Ik heb ook eindelijk weer es een keer een lekkere pull
Manus Clerx (98289214)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 930
Loon: 2 480 €/week
Eigenaar: Team Es
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Ik wil niet meteen je pull afkraken, maar het is niet meer dan een redelijke keeper. Niet meer dan 50.000 waard denk ik.
Het is nog altijd wel een betere pull dan de pulls die ik dit seizoen heb gehad. Drama.
+0
Rienk
klopt, maar tis wel een met een vrij hoge TSI, en iig een stuk betre dan de laatse weken.
+0
Perikles
Die zit denk ik ook vrij hoog in zijn stats.
Bij mij gaat het sportief gezien erg goed. Alleen mij geld een drama. Al 300.000 in de min. Waar gaat dit naartoe?
+0
Koos L
Je moet gewoon snel een leuke jeugdpull krijgen, zoals ik:
Rik Bamberger
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 880
Verder heb ik een lekkere 1-0 uitwinst geboekt tegen het topteam uit mijn league, met een sterrenrecord van 39. Tel daarbij op dat ik inmiddels 3 briljante, 2 uitmuntende en 1 formidabele middenvelder heb sinds donderdag en je begrijpt dat ik iets minder pissig op hattrick ben... Desalniettemin blijft het een enorm baalseizoen.
+0
Perikles
Wat een naam, is ie duits?
Een jeugdpull zal ik niet krijgen, ik trek nooit, kost teveeel en daarbij investeer ik niet meer vanwege het geld.
+0
RJ
Perikles schreef: Wat een naam, is ie duits?
Een jeugdpull zal ik niet krijgen, ik trek nooit, kost teveeel en daarbij investeer ik niet meer vanwege het geld.
Zeer verstandig. Pas als je meer geld hebt, kan je je dat veroorloven.
+0
Skippy
alhoewel ik het niet snap dat je zo dik in de min staat. Dan voer je wel een beetje onbeleid... :P
+0
YeHeSs
Tijd voor een update van mijn kant:
Gisteren voor het eerst met 10-0 gewonnen tegen een bot-team.
Gisteren voor het eerste een uiterverkocht stadion (35.000) gehad. Levert
+0
Skippy
heb die kleine miljoen inmiddels goed besteed. Heb een goede trainee gekocht (alhoewel de meningen daarover verschillen... kan met dat ok wel voorstellen) 18 jaar uitstekend pm en matig passen en uitstekend spelhervatten. voor 5 ton. en stadion uitgebreid naar 35.000 man.
verder had ik begin vorige week een goddelijk spelhervatter op de kop getikt voor op de vleugels. De kerel die ik verkocht heb laatst was een pulll voor de vleugels, hij had geen passen echter. Nu heb ik een 28 jarige knakker met goed vleugelspel en redelijk verd. en passen samen met redelijk ervaring.
+0
Mbeki
Waarom een uitstekend spelhervatter als je al een goddelijk hebt??
+0
Sabine
Skippy schreef: alhoewel ik het niet snap dat je (Perikles) zo dik in de min staat. Dan voer je wel een beetje onbeleid... :P
Het is net echt dat Hattrick!
+0
HaJee
Die jeugdpull leverde mij "slechts" netto 210k op. Ik had gehoopt op iets meer...
+0
Koos L
Fak, mijn uitmuntende 19-jarige voor 3 weken kapotgeschopt in de laatste minuut van een oefenwedstrijd...
+0
HaJee
mijn wonderbaarlijke spits met redelijk passen is voor 6 week eruitgeschopt, afgelopen zondag...
+0
YeHeSs
Waar gaan jullie volgende week heen? Ik ga naar Rusland!
+0
Koos L
Ik ga mijn 18e vlag ophalen in Kroatië. Had geen zin om moeite te doen voor een klein landje dit keer.
Wat kostelijk trouwens hoe die Twenterikken happen op alles wat beweegt op het forum. :D
+0
HaJee
Vorm +4 / -6
TSI +4560 / -9120 (Negatief door een beste blessure)
XP +3 (Ik train nu ervaring)
Woensdag krijg ik bezoek uit Zwitserland.
+0
Skippy
stijging daling saldo
Vorm 7 -3 4
TSI 4.320 -70 4.250
Positiespel 3 0 3
1 trainee 1 vleugelspeler en een verdediger (centraal)
+0
RJ
De prijzen dalen mij net even te hard. Toen mijn world class middenvelder world class werd 8 weken terug, kon ik hem verkopen voor 3,6 miljoen oid. Nu hij bijna supernatural is, moet ik blij zijn als hij voor dat bedrag weg gaat.
Het beste wat ik had kunnen doen is, toen de speler verkopen, een nieuwe trainee halen, het overige geld op de bank zetten en wachten tot de prijsdalingen stoppen.
Het is wel interessant om te zien tot hoever de prijzen zullen dalen.
Ik heb ook eindelijk weer es een keer een lekkere pull
Manus Clerx (98289214)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 930
Loon: 2 480 €/week
Eigenaar: Team Es
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Ik wil niet meteen je pull afkraken, maar het is niet meer dan een redelijke keeper. Niet meer dan 50.000 waard denk ik.
Het is nog altijd wel een betere pull dan de pulls die ik dit seizoen heb gehad. Drama.
klopt, maar tis wel een met een vrij hoge TSI, en iig een stuk betre dan de laatse weken.
Die zit denk ik ook vrij hoog in zijn stats.
Bij mij gaat het sportief gezien erg goed. Alleen mij geld een drama. Al 300.000 in de min. Waar gaat dit naartoe?
Je moet gewoon snel een leuke jeugdpull krijgen, zoals ik:
Rik Bamberger
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 880
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Verder heb ik een lekkere 1-0 uitwinst geboekt tegen het topteam uit mijn league, met een sterrenrecord van 39. Tel daarbij op dat ik inmiddels 3 briljante, 2 uitmuntende en 1 formidabele middenvelder heb sinds donderdag en je begrijpt dat ik iets minder pissig op hattrick ben... Desalniettemin blijft het een enorm baalseizoen.
Wat een naam, is ie duits?
Zeer verstandig. Pas als je meer geld hebt, kan je je dat veroorloven.
alhoewel ik het niet snap dat je zo dik in de min staat. Dan voer je wel een beetje onbeleid... :P
Tijd voor een update van mijn kant:
Gisteren voor het eerst met 10-0 gewonnen tegen een bot-team.
Gisteren voor het eerste een uiterverkocht stadion (35.000) gehad. Levert
heb die kleine miljoen inmiddels goed besteed. Heb een goede trainee gekocht (alhoewel de meningen daarover verschillen... kan met dat ok wel voorstellen) 18 jaar uitstekend pm en matig passen en uitstekend spelhervatten. voor 5 ton. en stadion uitgebreid naar 35.000 man.
verder had ik begin vorige week een goddelijk spelhervatter op de kop getikt voor op de vleugels. De kerel die ik verkocht heb laatst was een pulll voor de vleugels, hij had geen passen echter. Nu heb ik een 28 jarige knakker met goed vleugelspel en redelijk verd. en passen samen met redelijk ervaring.
Waarom een uitstekend spelhervatter als je al een goddelijk hebt??
Het is net echt dat Hattrick!
Die jeugdpull leverde mij "slechts" netto 210k op. Ik had gehoopt op iets meer...
Fak, mijn uitmuntende 19-jarige voor 3 weken kapotgeschopt in de laatste minuut van een oefenwedstrijd...
mijn wonderbaarlijke spits met redelijk passen is voor 6 week eruitgeschopt, afgelopen zondag...
Waar gaan jullie volgende week heen? Ik ga naar Rusland!
Ik ga mijn 18e vlag ophalen in Kroatië. Had geen zin om moeite te doen voor een klein landje dit keer.
Wat kostelijk trouwens hoe die Twenterikken happen op alles wat beweegt op het forum. :D
Vorm +4 / -6
TSI +4560 / -9120 (Negatief door een beste blessure)
XP +3 (Ik train nu ervaring)
Woensdag krijg ik bezoek uit Zwitserland.
stijging daling saldo
Vorm 7 -3 4
TSI 4.320 -70 4.250
Positiespel 3 0 3
1 trainee 1 vleugelspeler en een verdediger (centraal)
De prijzen dalen mij net even te hard. Toen mijn world class middenvelder world class werd 8 weken terug, kon ik hem verkopen voor 3,6 miljoen oid. Nu hij bijna supernatural is, moet ik blij zijn als hij voor dat bedrag weg gaat.
Het beste wat ik had kunnen doen is, toen de speler verkopen, een nieuwe trainee halen, het overige geld op de bank zetten en wachten tot de prijsdalingen stoppen.
Het is wel interessant om te zien tot hoever de prijzen zullen dalen.