Lennert schreef: Het heeft bijna net zo lang geduurd als de vorige keer, maar hier dan toch mijn bijdrage. Ik kon maar geen afstand doen van de titel ‘Team van de Dag’. Laat ik beginnen een beschrijving te geven van het team, en haar manager, dat mijn opvolger wordt. Ik kies voor een team dat vandaag precies een jaar en een week geleden zijn team aanvroeg. Het duurde nog tot 11 december voor de enthousiaste manager aan de slag kon, maar sinds die dag is de Hattrick community niet meer hetzelfde geweest. Kenmerkend voor de manager van dit team is, is dat hij zich altijd vol overgave in nieuwe uitdagingen stort en daar ook veel, heel veel, tijd in steekt. Zo was het ook met de uitdaging die Hattrick heette. Sinds dag 1 is hij intensief aan het werk om zijn team naar een steeds hoger plan te leiden. Maar, zoals hij zelf zegt: ‘Eigenlijk is de community van Hattrick het element dat Hattrick zo leuk maakt. Anders was het gewoon een spelletje, nu is het veel meer dan dat.’ Vandaar ook waarschijnlijk dat hij vanaf de eerste dag supporter is. En daar is menig Hattrick-er achter gekomen. Je komt geen gastenboek tegen of hij heeft er geen bericht in geschreven. En beticht deze jongen niet van spammen, want ieder stukje dat hij schrijft is op zijn minst zeer vermakelijk. Het is dus ook een stukje eigenbelang dat ik hem kies. Ik heb hem onlangs eens voor de CHF een ‘stukje’ (daarmee doe ik hem tekort, het waren meerdere pagina’s in Word) zien schrijven voor het TvdD aldaar en dat was werkelijk briljant. Zo’n stuk wil ik deze federatie ook niet onthouden. Vandaar dat ik kies voor santen met zijn team FC Santen.(509899) FC Santen begon dus op een bewolkte december avond aan het restant van seizoen 13 in IX.1019. De eerste wedstrijd eindigde direct in een verdienstelijke 2-2. De doelpuntenmakers van die avond, Hoogerheide en Keessen, lopen nog altijd rond bij de FC Santen Arena. Er waren dat seizoen nog 6 wedstrijden te spelen waarin uiteindelijk 10 punten werden gehaald, waardoor FC Santen op een veilige 6e plaats eindigde. Dat seizoen gold als voorbereiding op een indrukwekkende serie die FC Santen zou neerzetten. In seizoen 14 werd FC Santen kampioen van de IX.1019 met slechts 6 verliespunten. Het waren 2 leerzame verliespartijen, want het zou lang duren voor FC Santen in de competitie weer verslagen werd. Er werden om precies te zijn 26 competitiewedstrijden op rij gewonnen. Dit leverde FC Santen in seizoen 15 het kampioenschap in VIII.804 op en zorgde ervoor dat ook dit jaar FC Santen meespeelt om promotie in de VII.971. Dit jaar dus al wel verslagen, maar promotie zit er zeker in. En dat zou een mooie prestatie zijn van santen; vanuit de 9e divisie in één keer door te stoten naar de 6e. Maar mocht dat niet gebeuren dan zal santen daar niet lang om treuren denk ik. Want het mooiste blijft natuurlijk de community ;) Hij weet dat ik hem alle succes wens en dat doe ik vanaf deze plek nogmaals. Maar vooral hoop ik dat hij nog lang plezier mag hebben in Hattrick, zodat wij nog lang kunnen genieten van zijn verhalen en verhaaltjes hier en daar. En ik wens iedereen nu alvast veel plezier met het lezen van zijn bijdrage.

Ere wie ere toekomst. Complimenten voor Lennert!

Vriend Niels

Mooi verhaal Lennert over Mister Hattrick. Ik vind dat bij het eerstkomende novitiaat de novieten ook een handtekening moeten halen bij de Mister Hattrick Antuma.
Maar voorwaar, ik heb ook mijn team verzwakt in verband met een betere toekomst. Even een verdienstelijke middenvelder verkocht. Nog even een 17 jarige trainee kopen en dan komt het helemaal goed met ook nog twee 18-jarige talentjes en een 19-jarig manneke.
Dit seizoen is er toch nog niet echt eer te behalen voor vv Berkum, al draait het team beter dan ooit tevoren.

zo, ik heb maar eens diep in mijn buidel getast (of hoe je dat ook zegt) en inkopen gedaan: maar liefst drie 18-jarigen gekocht. :shock: Dit lijkt me een goeie stap richting de toekomst

staan er nog belangrijke dingen te gebeuren in hattrickland vandaag??

Ik heb zelf een belangrijke wedstrijd tegen een directe concurrent. Ik denk wel te winnen maar het wordt close.

Mijn YP was weer dik kloten :(

Vandaag speel k tegen de nr. 2 . Als ik win sta ik weer 4 punten los, zou leuk zijn

Ik speel tegen de nummer 1 (op doelsaldo). Vorige week klopte ik hem in eigen huis met 3-1, tot mijn verrassing. Ik ben benieuwd wat het wordt vanavond.

Eerlijk gezegd denk ik dat je een stevige nederlaag tegemoet gaat Hajee, ik zou je aanraden te piccen en je te concentreren op de tweede plaats.

wat een heerlijk bemoedigend woord toch weer....
Zijn er mensen die eventueel de wedstrijden samen willen bezichtigen? ik bied mijn huis als locatie aan... heb alleen niet afdoende biertjes in huis...

Oja... je bent welkom vanaf half negen.... en ook als je je niet 'opgeeft' hier kan je gewoon komen. de deur staat 'altijd open'. :)

Nerem gerusdt een vriend of vriendin mee die ook hattrick speelt, dan vergroten we 'onze' community!

Zoete broodjes bakken kan iedereen wel :wink:

Gisteren de wedstrijd tegen de nummer laatst dik gewonnen. Handhaving lijkt nu gerealiseerd. Alleen jammer dat een trainee woensdag nog niet hersteld is, dat zijn 2 weken training weg. Het is nu wachten op een pop van mijn 5 en halve ster middenvelder naar world class. Dan kan de transfermarkt serieus bestookt gaan worden.

He Rene, ga voor de skilltrade. Heb ik afgelopen week gedaan, ik weet nog niet zeker hoeveel ik heb verdiend maar iig meer dan niks.
Die speler staat nu nog te koop; vorige week (pm goed en 214.000) deze week (pm uitstekend en startprijs 350.000). Als ik heb dus verkoop heb ik iig 76000 verdiend aan die speler. Rekeninghoudend met de makelaarkosten en moederclubgeld.

Gesignaleerd: GSVH, eigenaar henrigsv

In de herkansing? Succes maar weer he!

Hij is er dan toch, de vgs federatie. Leuk gedaan Koos!

Check allemaal even speler 38861037 oftewel Alexander de Klaver en doe een bod als je per ongeluk wat geld over hebt.

Hela hola,.. zakt ie ineens helemaal weg!!!

jongens... binnenkort weer ff meeten???

Even weer wat activiteit in dit topic:

17 jaar niet duur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! door timorboys

TWEE JONGE TALENTEN Lopen straks af, wees er snel bij

Luca Kunst (79474247)
17 jaar, goed in vorm, gezond

Specialiteit: KOPPEN!

TSI: 1 710

Eigenaar: fc timorboys (503393)

Passen: zwak
Vleugelspel: matig
Verdedigen: goed
Scoren: goed!!

Lopen straks af, wees er snel bij
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Rieks van Baal (81837437)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond

Specialiteit: Onvoorspelbaar

TSI: 1 480

Eigenaar: fc timorboys (503393)

Positiespel: matig
Passen: goed
Vleugelspel: matig
Verdedigen: matig
Scoren: matig

Zo dat was het weer.

Ha mn eerste wonderbaarlijk middenvelder, een weekje eerder dan verwacht. Das lekker terugkomen van soos...

engerd.

Ik was ook wel tevreden over mijn training. Een heuse vormboost en daarnaast twee spelers die in hun vaardigheid gestegen zijn. Een 18-jarige naar formidabel postiespel (een jeugdpull) en een 20-jarige speler naar "briljant" ook iets eerder dan verwacht. Ik zie de wedstrijd van komende zondag en volgende week met vertrouwen tegemoet. Zou ik dan toch kampioen worden?

Zo weer een uitstekende keeper aangekocht. Die moet het bewerkstelligen dat ik volgend seizoen voor de plaatsen 3 en 4 ga meespelen. Ik kon nog net onder de 4 ton blijven, ben er best tevreden over. Ik ben benieuwd over komende zondag.

Ik heb nu een formidabele keeper gekocht voor 1 miljoen

had drie pops op het middenveld: 1 naar uitmuntend en twee naar formidabel :)