Barend Kroeze (91711964)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 840
Loon: 1 960 €/week
Eigenaar: vv Schuilingsoord
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: waardeloos Keepen: redelijk a b hattriX-Ray keepers-up
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

Verkoopbaar keepertje...

RJ schreef: Algemeen trainen is in het algemeen een nutteloze trainingsvorm. Je speler wordt niet beter, en het levert al helemaal geen geld op. Het korte termijn effect is over een aantal weken al weer uitgewerkt, terwijl een verbetering van positiespel blijvend is. Mijn advies: train niet algemeen ook al is je vorm nog zo belabberd.

niet helemaal met je eens RJ... wanneer het je promotie of net geen degradatie op kan leveren dan moet je het zeker overwegen!!! Ik heb er dit jaar bewust voor gekozen om het 1 keer te doen....naast een 1 keer conditie. Dit doe ik echter alleen in het tussenseizoen (bij die trainingen train je hoe dan ook tenminste wel iedereen)

zo, net met 3-4 gewonnen. Ik heb net vanmiddag een paar oude spelers verkocht, waaronder 1 van mijn spitsen. Dus ik zet maar een gelegenheidsaanvaller erin: een trainee met goed vleugelspel, redelijk passen en zwak scoren. Kan die ook nog ff meetrainen. Haalt die gek gewoon 4 sterren!! Kijk, daz lekker :) T blijft toch een raar spel...

Ik heb mijn eerste drie punten! Waar ik misschien nog wel blijer mee ben, is dat ik voor het eerste een "redelijk" middenveld heb gehaald zonder te motsen. De hatstats mochten er dan ook naar zijn: 158. FC Santen zit in de lift. Met deze prestatie zijn wij wellicht nog de te kloppen ploeg voor de titel! Nu loop ik natuurlijk te blaten, maar wat mijn team heeft laten zien was very impressive.

Met 41 sterren en 161 hatstats gisteren ook mijn eerste overwinning behaald, ook zonder motsen. De komende weken ga ik nog wel wat punten halen, totdat over 3 weken mn eerste wereldklasse middenvelder verkocht gaat worden, dan zal het allemaal wel weer wat minder worden. Maar ik ben minder somber dan aan het begin van het seizoen. Wellicht blijf ik er toch wel in.

en weer met 5-2 verloren. Twee schorsingen, gelukkig heb ik volgende week een W.O. komt heel erg goed uit. Verder gaat het helemaal nergens over bij mij. De hatstats zijn belachelijk, prestaties nog slechter. Oftewel, ik heb het helemaal gehad met dit spel.

mijn team is zeer slecht bezig. Tweede wedstrijd nu ook verloren. Tmoet me niet gaan gebeuren om voor 2 seizoen op rij te degraderen, maar hoe kom je erachter hoeveel hatstats je hebt.

Kheb afgelopen wedstrijd met aanvaller op vleugelspel gezet en hij haalde 1 volle ster meer, maar wordt zijn scoringsvermogen dan ook minder?

siegardinho schreef: ...een gelegenheidsaanvaller erin: een trainee met goed vleugelspel, redelijk passen en zwak scoren. Kan die ook nog ff meetrainen. Haalt die gek gewoon 4 sterren!!

ik zit alleen nu een beetje te twijfelen. Als ik m nu verkoop, kan ik er waarschijnlijk leuk aan verdienen. Ik zal is wat gegevens geven:

Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 1 730

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

En deze gast haalt 4 sterren :s . Maar wat is nu wijsheid? Deze speler verkopen of zelf houden? Ik verwacht eigenlijk niet dat het normaal ik voor hem om 4 * te halen...

leefdtijd?

Kars jonge, jij met die leeftijden... Dat is helemaal niet belangrijk, tenzij het om je trainees gaat. Ik zie dat je nog altijd geen best middenveld hebt, regel nou eens die 17- of 18-jarige redelijke of goede positiespelers! Anders red je het niet... De rest van je team ziet er trouwens wel heel degelijk uit voor de XIde.

Ik heb trouwens een goede keeper gepulld (TSI 3980), best prima. Verder ben ik niet echt tevreden over mijn ontwikkeling, het gaat een beetje moeizaam allemaal. Wel heb ik gewonnen gister en hoop ik in de beker niet afgeslacht te worden... Daarnaast wil ik geen blessures meer! Nooit!

Heijs, Zuidhof en De Bruijne, neem eens Supporter!

Train je vleugel siegardinho? Daarvoor is het een prima speler maar ik weet niet hoe oud hij is? Daar hangt dat natuurlijk ook vanaf.

Pieterz schreef: mijn team is zeer slecht bezig. Tweede wedstrijd nu ook verloren. Tmoet me niet gaan gebeuren om voor 2 seizoen op rij te degraderen, maar hoe kom je erachter hoeveel hatstats je hebt. Kheb afgelopen wedstrijd met aanvaller op vleugelspel gezet en hij haalde 1 volle ster meer, maar wordt zijn scoringsvermogen dan ook minder?

Het gaat niet om sterren, maar om ratings. Dat is de maatstaf.

RJ schreef:
Pieterz schreef: mijn team is zeer slecht bezig. Tweede wedstrijd nu ook verloren. Tmoet me niet gaan gebeuren om voor 2 seizoen op rij te degraderen, maar hoe kom je erachter hoeveel hatstats je hebt. Kheb afgelopen wedstrijd met aanvaller op vleugelspel gezet en hij haalde 1 volle ster meer, maar wordt zijn scoringsvermogen dan ook minder?

en de ratings zijn die je bij wedstrijdverslag staan. Bv. middenveld: zwak (heel laag)

en de hatstats...

ow ja sorry, hij is 18 jaren jong. En ik train idd vleugelspel

Pieterz schreef:
RJ schreef:

en de ratings zijn die je bij wedstrijdverslag staan. Bv. middenveld: zwak (heel laag)

en de hatstats...

Even je land en competitie invullen en klaar. Allemaal toffe statistiekjes. Het belangrijkste zijn echter je ratings. Hatstats zijn om mee te patsen ( dus ook erg belangrijk :P )

maar wat zijn die ratings dan? en hatstats zijn die ah-points neem ik aan?

Die ratings had je al goed. Die staan bij je wedstrijdverslag. Wil je weten of terecht gewonnen hebt, kijk dan eerst naar jouwmiddenveldrating en naar die van je tegenstander. Is bijv. die van jou veel hoger dan zal dit zichtbaar zijn in een hogerbalbezitpercentage. Heb je veel meer balbezit, dan heb je meer kans op doelpogingen. Afhankelijk van je aanvalsratings tov de verdedigingsratings van je tegenstander wordt bepaald of je doelpogingen doelpunten worden. Het is dus zaak je ratings zo hoog mogelijk te krijgen.

Die trainee lijkt op het eerste oog best wel goed. Maar als je er al vier hebt dan kun je hem net zo goed verkopen aan een andere vleugeltrainer. Het is zonde om spelers in je team te hebben die heel goed bij een ander team trainee kunnen zijn.

Met 5-1 uit de beker geknikkerd, waardeloos. Een MOTS tegen, en dan wordt een uitwedstrijd tegen een redelijke zesdeklasser opeens heel erg lastig. Helaas, volgend seizoen beter.

Aangezien ik er ook uit lig zijn volgens mij alle GSV'ers uit het bekertoernooi verdwenen... matig! Al heb ik het toch iets beter gedaan dan René, want 4-1 verliezen van een sterke 4e-klasser is acceptabel vind ik.