hoppa, de eerste wedstrijd van het seizoen gewonnen, tegen een nog slechter team dan die van mij.
+0
RJ
@Koos Het hattrickpubliek heeft het zo gewild....
+0
Skippy
Koos L schreef: Ach, ik draai al weer een beetje bij. Want hattrick kan ook erg lachwekkend zijn. Weten jullie al wie de nieuwe bondscoach van Nederland is: Redeker (hier links op de foto).
weet je zeker dat het niet de rechter was? ;)
Die lichtenberg... ben je zo slecht dan?
+0
HaJee
Ligtenberg heeft maar liefst 38 spelers zag ik. Ook speelt hij 4-4-2, dus rijst bij mij de vraag: wat traint die jongen eigenlijk?
+0
Koos L
38 keepers
+0
HaJee
Ik kom er net achter dat mijn divisie de 8e is van alle VII-divisies. Kijk, daar wordt je vrolijk van...
+0
Koos L
HaJee schreef: Ik kom er net achter dat mijn divisie de 8e is van alle VII-divisies. Kijk, daar wordt je vrolijk van...
Hopla.
Maar is inderdaad redelijk a-relaxed...
+0
HaJee
zucht het wordt op sportief en persoonlijk vlak niets met me.
+0
RJ
Koop nou maar trainees, zul je zien hoe snel je erbovenop bent.
+0
HaJee
Jongen, ik ben druk bezig :)
+0
Koos L
Heb je geld dan Holsappèl?
+0
HaJee
Ik heb eind vorig seizoen twee mddenvelder verkocht voor een gezamenlijk bedrag van 4.802.00 euri en nog een vleugel speler voor 450.000. Hiervoor is een spits gekocht, twee vleugelverdedigers (die alleen hopeloos uit vorm zijn) en ondertussen alweer twee trainees. Ik wil eigenlijk nog twee trainees kopen en dat gaat nog wel lukken denk ik. Kijk anders maar eens bij m'n transfergeschiedenis.
+0
YeHeSs
RJ schreef:
Steef schreef: Ik ben genaaid.... Keihard genaaid. En dat twee keer in een week. Maar, het blijft een leuk spelletje.
Wie jammert er nou? Op zich had je wel mogen winnen, maar keihard genaaid is wat anders. Check Koos zijn wedstrijd. Sterkte met je verlies.
Jongsma moet helemaal zwijgen... :evil:
+0
Perikles
Ehm een vraagje.
Ik heb momenteel 5, 19 jarige middenvelders die allemaal redelijk zijn. Ik train op 100% positiespel. Ik speel 3-5-2. Op welke manier kan ik ze nu het beste trainen?
En daarbij, ik heb een zooi prutspelers. De meeste kan ik niet verkopen want niemand wil ze (terecht). Wat kost het ontslaan van spelers?
+0
Koos L
Kost je 1000 per keer geloof ik, ontslaan moet je inderdaad wel gewoon doen...
Heb je geen jongere middenvelders kunnen krijgen trouwens? Deze kun je niet lang doortrainen en dat levert dus niet veel op. Verder moet je er 6 hebben, omdat je er dan 3 kunt trainen op zondag en 3 in de oefenwedstrijd. Je moet dan een van de verdedigers als "extra centrale middenvelder" configureren.
Edit: ik kijk ff op de transferlist, maar je kunt voor een habbekrats jongere spelers kopen met minimaal redelijk positiespel...
+0
Mbeki
ontslaan van spelers is gratis,
je moet eigenlijk nog 1 centrale middenvelder; traint 100% en nog 4 wingers. Deze plek traint de speler voor 50%.
+0
Sabine
Perikles schreef: Ehm een vraagje.
Ik heb momenteel 5, 19 jarige middenvelders die allemaal redelijk zijn. Ik train op 100% positiespel. Ik speel 3-5-2. Op welke manier kan ik ze nu het beste trainen?
En daarbij, ik heb een zooi prutspelers. De meeste kan ik niet verkopen want niemand wil ze (terecht). Wat kost het ontslaan van spelers?
Uhmm Kars, doe je dit spel nou ook al om half 4 's nachts?????????
+0
RJ
Mbeki schreef: ontslaan van spelers is gratis,
je moet eigenlijk nog 1 centrale middenvelder; traint 100% en nog 4 wingers. Deze plek traint de speler voor 50%.
Ik had altijd begrepen dat he ontslaan van spelers 1000 euro kostte, misschien is dit veranderd.
En Kars, je moet eigenlijk wel wat jongere spelers kopen. Ze zijn echt spotgoedkoop te krijgen. En met 3-5-2 moet je uiteraard positiespel trainen.
+0
Perikles
Bedankt,
heb een jongere van 18, redelijk vorm redelijk positie, uitstekend spelhervatting. 5001.
+0
Skippy
het ontslaan van spelers kost volgens mij niets, ontslaan van personeel naast spelers kost daarentegen 1500 euri
hoppa, de eerste wedstrijd van het seizoen gewonnen, tegen een nog slechter team dan die van mij.
@Koos Het hattrickpubliek heeft het zo gewild....
weet je zeker dat het niet de rechter was? ;)
Die lichtenberg... ben je zo slecht dan?
Ligtenberg heeft maar liefst 38 spelers zag ik. Ook speelt hij 4-4-2, dus rijst bij mij de vraag: wat traint die jongen eigenlijk?
38 keepers
Ik kom er net achter dat mijn divisie de 8e is van alle VII-divisies. Kijk, daar wordt je vrolijk van...
Hopla.
Maar is inderdaad redelijk a-relaxed...
zucht het wordt op sportief en persoonlijk vlak niets met me.
Koop nou maar trainees, zul je zien hoe snel je erbovenop bent.
Jongen, ik ben druk bezig :)
Heb je geld dan Holsappèl?
Ik heb eind vorig seizoen twee mddenvelder verkocht voor een gezamenlijk bedrag van 4.802.00 euri en nog een vleugel speler voor 450.000. Hiervoor is een spits gekocht, twee vleugelverdedigers (die alleen hopeloos uit vorm zijn) en ondertussen alweer twee trainees. Ik wil eigenlijk nog twee trainees kopen en dat gaat nog wel lukken denk ik. Kijk anders maar eens bij m'n transfergeschiedenis.
Jongsma moet helemaal zwijgen... :evil:
Ehm een vraagje.
Kost je 1000 per keer geloof ik, ontslaan moet je inderdaad wel gewoon doen...
Heb je geen jongere middenvelders kunnen krijgen trouwens? Deze kun je niet lang doortrainen en dat levert dus niet veel op. Verder moet je er 6 hebben, omdat je er dan 3 kunt trainen op zondag en 3 in de oefenwedstrijd. Je moet dan een van de verdedigers als "extra centrale middenvelder" configureren.
Edit: ik kijk ff op de transferlist, maar je kunt voor een habbekrats jongere spelers kopen met minimaal redelijk positiespel...
ontslaan van spelers is gratis,
Uhmm Kars, doe je dit spel nou ook al om half 4 's nachts?????????
Ik had altijd begrepen dat he ontslaan van spelers 1000 euro kostte, misschien is dit veranderd.
En Kars, je moet eigenlijk wel wat jongere spelers kopen. Ze zijn echt spotgoedkoop te krijgen. En met 3-5-2 moet je uiteraard positiespel trainen.
Bedankt,
heb een jongere van 18, redelijk vorm redelijk positie, uitstekend spelhervatting. 5001.
het ontslaan van spelers kost volgens mij niets, ontslaan van personeel naast spelers kost daarentegen 1500 euri