Ik krijg in de laatste wedstrijd de nummer 1 op bezoek. Deze gaat naar huis met een nederlaag heb ik hem al beloofd. De wedstrijd van a.s. zondag wordt hoogstwaarschijnlijk wel gewonnen tegen de nummer 7, mede door de diciplinaire maatregelen die genomen zijn tegen mijn spitsen.

Maar dan kom ik nog een punt tekort op de nummer 1(4-3=1). Mocht nummer 1 zondag niet winnen (onwaarschijnlijk), dan zal nummer twee kampioen worden.

En Perikles, natuurlijk had Koos het wel verdiend om kampioen te worden, en natuurlijk is hij de beste in de zevende. Maar een beetje zesde klasse is erg moeilijk, kijk maar eens naar mijn competitie.

Een kampioensjaar in de zevende levert bovendien veel meer geld op dan een jaartje tegen degradatie knokken in de zesde.

Komt dat zien, de finale van de VGS-cup over 2 minuten in St. Lieffijn's Park! Een fantastische ambiance, twee bloedfantieke teams en een counterend VVDW (en waarschijnlijk een ongekende afstraffing van VVDW)

zou het voor mij ook handig zijn om te promoveren? (FC VooR(R)uiT) Ik sta nu 2e op 4 punten van de nummer 3. Als ik dus 2 wedstrijden expres verlies, is de kans groot dat ik als 3e eindig. Ik denk eigenlijk niet dat mn team al klaar is voor de 6e divisie. Maar vorig seizoen ben ik ook expres niet gepromoveerd terwijl het wel kon. Maar was is nu handig voor mij? Promoveren of niet?
Verder heb ik gister mn briljante vleugelspeler verkocht voor 1,8 miljoen :)

Wel, kijk eens in een willekeurige zesde klasse. Vergelijk je ratings met de ploegen daar, en trek je conclusie. Ik denk dat een jaartje écht trainen voor jou niet verkeerd zou zijn.

Ik ben aan het shoppen geweest...

me 2... heb nu de spitsen iets beter gemaakt
een formidabele erbij vor 5 ton
met snelheid en conditie
gaat een prutser uit. Heb er weinig van gehad en die mag dus vertrekken.

die 5 ton was wisselgeld... dus niets extra's verloren op een verkoop.

Toch maar even gewonnen gisteren tegen de kampioen van een van de vierde divisies. Niet slecht al zeg ik het zelf.

Hupla, mijn eerste middenvelder die wonderbaarlijk is! Jolyon, 20 jaar, mijn nieuwe held...

TSI: +9510 / -690
Vorm +7 / -8 (Meeste daling in A-squad gem. vorm nog wel 6.4)
PM: +2 (17 jarige -> uitstekend 18 jarige -> formidabel)

Perikles schreef: Toch maar even gewonnen gisteren tegen de kampioen van een van de vierde divisies. Niet slecht al zeg ik het zelf.

Enorme mazzelaar, ik hoop voor je dat je ooit in de beker of competitie ook zoveel mazzel hebt.

siegardinho schreef: Maar was is nu handig voor mij? Promoveren of niet?

Wanneer de wedstrijd tegen F.C. Groningen (363155) symbool staat voor de kracht van je team in (uit)wedstrijden heb je niets te zoeken in de zesde. Ik zit in een zwakke VI, maar had vorig jaar rond deze tijd al een beter team staan. Op dat punt zou ik dus nog even rustig een jaartje doortrainen en dan de sprong wagen.

Perikles schreef: Toch maar even gewonnen gisteren tegen de kampioen van een van de vierde divisies.

Mooie overwinning, is ook niet heel erg veel op af te dingen. Die gast heeft weinig countermogelijkheden gekregen en je was dominant op het middenveld. Alleen het spelen van pressie was niet heel erg slim. Daardoor heb je ook (eigen) kans onderdrukt, over het algemeen speel je alleen pressie wanneer je geen overwicht hebt op het middenveld.

Mijn training: wat vorm, wat TSI en twee pops: positiespel (19 jaar - briljant) en ervaring (21 jaar - waardeloos)

Moet alleen nog even de strategie voor zondag bepalen met het oog op de ontmoeting met een Spanjaard in het kader van een clash met de O.D.F. Misschien dat ik met twee A-middenvelders aantreed. Moet ik nog even goed bekijken.

Ik wilde ermee voorkomen dat hij een aanval kon opzetten (ook een counteraanval is een aanval). Een aanval van hem was, dacht ik, dodelijk. Alle ratings afgezien van zijn middenveld waren immers beter. Door 4-5-1 te spelen kon ik een eventuele counter omzijlen.

Maar iedereen deze al gezien:

(img527.imageshack.us/img527/6829/033301a1ah.jpg)

Staand v.l.n.r.: Mod-Palomar, GM-Lau, extra special guest HT-Johan, GM-Aartspam, Mod-Eureka, (ex-)GM-Armandino, special guest (ex-GM) Grifo, LA-Hunze. Zittend v.l.n.r.: Mod-Kaspur, GM-2more.

Wat is er met die foto Kars? Ik mis in ieder geval nog GM-Wybo en GM-Pandarve. Daarnaast is het opvallend wat voor een nieuwe look Lauke heeft gekregen. Maar het zijn allemaal toppers (als je dat bedoelt)

he, is het handig om nu ff een paar week, gewoon 2 week ofzo, conditie te trainen? Seizoen is nu toch bijna voorbij, dus de vorm lijkt me niet zo'n probleem.
Ik heb trouwens besloten om de laatste wedstrijden met een belachelijke opstelling te spelen, zodat ik niet ga promoveren naar de 6e als het goed is.

Dat kun je dan beter doen na de vrijdag na de laatste competiewedstrijd. Dan heb je twee trainingen in weken waar je geen oefenwedstrijd speelt dus sowieso trainingsverlies.

Gefeliciteerd Koos! Wat waren Santen en de Wetenschappers aan het doen?

Marar ik had 29,5 *! Ik wil in mijn laatste wedstrijd minimaal 30 sterren. Krijg je ook meer sterren als je MOTst?

zo, waarschijnlijk mn grootste verlies ooit: 8-0, in een thuiswedstrijd nog wel :) Mijn supporters in één keer van 'in de wolken' naar moorddadig.... expres gedaan uiteraard

5-0 verlies, de grootste nederlaag van het seizoen ik hoop dat ik nog een paar supporters overhoud. Ik had wel gepict, dat verzacht de pijn een beetje. Volgende week de match van het jaar tegen de koploper ''tkennet''. Die moet gewonnen worden, dan is deze laatste nederlaag weer vergeten.

Waar ik van baal is dat mijn supernatural middenvelder nog steeds niet verkocht is. Hij staat nu op de lijst voor 2,8 miljoen.

6-0 gewonnen, maar wel met een zwart randje. Mijn tegenstander speelde 2-6-2, dus mijn MOTS was niet echt nodig. Gevolg, teamgeest naar de haaien dus volgende week vrijwel kansloos tegen de kampioen. Lichtpuntjes: het is een derby, dus hij heeft geen thuisvoordeel. En mijn spits is er waarschijnlijk weer bij, dus wie weet.

Vriend Niels

Wat een gekkenhuis dat Hattrick. Waar ik nogal eens moeite heb met de zwakkere broeders in mijn competitie, heb ik afgelopen zondag met maar liefst 6-0 weten te winnen van de nummer 1. Hij speelde wel PIC, maar ondanks mijn sterkste elftal ooit van 38 sterren, had hij er toch maar liefst 46.
Volgend seizoen ga ik denk ik toch maar voor het kampioenschap...