ik kan niet aan je tippen vrees ik, zit nu op 6 overwinningen op rij, maar zal woensdag ook wel van een 4e klasser gaan verliezen. Overigens weer gewonnen gister, 6 uit 2...

Hmm, mijn overwinningenreeks is doorbroken, maar dat vind ik niet heel erg. Net als vorige week begon voor mij de wedstrijd 5 minuten voor tijd. Ik heb de hele wedstrijd achtergestaan, maar door 2 late doelpunten toch gelijkgespeeld! Van mijn 7 doelpunten tot nu toe heb ik er 5 in de laatste 5 minuten gemaakt!

Lucky Koos

VVDW is van haar voetstuk gevallen. Na de nederlaag vorige week volgde gisteren een ontluisterende 8-1 nederlaag. Direct is een verdediger aangetrokken voor 5 ton, dit soort drama's mogen niet meer voorkomen.

RJ schreef: VVDW is van haar voetstuk gevallen. Na de nederlaag vorige week volgde gisteren een ontluisterende 8-1 nederlaag. Direct is een verdediger aangetrokken voor 5 ton, dit soort drama's mogen niet meer voorkomen.

Tja, dat krijg je als je niet je beste middenvelders opstelt.

Vorige week nog met 3-1 verloren van de gedoodverfde titelkandidaat, maar afgelopen weekend heeft mijn team het rechtgezet door thuis te winnen met 5-1 tegen een gelijkwaardig team.

De spanning loopt op. Zal het offer van zondag vanavond succes opleveren? Het worden 7 lange uren voordat we het live kunnen gaan beleven.

Ik kon zondag ook PICCEN en mn b-team opstellen aangezien ik een WO had, dus stiekem hoop ik op een stuntje tegen een vierdeklasser...

Hoppa, na vorige week een zesdeklasser te hebben uitgeschakeld, moest er vandaag een vierdeklasser aan geloven. Met maar liefst 5-1 werden ze naar huis gestuurd.
Volgende week een 2e klasser, Graxies United, de bekerwinnaar van seizoen 11... Dan zal het toch echt wel over zijn...

Hattrick, was ik er maar nooit aan begonnen. Haal je een excellent (very low)=uitstekend(heellaag) middenveld wordt je nog met 3-0 uitgeschakeld door een tegenstander die weak(high)=zwak(heelhoog) haalt. Misschien kan ik nog beter naar het feestje van Amaranth om daar dit verlies te verdrinken dan gaan slapen...

Ik vind Hattrick anders hardstikke rechtvaardig. Wetenschappers horen nou eenmaal niet thuis in een tombola als de KNVB-beker.

Kan iemand zeggen waar je kan zien hoe zwaar je competitie is? Ik ben wel benieuwd eigenlijk...

Volgens mij moet het hier lukken.

of bij topstats

wat een heerlijke dag om te trainen,... dat bleek vandaag wel weer bij FC het Pareltje!!!
even een korte samenvatting:

TSI veranderingen:
Stijging: 2.030
Daling: -130

Vorm veranderingen:
Stijging: 6
Daling: -2

Verder een verdediger naar goed positiespel gepopt (twede in twee weken) die nu goed verdedigen en goed pos. spel heeft.

Een middenvelder naar uitstekend gepopt en goed in vorm. en mijn tweede formidabele speler op het middenveld is erbij gekomen!

Dus drie posp naar resp.: goed, uitstekend en formidabel!!!!

Dat wordt een leuk weekend voor mijn tegenstander :twisted:

TSI: +1790 (+2580 / -790)
Vorm: -2 (+5 / -7)
positiespel: +1 (eerste middenvelder naar briljant)

Ik kwakkel wat met de vorm deze weken. Er zijn wel drie trainees in vorm gestegen, waar geen daling tegenover stond. Hiervan spelen er twee in mijn A-elftal.
De vormdaling zit vooral bij een vleugelverdediger, mijn topspits en mijn (voorheen) eerste keeper.

mijn vorm staat gemiddeld op redelijk.... jammer dat een aantal daarvan niet mijn betere spelers bedraagt :cry:

Steef schreef: positiespel: +1 (eerste middenvelder naar briljant)

Hee bij mij ook!

Hattrick Statistieken schreef: Overwinningen op rij - Divisie 7 1. orcaboys VII.447 19 2. Nic-Boys Nieuwveen VII.650 10 3. The Animal Farm VII.181 9 4. The Rough Riders VII.186 9 5. keijenborgse boys VII.533 8 6. blehbleh VII.360 7 7. Schoolholmse Boys VII.570 7 8. Krukken BV VII.833 7 9. VV Nieuwerkerk VII.315 7 10. The Buddha's VII.870 7

He gaan we weer een Hattrick meeting houden? Ik hoorde dat het wel een keer bij Lennert kon. Over één week of over twee weken??

Of vanavond? Kunnen we meteen bronzen finale van WK u-17 meepakken...