kramer schreef:
RJ schreef: Het geluk is met de dommen. Bah, wat een matig team vandaag. Vanaf volgende week moet het een stuk beter, ik lijk wel een 9e klasser.

Helaas, ik heb nipt verloren. Ik heb sterk het idee dat mijn tegenstander geMOTSt heeft, gezien de wedstrijd en het feit dat hij vorige week een WO had. Maar ik heb nog wel goede hoop op het kampioenschap. Wat is dat trouwens met al die Engelse persberichten?

Een beetje stimulans voor internationale aandacht kan geen kwaad. Misschien dat je buitenlandse tegenstanders dan ffies blijven hangen op je pagina....

Wel leuk... beetje naamsbekendheid genereren :P

Oioioi, nooit meer tegen Team Es spelen.
Drie van mijn 10 trainees zijn er voor een aantal weken uit. Mijn topscorer ben ik bijna voor de rest van het seizoen kwijt en mijn goede tweede spits heeft een pleister.

Wat een schopper die kerel.

Mbeki schreef: Oioioi, nooit meer tegen Team Es spelen. Drie van mijn 10 trainees zijn er voor een aantal weken uit. Mijn topscorer ben ik bijna voor de rest van het seizoen kwijt en mijn goede tweede spits heeft een pleister. Wat een schopper die kerel.

Even een tip: stel wat dokters aan. Met name die 18-jarigen zijn dan zo weer topfit. Ik had er ook één die 4 weken geblesseerd zou zijn, maar hij was na iets meer dan 2 weken al weer aan het spelen.

Ok, ik heb 4 dokters aangesteld. Nu afwachten hoelang het gaat duren.

Of check deze link en je weet precies wanneer je spelers weer fit zijn:

Yo, tnx, ik heb de hoop dat twee trainees volgende week in de oefenwedstrijd kunnen spelen, dat betekend weer training en dat was ook de reden dat ik behoorlijk baalde.

Jouw spelers moeten gewoon nog leren om tackles te ontwijken Beekhuis. Ga daar maar eens op trainen...

tetetetete....

Lekker hoor, mn 4e middenvelder met positiespel formidabel, ga nu maar es wat verkopen...

Dagelijkse updates, training: 08-07-2005 om 01:30

Vanaf volgend jaar uit soos je trainingsresultaten bekijken. Kijk, dat noem ik nog eens een verbetering.

Zo, eindelijk mn ouwe coach de deur uitgetrapt, ik heb nu een goeie. Twas alleen wel tof geweest als ik vandaag ook nog even had gewonnen( ik sta met 3-0 achter
)

Over drie weken (als ik mijn econoom eruit heb) denk ik dat ik ook maar een "goed" coach aanschaf. Ben er alleen nog niet uit of ik hem nog wat leiderschap meegeeft. Dat blijft momenteel de afweging... Ik zie wel. Voorlopig gaat alles naar wens en ligt het kampioenschap binnen handbereik. De nummer twee blijft trouw volgen, ik heb alleen het voordeel van twee WO's voordat we elkaar in de laatste wedstrijd van het seizoen ontmoeten. Die aanpassing van de trainingstijd is wel balen zeg, zit je met je brakke kop naar de resultaten te staren...

Steef schreef: Over drie weken (als ik mijn econoom eruit heb) denk ik dat ik ook maar een "goed" coach aanschaf. Ben er alleen nog niet uit of ik hem nog wat leiderschap meegeeft. Dat blijft momenteel de afweging... Ik zie wel.

Als ik jou was zou ik niet wachten tot ik die econoom eruit had. Een goed coach ipv een redelijk coach betekent 7 weken training ipv 8 weken training (scheelt iig 1 week). Die winst om nu een goed coach aan te schaffen is vele malen groter dan het kleine verlies dat je zou maken door je econoom nu te ontslaan! Je training gaat namelijk ruim tien procent sneller. Uitgaande van ongeveer 50.000 euro (lage schatting) inkomsten uit training per week levert je het in ieder geval 5000 extra per week op. Daar kan geen econoom tegenop.

tot de 85e minuut leidt ik verrassend tegen de nummer 1 met 0-1. Zelfs meerdere kansjes gehad op een grotere voorsprong. Dan slaan de laatste vijf minuten toe:
85: 1-1
86: 2-1
87: 3-1

89: Rood rechtsback

Hattrick is de laatste tijd meer een frustratie dan een leuk spelletje.

Vriend Niels

Wat een belachelijk spel is Hatrick soms. Ik verlies gewoon als onbetwiste nummer 1 met 0-2 van de nummer 6. Terwijl ik gewoon 5,5 ster meer heb als dat team....

Het is erg leuk ff je training te bekijken uit soos: 2 stijgingen in positiespel, 1 van goed naar uitstekend en eentje van uitmuntend naar briljant.

Mijn eerste magnificent middenvelder!

Alexander de Klaver (38861037)

A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has wretched experience and inadequate leadership abilities.

Speciality: Quick

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 15 260
Wage: 3 000 €/week
Owner: V.V. De Wetenschapper
Warnings: 1
Injuries: Healthy

Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: magnificent Passing: poor
Winger: poor Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: wretched

Career Goals: 5
Career Hattricks: 0
League goals this season: 1
Cup goals this season: 0

Zou je niet van zo'n speler gaan houden?

Hoe oud is die gast?

Mooi trouwens, die Beekhuis en Antuma noteerden bij hun handtekeningen in de zielen hun hattrick-team erbij zag ik.

HaJee schreef: Hoe oud is die gast?

20 jaar, bijna 21 dus. Hij is te koop voor 2,6 miljoen.