Vandaag deze oer-Nederlandse jongen uit de jeugdopleiding gehaald:

Abbas Issa Ibn-Ashraf

Kan nog redelijk scoren ook...

Is er nog iemand die op verdedigen traint? Dan is deze speler misschien wel een leuke optie:

Wiljo Kwetters (65705475)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 721 €/week
Eigenaar: Fc Studrent
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

En een nieuwe mijlpijl bereikt. Vandaag werd de 1000ste supporter verwelkomt bij V.V. De Wetenschapper, een dag na de voor promotie zeer belangrijke overwinning op de oud-koploper.

je gebruikt wel leuke termen.... met een beetje puzzelen komen we er wel. ;)

Ik heb net wederom gewonnen en sta nu 3e. De topscorer van de divisie is in mijn bezit. Dan zeg ik: goede aankoop gedaan eind vorig seizoen :)

Tja... die verdediger had trouwens 930k opgeleverd. daar houd studrent dus een dikke 8,5 ton aan over :)

Is er animo voor een Hattrick-meeting komende zondagavond?

Evt. weer bij mij thuis? Lekker ruim en meerdere computers.... let me know!

Wat een idee, heb je Beekhuis gesproken ofzo. Beekhuis en ik hadden het er gisteren ook over. Ik ben natuurlijk voor! Niet een heel aansprekende tegenstander voor mij, maar misschien kan er eindelijk weer eens een fatsoenlijke uitslag op het bord genoteerd worden.

RJ schreef: Wat een idee, heb je Beekhuis gesproken ofzo. Beekhuis en ik hadden het er gisteren ook over. Ik ben natuurlijk voor! Niet een heel aansprekende tegenstander voor mij, maar misschien kan er eindelijk weer eens een fatsoenlijke uitslag op het bord genoteerd worden.

werden jullie kopjes weer op hol gebracht gisteravond :wink:

Waarschijnlijk ga ik dit weekend naar mijn ouders, misschien dat ik zondagavond niet al te laat terugkom. Dan kan ik dat avondje nog ff meemaken. Strak plan in elk geval.

RJ schreef: Wat een idee, heb je Beekhuis gesproken ofzo. Beekhuis en ik hadden het er gisteren ook over. Ik ben natuurlijk voor! Niet een heel aansprekende tegenstander voor mij, maar misschien kan er eindelijk weer eens een fatsoenlijke uitslag op het bord genoteerd worden.

Daar hebben ze een woord voor Jongsma: Telepathie :P

Maare... ik heb een pittige tegenstander voor de boeg, interessant dus. Weet ook nog niet wat ik ga spelen.

Ik hoop dat er weer een mannetje of 6 a 7 komt.... ik zorg wel weer voor bier e.d. :)

Wie wil er woensdag tegen mij spelen? Liefst een 7e of 8e klasser, bekerregels en bij mij thuis (behalve als je meer dan 1040 supporters hebt).

Koos L schreef: Wie wil er woensdag tegen mij spelen? Liefst een 7e of 8e klasser, bekerregels en bij mij thuis (behalve als je meer dan 1040 supporters hebt).

deze woensdag heb ik al iets, maar als je een 6e divisionist niet erg vindt dan wil ik volgende week wel.

PS hoe lang duurt zo'n update van training eigenlijk??

Best wel lang. Als ik om zes uur terug ben is hij vaak nog niet helemaal geupdated. Je kunt nu dus beter gaan slapen en morgen de update bekijken.

oi oi oi,.... wat een training op de vroege vrijdagmorgen :)

Welgeteld een veld bij de buddy was rood :P,... een speler de TSI omlaag omdat ie geblesseerd was!

Voor de rest een resumé:

TSI totaal 1430 gestegen (dus 1560 omhoog en 130 omlaag)
vorm met 10 omhoog
een positiespel gepopt en een spits weer ervaring erbij :)

Hoppa!!! op naar een solide team :D

Mbeki schreef: Best wel lang. Als ik om zes uur terug ben is hij vaak nog niet helemaal geupdated. Je kunt nu dus beter gaan slapen en morgen de update bekijken.

dat heb ik ook maar gedaan, ik begon toch het wachten al zat te worden

Vanavond meeting!,... hattrick spelenden en andere geïnteresseerden... weest welkom op Parel 92 vanaf half negen!
Bierje staat koud en de wedstrijden staan in de wachtrij :)!!

tot vanavond!

Manager FC het Pareltje

Ik durf niet te komen, door een blunder speel ik 4-4-2 en ga ik afstevenen op puntverlies. Wat is dat balen zeg.

dikke sukkel,.. je hebt gewonnen... o verrrek,.. je bent hier ook :)

Het geluk is met de dommen. Bah, wat een matig team vandaag. Vanaf volgende week moet het een stuk beter, ik lijk wel een 9e klasser.

vv Schuilingsoord heeft de weg naar boven ook weer gevonden. 4-0 winst op de schlemiel van de competitie weliswaar, maar hopelijk geeft dat net weer wat zelfvertrouwen.

Oh ja, de jeugdopleiding heeft weer een waterdrager opgeleverd. Best handig in deze hete dagen.

RJ schreef: Het geluk is met de dommen. Bah, wat een matig team vandaag. Vanaf volgende week moet het een stuk beter, ik lijk wel een 9e klasser.

Helaas, ik heb nipt verloren. Ik heb sterk het idee dat mijn tegenstander geMOTSt heeft, gezien de wedstrijd en het feit dat hij vorige week een WO had. Maar ik heb nog wel goede hoop op het kampioenschap. Wat is dat trouwens met al die Engelse persberichten?