim, Harm Jan, Rienk en ik). Volgens mij is er nog niet eens het dubbele aantal daarvan actief aan GSV'ers, dus een uiterst succesvol seizoen!

<---

He vergeet mij niet! Ik ben ook koploper van mijn divisie!

Team                    Gespeeld    Goals      Tegen      Punten
  1. Impulse 4 13 - 4 12
  2. de martijnse sjaaki 4 8 - 4 9
  3. FC CAMBODIA 4 6 - 5 9

Niet dat het erg moeilijk is om dat te halen, maar toch! Ondertussen 8 trainees op het middenveld, variërend van matig (met passen als compensatie) tot redelijk. Alleen laat het budget nog niet veel toe met betrekking tot versterking van andere posities.

Ik heb in mijn competitie nu drie keer achterelkaar schandalig mazzel gehad (of fantastisch beleid gevoerd) door driemaal achtereen met mijn b-elftal te piccen en te winnen. Vanavond moet ik de zesde ronde kunnen bereiken in de beker, komt allemaal kijken!

Ik sta nog in dubio over de wedstrijdinstelling, pic of normal? Met pic heb ik een kans in de minder zekere volgende ronde, met normal heb ik veel minder kans in de bijna zekere volgende ronde.

wat was je doelstelling?? anders zou ik gewoon normaal spelen.

Vriend Niels

Ik zag net een speler staan van 41 jaar met wereldklasse ervaring. Dat moet toch een hele goede coach zijn? Kost rond de 200.000 euro... Kopen?

Wat is zijn leiderschap? Als dat niet goed of redelijk is, dan schiet het nog niet op.
Bovendien, een betere coach dan uitstekend bestaat niet.

Vriend Niels

Hij heeft zwak leiderschap, maar leiderschap is toch niet zo belangrijk wanneer je nog niet zo heel hoog speelt.
Ik heb nu een coach met slecht leiderschap en goede coaching, dat wil zeggen uitmuntend ervaring. Zou deze coach een verbetering zijn?

niet veel denk ik. Als je toch een speler wil aantrekken om coach te maken, dan zou ik direct voor een coach met wat meer leiderschap gaan. Houdt er trouwens ook rekening mee dat het nog een seizoen duurt voor hij je coach is.

Het is een erg kleine verbetering en het kost je veel geld. Daar komt het kort en goed op neer.

Een coach met zwak leiderschap kan je beter extern aannemen, dat is goedkoper. Ik zou sowieso nooit een coach met zwak leiderschap nemen, of eentje met redelijk of goed(deze moet je intern zien te regelen), of eentje met slecht leiderschap(extern aanemen).

Leiderschap is belangrijk als je wat hoger komt. Dan is het moeilijker tegenstanders af te troeven op het middenveld. Leiderschap kan dan helpen de teamgeest en dus het middenveld te pimpen.

edit: Je kan beter deze speler kopen, maar deze wordt vast heel duur: 30450397.

Het lijkt me nogal wiedes dat je gewoon 'normaal' moet spelen Jongsma. Volgende ronde halen is belangrijker dan een gok op een kleine kans dat je een kleine kans hebt om 2 rondes verder te gaan...

Check trouwens mijn oefenwedstrijd van vanmiddag: 5-4 verloren van een zeer zwakke tegenstander terwijl ik pressie speelde... 81270820. Match engine?

MIsschien wel, maar met pressie verminder je zowel je eigen kansen als die van de tegenstander. Dat dit trouwens niet uit de verf komt, is omdat je middenveld sterker is. Verder is zijn aanval wel een aantal sublevels sterker dan de jouwe, waardoor hij er net eentje meer in prikt.

Koos L schreef: Het lijkt me nogal wiedes dat je gewoon 'normaal' moet spelen Jongsma. Volgende ronde halen is belangrijker dan een gok op een kleine kans dat je een kleine kans hebt om 2 rondes verder te gaan... Check trouwens mijn oefenwedstrijd van vanmiddag: 5-4 verloren van een zeer zwakke tegenstander terwijl ik pressie speelde... 81270820. Match engine?

Het besluit is PIC, hopelijk doet mijn tegenstander dat ook. Ik denk dat ik in het geval dat hij niet PICt 50 % kans heb om te winnen.

Je speelt pressie, met een taktiekvaardigheid van poor, dat is geloof ik slecht. Geen wonder dat het niet heel goed uit de verf komt. Wel leuke match.

Ik speel al weken zo en sta niet voor niets bovenaan he! Kijk, bij pressie verminderen aan beide kanten de kansen, hoe de middenveldverhouding ook is. Hoe kan hij met zo'n pauperteam dan 5x scoren? (Niet dat het uitmaakt, maar toch...)

Zijn aanval is net zo goed als jouw verdediging, althans gisteren. Dat hij dat 5 keer scoort is dan niet heeeel vreemd, ware het niet dat hij minder balbezit had. ook erg typisch dat jij dan slechts 4 keer scoort, jouw aanval was namelijk behoorlijk beter dan zijn defensie. Beetje een wedstrijd die past in het plaatje van vorig seizoen.

Vergeten dat mijn tegenstander ook uit friesland kwam. Dat kost me weer balbezit, maar voorlopig niets aan de hand. 3-1 voor terwijl mijn tegenstander pressie speelt.

Ha lekker, voor 800k een 18 jarige formidabele trainee kopen, die zijn eerste training onmiddelijk naar uitmuntend gaat. Overigens geheel volgens verwachting...

Hoppppla! Na 3 wonderbaarlijken nu een tweede briljante. Verder vorm van m'n goede keeper 2 omlaag en van m'n uitstekende 1 omhoog, ideaal joh. TSI iets van 5000 omhoog, lang geleden dat ik zo tevreden was.