2-2 gespeeld tegen een andere titelkandidaat. Bij rust nog met 2-0 achter, maar ik was wel de betere ploeg. Helaas ook nog mijn beste speler verloren. Nu krijg ik 2 tegenstanders die ik wel kan pakken, ik ga voor de 6 punten. Maar niet echt tevreden over deze wedstijd, want tegenstander kreeg ook nog rood in de 20e minuut. Ik had m dus moeten winnen

heb afgelopen wedstrijd (0-2 winst) beide aanvallers naar vleugel gezet, wat wel veel sterren opleverden, en rechter-en linkeraanval gingen naar matig, maar centrale aanval ging echter naar waardeloos. Heeft iemand ervaring met aanvallers over de vleugel en kan hier wat over zeggen?

En als iemand tijd heeft, kan naar deze twee wedstrijden kijken: 65295784 en 65295795. Ik zou zelf verwachten dat tweede wedstrijd meer ah-stats op zou moeten leveren, maar dit zijn er helaas 12 minder. Weet iemand hier de reden van? Of zou dat komen doordat ik deze keer heb gekozen voor vleugelaanval in plaats van centrumaanval?

check de transfergeschiedenis van dit team: 149847, ziet er haast een beetje verdacht uit

Je bent leergierig Pieter, dat is goed. Voor dat soort mensen heeft hattrick het vragenforum. Dat is de meest effectieve plaats dit soort vragen te stellen.

Pieterz schreef: check de transfergeschiedenis van dit team: 149847, ziet er haast een beetje verdacht uit

dit is een gast die erg doe is in 'day-traden'

je koopt tegen een redelijk laag bod een speler op door hem vervolgens direct weer te verkopen op een wat drukker tijdstip tegen een hogere prijs. Hier valt veel geld te verdienen maar het vergt veel tijd.

voor zover ik weet is het niet strafbaar.

@Koos, Santen en misschien andere geinteresseerden: Gisteren wilde ik de partij niet winnen. Daarom heb ik ook gepict. Dat ik toch nog redelijk mee kon komen zegt voldoende.

Ik zeg het hier maar ff anders lezen de mensen het die het niet mogen lezen.

Lölkoek Bachhaus. Dat weet jij, dat weet Santen, dat weet ik. Je hebt gewoon fouten gemaakt.

(Bovendien: waarom zou je in de vrede nú al expres punten gaan verliezen. Kun je beter aan het einde doen (duhh).)

Het punt is dat ik nu al tegen de tegenstanders speel waarbij het om promotie draait en een nadeel van de zevende is dat je zelfs al je tweede bent dat je dan al kan promoveren. Nu weet ik zeker dat me dat niet gaat overkomen en daarnaast ben ik er niet zo zeker van dat ik als het er echt om gaat, promoveren of niet, of ik dan niet met mijn winnaarsmentaliteit ;) toch voor de winst ga. Daarnaast kun je dan pech hebben met de ME, zoals jij de hele tijd hebt. Tenminste dat is jouw bedrieglijke evangelie die je te pas en te onpas loopt te spuien.

Kerel, ik ben in de eerste wedstrijd ronduit genaaid. En dan niet op de manier van Santen, maar gewoon objectief. Verder heb ik alles gewonnen en behalve bij de terechte uitschakeling in de derde ronde van de beker (tegen een vierdeklasser).

Maar ik blijf erbij dat je beter leuk mee kunt doen dit seizoen en tot 2, 3 wedstrijden voor het einde kijkt wat het wordt. Daarna kun je altijd nog je B-team opstellen. Wat heeft het voor waarde dat je nu al weet dat je niet promoveert?

@ Koos: eens :wink: Nu heb je de supporters nog hard nodig Beekhuis. Zeker een thuiswedstrijd verliezen is pijnlijk...

Nou Hajee kom maar op. Ik heb me optimaal voorbereid. Goede instructies gegeven aan de spelers. Je zwakke punten geanalyseerd (mijn ratings zijn niet eens veel slechter en enkele keren beter) en mijn spel erop aangepast. Jammer dat ik niet kan motsen.
Succes

Eh Erik Spel, je moet wel met je B-team spelen he! (Althans, voorzover het je middenvelders en vleugelspelers betreft.)

Perikles, ik moet helaas voor jou twee A middenvelders opstellen, omdat die vanwege schorsingen niet zondag niet konden spelen. Jammer dat ik niet kan piccen.
Ook jij succs.

Dat is jammer, edoch mijn B-elftal is na mij aankopen en de van blessure teruggekeerde middenvelder niet veel slechter.

Wat vind ik dit spel leuk... Ik heb mijn friendly in Spanje met 4-2 gewonnen (was daar al wel geweest, foutje van mijn kant) maar heb ook een jeugdpull verkocht. De ht-goden zijn mij gunstig gezind naar de yp van vorige week die voor meer dan een ton is verkocht ditmaal:"

Nout Straver (92517371), 19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland

Total Skill Index (TSI): 1 640
Loon: 780 €/week
Eigenaar: FC Santen

Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak
Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak
Passen: slecht
Vleugelspel: goed
Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk
Spelhervatting: goed

Verkoopprijs: € 186 000 dit is netto: € 172 980.

Mijn YP (17 jaar, redelijk passen en redelijk verdedigen) bracht bruto 176.000 op.

oei, ik met mijn grote mond. HJ gefeliciteer. 6-1 wat een vernedering (wedstrijd ID: 67473537)

HJ gefeliciteerd. Wat een spelers. Ben trouwens nu weer een verdediger kwijt. De derde op rij al. Bah

mijn jeugdopleiding staat inmiddels op goed. Maar heeft het ook zin als ik nu spelers laat promoveren? Of kan ik beter wachten tot ie op uitstekend staat

Gewoon doen, het kost je bijna niks om te promoveren, voor hetzelfde geld ben je een keer lucky.
Is dat nieuw trouwens Perikles, 5-4-1?
Heb een keer een keepertje gepulld, meteen kunnen verkopen voor 107K!

Bij goed had ik een keer een toppull, zeker doen dus. Volgens moet je het niet doen als die nog op redelijk ofzo staat maar bij goed moet je het altijd doen.