ik wil ook wel ff :)

Lijkt me ook wel leuk, maar idd eerst naar de ocsg-dienst

van weetjewat.nl:

Code: Select All CodeDe forumwijsheid wil dat de teamspirit (ts) met ongeveer 1.7 level verhoogt wordt na een wedstrijd met speel het rustig (pic). Onderzoek van weetjewat toont echter aan dat de stijging afhangt van het huidige level. Pic verhoogt de ts met een percentage, dat tussen de 33 en 42% ligt, zoals blijkt is in de volgende voorbeelden:     * Dinsdag daalde een ts van delirious naar satisfied, na pic in de beker steeg hij drie levels naar PoE     * zondagochtend gestegen naar irritated, na �s avonds piccen een stijging naar composed     * Iemand anders met pic van irritated naar calm     * Iemand met pic van furious naar irritated     * Iemand met pic van satisfied naar walking on clouds Omdat iedereen die geen transfers doet voor de eerste pic van het seizoen de dag na de pic in ts terugzakt van content naar calm, moet die eerste pic je naar de grens van calm (tussen 5,0 en 6,0) en content (6,0-7,0) brengen. Het ligt daarom voor de hand dat de ts na een pic met iets meer dan 33% wordt verhoogt en het beginniveau midden composed (4,5) is. Uit het onderzoek blijkt verder dat het niet mogelijk is om paradise on earth (PoE) langer dan een dagelijkse update vast te houden, ongeacht vanaf welk niveau je erop komt. Door deze formule horen relatief hoge waardes binnen PoE mogelijk te zijn. Daarom is er waarschijnlijk een grens aan de hoogste ts die je kan bereiken, waarschijnlijk heeft PoE geen sublevels en is het maximum laag-PoE. (YesJesse)

Je hebt dus gelijk Antuma.

hoppa, 7-1 gewonnen :lol: Ik kom denk k ook wel zondag

Zelden zo ontgoocheld het verloop van een wedstrijd gevolgd... Ik had een moeizame overwinning verwacht en daar een week naar uitgekeken. Na de 1-0 ben ik er echter niet meer aan te pas gekomen, thuis met 1-4 verloren. Dikke schade!
Maar nu in ieder geval geen promotie, misschien maar beter ook.

Ik ben erg tevreden met mijn 1-1 gelijkspel. Ik sta tot mijn verrassing nog steeds tweede, maar de komende vier wedstrijden zullen waarschijnlijk geen punten opleveren. Maar wie weet...

Ook tevreden ben ik met mijn pull van deze week:

Jorren Blind (79513021)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 690
Loon: 606 €/week
Eigenaar: vv Schuilingsoord
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

Deze jongeman moet mooi wat geld in het laatje brengen. Kortom, een mooie week voor vv Schuilingsoord!

Ik mag ook niet klagen, 1-0 gewonnen thuis van mijn mede-koploper. Nu dus alleen aan kop met 15 uit 5 en de twee moeilijke teams al achter de rug. Moet gek lopen wil dit geen promotie naar de zesde opleveren.

Eindelijk gister mn eerste niet WO overwinnig. Werd ook wel eens tijd. Waarschijnlijk kwam het door mijn formidabele middenvelder die ik gister nog even voor 6 ton heb gehaald

Ik ben roemloos met 1-0 ten onder gegaan tegen Cichlid. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn persbericht. In de loop van vandaag verschijnt er nog een verslag + analyse in mijn clubhouse.

Edit: voor de mensen die geen lid zijn van de CHF nog mijn meest recente schrijfsel over Cali '03

heeft iedereen een beetje geknutseld aan zijn/ haar mooie stadion? :)

ik heb juist een heel sober stadion gedaan. Kan ik het ook echt zien als ik hem de komende jaren uitbouw.

Met trots presenteerd FC Santen:

Stephan Santen (76067657)

Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.

Code: Select All CodeNationaliteit:           Deutschland Total Skill Index (TSI): 1280 Loon:                    1 056 €/week  inclusief een 20% bonus Eigenaar:                FC Santen Waarschuwingen:          0 Fysiek:                  fit Conditie:    slecht      Keepen:         waardeloos Positiespel: zwak        Passen:         redelijk Vleugelspel: redelijk    Verdedigen:     rampzalig Scoren:      goed        Spelhervatting: rampzalig Doelpunten in carrière:           6 Hattricks in carrière:            0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 6 Bekerdoelpunten dit seizoen:      0

en:

Cédric Plante (36587669)

Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.

Code: Select All CodeNationaliteit:           Canada Total Skill Index (TSI): 4 790 Loon:                    1 320 €/week  inclusief een 20% bonus Eigenaar:                FC Santen Waarschuwingen:          0 Fysiek:                  fit Conditie:    redelijk    Keepen:         rampzalig Positiespel: zwak        Passen:         uitstekend Vleugelspel: zwak        Verdedigen:     zwak Scoren:      uitstekend  Spelhervatting: waardeloos Doelpunten in carrière:           41 Hattricks in carrière:            5 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen:      5

heb je op die eerste gezocht ofzo, of kan je met die supporter-optie tegenwoordig ook al spelers van naam veranderen...? Die tweede mag er wel wezen... Hoe oud zijn ze allebei?

Pieterz schreef: heb je op die eerste gezocht ofzo, of kan je met die supporter-optie tegenwoordig ook al spelers van naam veranderen...?

Een citaat uit het gastenboek van Mbeki-Boys:

santen schreef: Naar aanleiding van een jeugdpull van Swiebie die "van Santen" heette heb ik gezocht op spelers met de achternaam "Santen" er bleek er ook nog een te zijn met de voornaam "Stephan" Deze heb ik dus gebookmarkt. De dag daarna kwam hij op de transferlist te staan, dus toen was het even bieden en voila!

Kortom: ik heb er hard voor moeten werken om deze speler binnen te krijgen. In zijn eerste officiële wedstrijd voor FC Santen heeft Santen overigens wel gelijk twee keer gescoord. Hierdoor heeft hij gelijk al ervaren hoe het is om zijn teamgenoten de weg te wijzen. Stephan Santne is overigens gekocht voor het symbolische bedrag van € 126 383.

Pieterz schreef: Die tweede mag er wel wezen... Hoe oud zijn ze allebei?

Stephan Santen is 28 jaar oud, terwijl Plante 21 lentes jong is. De prijs waarvoor Cedric Plante naar de FC Santen Arena toe kwam om te spelen ligt iets hoger als bij Santen. Deze investering heeft er ook voor gezorgd dat de bodem van de kas bij de Groningse club in zicht is. De penningmeester heeft echter goede hoop dat we erin slagen om structureel boven de € 0 te blijven.

K ben goed op weg naar t kampioenschap :D Sta al 4 pntn los op nr. 2, doelsaldo van 22-3(!) en topscorer. Gaat lekker dus

Ik maak me wel een beetje zorgen, siegardinho. Ik zie dat je geen friendlies speelt. Ook heb je weinig 17 a 18 jarigen rondlopen. Met de spelers die je nu hebt, kom je idd een heel eind, maar heb je al over de toekomst nagedacht?

Ik heb idd wel veel oude spelers. Ik had ook al bedacht dat daar wat aan moet gebeuren. k denk erover om te investeren in de jeugopleiding, wat ik nu niet doe. En wat jongere spelers kopen is ook belangrijk, daar ben ik nu ook naar op zoek. Met dit team hoop ik nog aardig wat geld te verdienen, want mn fanclub groeit hard nou. Voor dat geld moet ik idd wel jongere spelers kopen, klopt! Maar voorlopig vind ik t wel goed, dus ik doe rustig aan, niet meteen de eerste en de beste 17 of 18-jarige kopen

Krijg je spijt van Siegard, je moet echt onmiddelijk trainees kopen en ze optrainen. Dat is de enige manier om bij hattrick echt verder te komen! En je jeugdopleiding moet sowieso op uitstekend gebracht worden, dat is niet meer dan logisch. Succes in ieder geval!

Zijn er trouwens meer mensen die hun vlaggetjesverzameling interessant vinden? Ik ben begonnen om er zoveel mogelijk te verzamelen, best leuk.

Nu op de TL, leuke spelerts in de aanbieding!!

popie jopie Willy:

Code: Select All CodeWiliberto van Son [playerid=43884168] 28 jaar, goed in vorm, gezond  Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Hij heeft ervaring TSI:   2 220 Eigenaar:  fc timorboys  [teamid=503393] Waarschuwingen:  0  Fysiek:  fit  Conditie:    uitstekend    Positiespel:    redelijk    Passen:    goed    Vleugelspel:    zwak    Verdedigen:    matig    Scoren:    matig   

En de tweede, de oprechte Kenny voormalige jeugdpull van Jos Kramert:

Code: Select All CodeKenny Magnusson [playerid=54330347]  21 jaar, in vorm, gezond  Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is. TSI:   1 640 Eigenaar:  fc timorboys  [teamid=503393] Waarschuwingen:  0  Fysiek:  fit  Conditie:    zwak    Positiespel:    zwak   [b]Passen:    goed   [/b] Vleugelspel:    zwak   Verdedigen:    zwak    [b]Scoren:    goed  [/b] Spelhervatting:    zwak   

Ik ben ook een beetje bezig met mn vlaggetjesverzameling, ik heb alleen (nog) geen supporter dus ik kan ze nog niet zien, maar tis alvast preventief