Wel heb ik ooit, ik heb de aanpassingen nog niet eens gezien. Wat een geweldig leuke features komen erbij. Hattrick for ever..... :wink:
+0
Koos L
Wel jammer dat Perikles daar niet van kan genieten...
+0
Lennert
Ook jammer dat Perikles in de pan wordt gehakt vanavond... Hopelijk uit hij zijn frustratie niet door mijn begaafde spelers te blesseren...
+0
YeHeSs
De eerste conditie-training gehad. Ik ben niet ontevreden over de vorm waarin mijn selectie momenteel steekt, maar ik hou (natuurlijk) mijn hart vast!
+0
HaJee
TSI: +1040 / - 6670 (jaja, ik heb weer een blessure :( )
Vorm: +3 / -2
Geen pops, ik train geen conditie, maar ga gewoon door met PM.
+0
YeHeSs
Lennard Löw (112980103)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 460
Loon: 760 €/week
Eigenaar: FC Santen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
+0
RJ
Allemachtig Steef dat meen je niet, dit gaat echt te ver. Die vent zit zo te zien ook nog eens hoog in positiespel. Je bent rijk.
+0
YeHeSs
RJ schreef: Allemachtig Steef dat meen je niet, dit gaat echt te ver. Die vent zit zo te zien ook nog eens hoog in positiespel. Je bent rijk.
Zijn TSI is aan de hoge kant vanwege de (gunstige) bijstats. Maar ik hoop inderdaad een trainer te treffen die ervoor wenst te betalen. Ik heb hem nu voor € 250 000 op de transferlijst gezet. Ben benieuwd wat ik ervoor ga vangen.
+0
Mbeki
Wat denken jullie dat ik hiervoor kan vangen?? Bij transfervergelijking staat een prijs van ongeveer 10k maar dat vind ik vrij weinig.
Tycho Harpman [playerid=112978572]
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 780
Owner: Mbeki-boys
18 jaar beekhuis, dat schiet niet op. Ik ga wingers trainen, het is zelfmoord ik weet het, en ik kan je vertellen: deze is gewoon niet aantrekkelijk. Ik wil gewoon een 17-jarige, of een 18 jarige formidabele+bijstats/outstanding, danwel een spits die wat moet doen aan zijn vleugelspel.
+0
Koos L
What about this fella?
Jan van Ee (112990571)
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 560 €/week
Eigenaar: Pietje
Ik heb me gister aangemeld bij hattrick, maar man wat duurt het lang voor dat ik een team krijg. Zit nu nog steeds te wachten, hoop er binnen kort echt toch wel mee te beginnnen.
Ik ga even de noob uithangen de komende dagen op dit topic, hoop dat jullie dit niet erg zullen gaan vinden. Ik heb zelf nog niet naar spelers kunnen kijken, of hoe het spel gespeeld dient te worden. Maar ik heb al wel een vraag:
De spelers die jullie hier neer hebben gezet, zo op deze pagina, zijn naar mijn idee niet bijster goed. Ik zie bij de stats voornamelijk negative termen als zwak rampzalig slecht en waardeloos. Kijken jullie alleen naar de bepaalde stats die goed en redelijk zijn en maakt de rest dan weinig uit?.
Ik snap dat een vleugelspeler niet echt hoeft te kunnen verdedigen, maar passen en positiespel zijn naar mijn idee wel belangrijk.
Wat ik nou wil vragen is, hoe moet ik naar de stats van spelers kijken? Wat maakt een speler bij hattrick 'goed' of 'waardevol'?
+0
Koos L
Dat verschilt per positie. Als een verdediger 'uitstekend' verdedigen heeft, komt hij in mijn basiselftal (mits normale vorm), maakt niet uit wat de andere stats zeggen.
Ik raad je aan eerst de spelregels goed door te lezen, dat scheelt echt een hoop! En ongetwijfeld heeft een van de diehards hier wel een link voor je van een goede beginnerspagina. Hoe meer je leest, hoe gemakkelijker en leuker het wordt. Succes!
+0
RJ
Tips:
Lees de regels grondig door
Zorg voor een goed trainingsbeleid(redelijk coach, 17-jarige spelers)
Investeer eerst in je trainer, en spelers die je gaat trainen kijk dan of je wat overhoudt.
wordt lid van het vragenforum en stel daar al je vragen en leer van de vragen van anderen.
succes!
+0
Perikles
Aanstaande woensdag heb ik een bekerwedstrijd. Ik ga PICCEN dan heb ik in de competitie voordeel. Ik verspeel alleen mijn kansen maar. Maar ga ik als ik enorm verlies ook supporters verliezen?
In dat geval ga ik een PIC afspraak maken. Graag uw advies.
+0
Skippy
volgens mij hebben bekerresultaten geen/weinig invloed op je supporters. Ik ga ook piccen, maar heb dan ook een makkie.
+0
Skippy
rolv schreef: Ik heb me gister aangemeld bij hattrick, maar man wat duurt het lang voor dat ik een team krijg. Zit nu nog steeds te wachten, hoop er binnen kort echt toch wel mee te beginnnen.
Ik ga even de noob uithangen de komende dagen op dit topic, hoop dat jullie dit niet erg zullen gaan vinden. Ik heb zelf nog niet naar spelers kunnen kijken, of hoe het spel gespeeld dient te worden. Maar ik heb al wel een vraag:
De spelers die jullie hier neer hebben gezet, zo op deze pagina, zijn naar mijn idee niet bijster goed. Ik zie bij de stats voornamelijk negative termen als zwak rampzalig slecht en waardeloos. Kijken jullie alleen naar de bepaalde stats die goed en redelijk zijn en maakt de rest dan weinig uit?.
Ik snap dat een vleugelspeler niet echt hoeft te kunnen verdedigen, maar passen en positiespel zijn naar mijn idee wel belangrijk.
Wat ik nou wil vragen is, hoe moet ik naar de stats van spelers kijken? Wat maakt een speler bij hattrick 'goed' of 'waardevol'?
In de regels staat in hoofdstuk 14 wat belangrijk is voor welke positie. Wil je dat bij de hand hebben, print dan dat hoofdstuk ff uit en lees die een paar keer goed door. Erg handig bij het beoordelen van spelers (zonder proggie)
+0
ARD
Onlangs gepulled:
Korstiaan Betcke (110808020)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 2 020
Loon: 1 032 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: murdo hatters
Vorige week voor zijn achttiende verjaardag verkocht en lekker centjes binnengetikt!
21-04-2006 Verkocht Korstiaan Betcke aan murdo hatters 612 000 € 1 860
+0
RJ
Perikles schreef: Aanstaande woensdag heb ik een bekerwedstrijd. Ik ga PICCEN dan heb ik in de competitie voordeel. Ik verspeel alleen mijn kansen maar. Maar ga ik als ik enorm verlies ook supporters verliezen?
Je tegenstander speelt 3 klasses hoger, gelukkig hebben je supporters daar wel oog voor. Ze zullen niet met 100 tegelijk wegrennen, bovendien kan je het zondag al een overwinning boeken en zo je supporters weer tevreden maken.
Daarnaast, je tegenstander pict hoe dan ook.
+0
Mbeki
Zijn er nog mensen die zo geschrokken zijn van hun salarisstijging??? Mijn salarissen zijn over de kop gegaan: het was 34 000 het is nu 68 000 euro. Wil ik dus nog een beetje winst maken moet ik elke keer mijn stadion uitverkocht hebben. Ik hoop dus dat mijn stadionuitbreiding naar 27 500 een beetje nut heeft.
Wel heb ik ooit, ik heb de aanpassingen nog niet eens gezien. Wat een geweldig leuke features komen erbij. Hattrick for ever..... :wink:
Wel jammer dat Perikles daar niet van kan genieten...
Ook jammer dat Perikles in de pan wordt gehakt vanavond... Hopelijk uit hij zijn frustratie niet door mijn begaafde spelers te blesseren...
De eerste conditie-training gehad. Ik ben niet ontevreden over de vorm waarin mijn selectie momenteel steekt, maar ik hou (natuurlijk) mijn hart vast!
TSI: +1040 / - 6670 (jaja, ik heb weer een blessure :( )
Vorm: +3 / -2
Geen pops, ik train geen conditie, maar ga gewoon door met PM.
Lennard Löw (112980103)
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 1 460
Loon: 760 €/week
Eigenaar: FC Santen
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Allemachtig Steef dat meen je niet, dit gaat echt te ver. Die vent zit zo te zien ook nog eens hoog in positiespel. Je bent rijk.
Zijn TSI is aan de hoge kant vanwege de (gunstige) bijstats. Maar ik hoop inderdaad een trainer te treffen die ervoor wenst te betalen. Ik heb hem nu voor € 250 000 op de transferlijst gezet. Ben benieuwd wat ik ervoor ga vangen.
Wat denken jullie dat ik hiervoor kan vangen?? Bij transfervergelijking staat een prijs van ongeveer 10k maar dat vind ik vrij weinig.
Tycho Harpman [playerid=112978572]
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 780
Owner: Mbeki-boys
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: weak
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: wretched Set Pieces: weak
18 jaar beekhuis, dat schiet niet op. Ik ga wingers trainen, het is zelfmoord ik weet het, en ik kan je vertellen: deze is gewoon niet aantrekkelijk. Ik wil gewoon een 17-jarige, of een 18 jarige formidabele+bijstats/outstanding, danwel een spits die wat moet doen aan zijn vleugelspel.
What about this fella?
Jan van Ee (112990571)
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 560 €/week
Eigenaar: Pietje
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Ik heb me gister aangemeld bij hattrick, maar man wat duurt het lang voor dat ik een team krijg. Zit nu nog steeds te wachten, hoop er binnen kort echt toch wel mee te beginnnen.
Dat verschilt per positie. Als een verdediger 'uitstekend' verdedigen heeft, komt hij in mijn basiselftal (mits normale vorm), maakt niet uit wat de andere stats zeggen.
Ik raad je aan eerst de spelregels goed door te lezen, dat scheelt echt een hoop! En ongetwijfeld heeft een van de diehards hier wel een link voor je van een goede beginnerspagina. Hoe meer je leest, hoe gemakkelijker en leuker het wordt. Succes!
Tips:
succes!
Aanstaande woensdag heb ik een bekerwedstrijd. Ik ga PICCEN dan heb ik in de competitie voordeel. Ik verspeel alleen mijn kansen maar. Maar ga ik als ik enorm verlies ook supporters verliezen?
volgens mij hebben bekerresultaten geen/weinig invloed op je supporters. Ik ga ook piccen, maar heb dan ook een makkie.
In de regels staat in hoofdstuk 14 wat belangrijk is voor welke positie. Wil je dat bij de hand hebben, print dan dat hoofdstuk ff uit en lees die een paar keer goed door. Erg handig bij het beoordelen van spelers (zonder proggie)
Onlangs gepulled:
Korstiaan Betcke (110808020)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 2 020
Loon: 1 032 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: murdo hatters
Vorige week voor zijn achttiende verjaardag verkocht en lekker centjes binnengetikt!
21-04-2006 Verkocht Korstiaan Betcke aan murdo hatters 612 000 € 1 860
Je tegenstander speelt 3 klasses hoger, gelukkig hebben je supporters daar wel oog voor. Ze zullen niet met 100 tegelijk wegrennen, bovendien kan je het zondag al een overwinning boeken en zo je supporters weer tevreden maken.
Daarnaast, je tegenstander pict hoe dan ook.
Zijn er nog mensen die zo geschrokken zijn van hun salarisstijging??? Mijn salarissen zijn over de kop gegaan: het was 34 000 het is nu 68 000 euro. Wil ik dus nog een beetje winst maken moet ik elke keer mijn stadion uitverkocht hebben. Ik hoop dus dat mijn stadionuitbreiding naar 27 500 een beetje nut heeft.