Dan mijn 0-0 tegen een vierdeklasser ook niet slecht.
Ja ik weet hij stelde een k team op.
+0
YeHeSs
Dave Heerkes (91754027) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 160
Loon: 700 €/week
Eigenaar: FC Santen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Dat ik hier bruto € 104 501 voor ontvang is toch krankzinnig? In de transfervergelijking kwam hij er bekaaid af. Ik zie ook niet echt stats waar ik meer dan een ton voor zou betalen. Desalniettemin een mooi bedrag, mijn jeugdopleiding voor dit seizoen is een klap weer rendabel (tot nu toe)
+0
RJ
Hmm, als ik GM was, had ik je 80 procent afgepakt. Wat een schande zeg. Maar ik zou zeggen: laat zien hoe je je geld wel moet investeren! Kijk daarbij niet naar mij, ik ben een prutser op dat gebied.
+0
YeHeSs
Maar het is echt bizar. Een stuk of 10 a 15 clubs hebben geboden op deze speler. Ook toen de prijs rond de 70k stond. Ik sta versteld.
+0
RJ
Een verklaring is misschien deze speler kan worden gebruikt als verdedigende spits. Recent zijn de regels aangepast in het voordeel van verdedigende spitsen. Direct na zo'n wijziging zie je altijd een overtrokken reactie op de transfermarkt. Ik heb er niet veel verstand van, maar het lijkt erop dat deze speler hoog zit in een van beide of beide stats. Misschien verklaart dat de belangstelling.
+0
Pieterz
met een b-team uit de beker gevlogen,speelde pic, 6-1 verloren van een vijfdeklasser.
+0
YeHeSs
De stats van die speler zijn overtrokken door driemaal "redelijk" volgens mij staat hij niet op het punt om te poppen.
+0
RJ
Dan moet het de overtrokken reactie op de transfermarkt zijn :)
+0
Koos L
Een verdedigende spits heeft toch positiespel nodig en geen verdedigen?
Pieter, welkom als Supporter trouwens!
+0
siegard
haha, heb je t toch voor mekaar gekregen koos :)
+0
RJ
Koos L schreef: Een verdedigende spits heeft toch positiespel nodig en geen verdedigen?
Klinkt logisch, ik vroeg me het ook al af. Nah ja, als je een verklaring zoekt zeg je weleens gekke dingen.
+0
Pieterz
één pop deze week, verder flinke vorm-en tsi stijging. En weer nieuwe trainee aangeschaft
+0
Pieterz
voor het bekijken van absolute tsi - en vormstijging, gebruiken jullie daarvoor programma, of kan dat ook via internet
+0
RJ
ik gebruik niets, een beetje amateuristisch.
+0
Perikles
zie deze wedstrijd id: 13151551
+0
Koos L
Jemig, wat absurd! Het zal je wedstrijd maar zijn, zit je goed te zweten...
Maar misschien is deze wedstrijd (en vooral de uitslag) nog wel meer bizar: 14009189. Geloof je toch niet?
+0
YeHeSs
RJ schreef: ik gebruik niets, een beetje amateuristisch.
Wat is amateuristisch? Niets gebruiken? Of heb je commentaar op de mensen die wel een programma gebruiken? Ik heb (al weer enige tijd geleden) hattrick buddy geregistreerd en ik ben zeer tevreden over dit programma. Het voldoet uitstekend, je kunt ook de wedstrijden (special events etc.) goed analyseren.
+0
Skippy
Steef schreef:
Wat is amateuristisch? Niets gebruiken? Of heb je commentaar op de mensen die wel een programma gebruiken? Ik heb (al weer enige tijd geleden) hattrick buddy geregistreerd en ik ben zeer tevreden over dit programma. Het voldoet uitstekend, je kunt ook de wedstrijden (special events etc.) goed analyseren.
Amen! :)
+0
RJ
Steef schreef:
Grappenmaker, niet zo paranoide. Geen programma gebruiken is een amateuristische manier van hattrick spelen. Buddy werkt uitstekend, alleen jammer dat je maar 30 log-ins hebt....
+0
Skippy
Stephan en ik dus niet :)
En dat voor een louzy 9 euri 50. (Ja stephan, ik wel;) )
Dan mijn 0-0 tegen een vierdeklasser ook niet slecht.
Ja ik weet hij stelde een k team op.
Dave Heerkes (91754027) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 160
Loon: 700 €/week
Eigenaar: FC Santen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Dat ik hier bruto € 104 501 voor ontvang is toch krankzinnig? In de transfervergelijking kwam hij er bekaaid af. Ik zie ook niet echt stats waar ik meer dan een ton voor zou betalen. Desalniettemin een mooi bedrag, mijn jeugdopleiding voor dit seizoen is een klap weer rendabel (tot nu toe)
Hmm, als ik GM was, had ik je 80 procent afgepakt. Wat een schande zeg. Maar ik zou zeggen: laat zien hoe je je geld wel moet investeren! Kijk daarbij niet naar mij, ik ben een prutser op dat gebied.
Maar het is echt bizar. Een stuk of 10 a 15 clubs hebben geboden op deze speler. Ook toen de prijs rond de 70k stond. Ik sta versteld.
Een verklaring is misschien deze speler kan worden gebruikt als verdedigende spits. Recent zijn de regels aangepast in het voordeel van verdedigende spitsen. Direct na zo'n wijziging zie je altijd een overtrokken reactie op de transfermarkt. Ik heb er niet veel verstand van, maar het lijkt erop dat deze speler hoog zit in een van beide of beide stats. Misschien verklaart dat de belangstelling.
met een b-team uit de beker gevlogen,speelde pic, 6-1 verloren van een vijfdeklasser.
De stats van die speler zijn overtrokken door driemaal "redelijk" volgens mij staat hij niet op het punt om te poppen.
Dan moet het de overtrokken reactie op de transfermarkt zijn :)
Een verdedigende spits heeft toch positiespel nodig en geen verdedigen?
Pieter, welkom als Supporter trouwens!
haha, heb je t toch voor mekaar gekregen koos :)
Klinkt logisch, ik vroeg me het ook al af. Nah ja, als je een verklaring zoekt zeg je weleens gekke dingen.
één pop deze week, verder flinke vorm-en tsi stijging. En weer nieuwe trainee aangeschaft
voor het bekijken van absolute tsi - en vormstijging, gebruiken jullie daarvoor programma, of kan dat ook via internet
ik gebruik niets, een beetje amateuristisch.
zie deze wedstrijd id: 13151551
Jemig, wat absurd! Het zal je wedstrijd maar zijn, zit je goed te zweten...
Maar misschien is deze wedstrijd (en vooral de uitslag) nog wel meer bizar: 14009189. Geloof je toch niet?
Amen! :)
Grappenmaker, niet zo paranoide. Geen programma gebruiken is een amateuristische manier van hattrick spelen. Buddy werkt uitstekend, alleen jammer dat je maar 30 log-ins hebt....
Stephan en ik dus niet :)
En dat voor een louzy 9 euri 50. (Ja stephan, ik wel;) )