Mbeki schreef: ik dacht dat ervaring maakte hoe goed een coach is, dus uitmuntend ervaring is ook uitmuntend coach. is dit niet het geval? Sowieso, waarom is die coach van koos nou zo goed? omdat hij zwak leiderschap heeft?
  1. Ervaring is voor een coach niet belangrijk.

2. Als je een speler uit je eigen selectie coach wil maken bepaalt de ervaring van die speler hoe goed die speler als coach kan fungeren.
    Het leiderschap van deze speler blijft behouden wanneer hij coach geworden is.

Vb: Een speler met goed ervaring en redelijk leiderschap wordt als coach: (maximaal) goed coach met redelijk leiderschap. Wanneer hij eenmaal coach is zal hij rampzalig ervaring hebben, maar dit doet niet (meer) terzake.

ik heb nu aardig wat geld gespaard en wil een nieuwe coach. Maar is het handig om een redelijk coach te kopen en wat geld over te houden, of kan ik dan beter een goeie kopen en dan meteen al mn geld op maken??

Als je in één linie alleen maar trainees hebt (spelers onder de 19 die je wilt 'optrainen') zou ik zeker voor die goede coach gaan. Heb je nog niet het maximale aantal trainees, dan zou ik eerst daarvan nog een paar aanschaffen en kijken of er dan nog genoeg over is voor een goede coach.

We zijn inmiddels aanbeland op de drempel van de eerste speelronde in seizoem 16.

Ik schat mijn kansen redelijk in. Ik mik op de derde positie. Misschien dat ik halverwege het seizoen nog hoger in ga zetten. Hangt er een beetje vanaf hoe de trainingen verlopen en wat dat teweeg brengt in mijn squad.

Momenteel heb ik nog een goede keeper en ik heb goede aanvallers. Daarnaast laat mijn verdediging nog wel wat te wensen over. Ik wil dus het liefst eerst flink investeren in verdedigers voordat ik een stap omhoog waag. Ik ben echter bang dat die investeringen even moeten wachten aangezien de financiën voor dergelijke investeringen nog behoorlijk ontbreken!

Laten we hopen dat als ik woensdag uit de beker vlieg mijn stadion wel vol zit... dan schiet het weer een beetje op :)

V.V. De Wetenschapper koerst af op een nederlaag. Een luizige counterploeg gaat een einde maken aan de schitterende reeks overwinningen. Dit doet pijn.

Bizar zeg, twee keer op achterstand, maar toch 2-2 bij rust. Tot de 85e minuut gebeurde er niks en opeens werd het 5-2 in twee minuten! Een prima begin van de competitie.

3-0 gewonnen, lekker begin dus van de competitie. Ik sta zelfs eerste :) Ik ga voor t kampioenschap, maar dr zijn nog wat teams van ong. mijn niveau, maar met wat geluk moet het lukken...

eerste wedstrijd in de zesde klasse overleefd, winst met 4-1, ga maar is bezig voor de toekomst, degradatie zal moeilijk te ontlopen zijn

Ik heb (met het oog op de bekerwedstrijd) met een veredeld B-middenveld en PIC gespeeld. Na twee minuten stond ik reeds met 0-1 achter. Na acht minuten werd mijn vleugelspeler met een rode kaart van het veld verbannen. Vervolgens door twee "momenten" en een veldoverwicht toch nog met 2-1 gewonnen. Woensdag ga ik proberen om via een MOTS mijn bekertegenstander uit de zesde (vorige seizoen de vijfde) te verslaan.

Mijn seizoen begint ook al weer lekker. geMOTSt toch 3-1 verloren en al uit de beker. Kheb nog wel wat leuke spelertjes op de lijst staan. Vooral een leuke aanvaller: 25 jaar uitstekend scoren met zwak passen.(36364393).
Na een dag al 3 ton geboden.

Na een goede pull (18 jaar goed PM en goed Winger TSI 1200) een beroerde avond.
Tegen kampioenskandidaat nummer 1 hard onderuit gegaan.

En tactiek gebruikt om zijn counteraanval enigzins ook te stoppen enzelf goed gebruik te maken van de aanval. Het zat er niet in. Compleet afgedropen gaan we naar de volgende pittige partij.

Oja en eerst woensdag uit de beker worden geknikkerd :(

Voor het eerst sinds 2 seizoenen weer eens met een overwinning begonnen: 2-1. Promoveren zal weer lastig worden, na 2 keer achter elkaar 3e geworden te zijn, zal het nu waarschijnlijk weer niet meer worden. Onze VII.570 staat momenteel op een 18e plaats van de 1022 in het klassement van beste 7de klasses volgens .

hmmm ik zie het... lekker is dat.. mijn VII 718 staat 450e.... schamel laag dan

Vriend Niels

Mijn VII.748 staat 253e, dus geen schande als ik in mijn eerste seizoen in de 7e niet meteen promoveer...

Vriend Niels

Hellup! Voor de tweede achtereenvolgende week is de vorm van mijn spelers in totaal zo'n 10 eenheden omlaag gegaan. Dat is wel erg veel en ik weet niet waar het aan ligt. Is dit gewoon pech of zijn er andere factoren die meespelen?

Ik train op verdedigen en mijn spelers spelen keurig 1 wedstrijd per week op een min of meer vaste positie.

Vriend Niels schreef: Hellup! Voor de tweede achtereenvolgende week is de vorm van mijn spelers in totaal zo'n 10 eenheden omlaag gegaan. Dat is wel erg veel en ik weet niet waar het aan ligt. Is dit gewoon pech of zijn er andere factoren die meespelen? Ik train op verdedigen en mijn spelers spelen keurig 1 wedstrijd per week op een min of meer vaste positie.

Klinkt als pech...

zware pech.... was je team ook erg goed in vorm ofsow... dat iedereen tegelijk zoiets heft van: laten we die trainer nu ff barsten:P

Zo te zien ligt het niet echt aan je coach. Op dat punt is het gewoon pech (achtergrondvorm is een tijdje geleden gezakt door bijvoorbeeld conditietraining?) dit resulteert nu nogmaals in een (behoorlijke) daling. Dit is eigenlijk de enige logische verklaring die ik kan bedenken...

Vriend Niels
Steef schreef: Zo te zien ligt het niet echt aan je coach. Op dat punt is het gewoon pech (achtergrondvorm is een tijdje geleden gezakt door bijvoorbeeld conditietraining?) dit resulteert nu nogmaals in een (behoorlijke) daling. Dit is eigenlijk de enige logische verklaring die ik kan bedenken...

Het is denk ik idd gewoon wat pech en ik heb ook een weekje op conditie getraind, dus de achtergrondvorm zal wel gedaald zijn. Gelukkig heb ik voor vandaag nog wel een redelijk team kunnen opstellen.

Gisteren toch al PICCEND weer met 5-1 gewonnen. Op het middenveld was ik iets beter, op de rest van het veld is de wedstrijd gewonnen. Dat is ook wel eens anders geweest. Vandaar de verheugende mededeling: FC Santen leunt niet alleen op het middenveld.
Heb inmiddels 18 officiële wedstrijden (beker- en competitieduels) op rij gewonnen. De verwachting is echter dat deze reeks komende woensdag wordt doorbroken door een verlies in de beker tegen een vierde-klasser. Ben ik met deze reeks trouwens GSV-recordhouder?