Ach, die jongen leeft in een andere wereld.....

Net slechtste vormupdate allertijden: +3/-14; word ik niet vrolijk van.

TSI +1680 / - 1740
Vorm +2 / - 5
Conditie + 3
Vleugelspel - 1 (ouwe knakker die aan het eind van zijn loopbaan zin)

Perikles schreef: Stephan net nu ik een oefenwedstrijdje wil doen dit: Helaas moet Santen vanavond medelen dat de club stopt met betaald voetbal. De bekeruitschakeling was de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen. Zowel financieel als sportief gezien is er geen perspectief meer en het heeft geen zin meer om door te gaan. ' Het doet ons pijn, maar de logica laat ons geen andere keuze', aldus Wanningen die niet lang heeft mogen genieten van zijn carriere als perschef.

't is wat. :lol: wie heeft mijn account nu weer gehacked?

Mbeki schreef: Net slechtste vormupdate allertijden: +3/-14; word ik niet vrolijk van.

Conditite getraind zeker?

Nee niet eens, ik ben benieuwd hoe het gaat uitwerken de komende week. Ik heb wil dan toch wel een goed team op de been brengen.

Naar aanleiding van de actie van am. Jongsma.

===
06-01-2006 Coup bij FC Santen verijdeld, daders gearresteerd.
GRONINGEN – Eens zong een Nederlandse band: “als je wint, heb je vrienden. Rijen dik, echte vrienden.” Maar ook: “eenmaal trek je de conclusie, vriendschap is een illusie. Vriendschap is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom.”
Gisteravond hebben een aantal trouwe volgers van Santen geprobeerd een coup te plegen. Door de goede resultaten, zowel op het veld als daarbuiten, voelden zij zich in hun macht en status bedreigd. Inmiddels heeft de politie de onverlaten gearresteerd.

Vormupdate: dramatisch. Een trainee is gedaald naar "waardeloos" vorm. Gelukkig lig ik uit de beker :lol:

Verder heb ik openingen maken getraind. Een middenvelder is gepopt in passen. Maar die vorm trekt wel weer aan denk ik.

Ach, aan passen heb je echt niks joh.

Aan lonen betaal ik inmiddels ruim een ton, 107288 om precies te zijn. Een stijging van 30000.

jeumig, ik zit aan de 50k volgens mij... teeeeeeering jongsma.... maarja... is je inkomen voldoende dan? :)

heb een prima avondje gehad. Heb een spits opgesteld die in geen tijden meer officieel had gespeeld, legt die gast er ff 4 in!!!

na degradatie, eerste wedstrijd in 7e verloren. Met 2 helften minstens 60% balbezit.Als iemand tijd heeft, zou die dan ff willen kijken, wat ik nog aan mn team zou kunne veranderen?

voor zover ik snel kan zien moet je je middenveld nog wel ff doortrainen. Op die leeftijd moeten ze al wel beter zijn dan wat je hebt. Verder is je keeper uit vorm wat ook niet echt goed is voor de verdediging. Je keeper is denk ik momenteel een groot probleem....

Er zijn trouwens veel te veel teams die gister veel te veel pech hebben gehad... Ik denk er over om te stoppen, wat een klotespel.
Wel een mooi debuut voor Fc Perikles trouwens. Maar Kars, pikko, koop nou eens wat goede trainees voor op je middenveld...

Jij hebt inderdaad wel reden tot klagen Koos, wat een klote begin van het seizoen zo. Ikzelf hoopte even op punten bij de rust, maar achteraf bezien wel redelijk terecht verloren met 4-2. Wel spannend. Waarschijnlijk zal het komend seizoen zo blijven gaan, veel spannende wedstrijden, waarin ik niet al te vaak als winnaar uit de bus ga komen. Mijn doel is de 6e plaats en dat wordt behoorlijk lastig.

Ik ben genaaid.... Keihard genaaid. En dat twee keer in een week. Maar, het blijft een leuk spelletje.

voetbal blijft voetbal... als het online is of niet :)

1-5 verloren. het zou toch niet lastig in de VII gaan worden...?

Steef schreef: Ik ben genaaid.... Keihard genaaid. En dat twee keer in een week. Maar, het blijft een leuk spelletje.

Wie jammert er nou? Op zich had je wel mogen winnen, maar keihard genaaid is wat anders. Check Koos zijn wedstrijd. Sterkte met je verlies.

Zo is dat...
Maar ik stop nog niet onmiddelijk. Wellicht dat een onterechte overwinning in de beker mij voor Hattrick kan behouden.

6-0 gewonnen. Maar twas dan ook tegen een "bot-team". Alleen wel jammer dat die lui ook je twee middenvelders geblesseerd mogen trappen...

Ach, ik draai al weer een beetje bij. Want hattrick kan ook erg lachwekkend zijn. Weten jullie al wie de nieuwe bondscoach van Nederland is: Redeker (hier links op de foto).