Vriend Niels
Tommy schreef: In navolging van Fortuna Lieffijn heeft Pyla CF nu ook de beschikking over een uitstekende jeugdopleiding, vandaag meteen een spits met scoren goed gepulld.

Mijn jeugdopleiding is ook al weer een tijdje uitstekend, maar de pulls zijn wisselend. Toch verdient het zich wel redelijk terug.

Maar helaas helaas ondanks een van mijn beste teams ooit (31,5 ster) en een compleet vol stadion (17.400 toeschouwers) is mijn team er niet in geslaagd om te winnen van de nr.1, waardoor promotie naar de achtste divisie niet doorgaat. Doordat ik twee wedstrijden op rij verloren heb is de voormalige nr.3 mij alsnog voorbij gegaan.

Echter nog een seizoen in de 8e divisie zal mijn team en mijn suportersschare ook geen verkeerd doen. Lekker wedstrijdjes winnen en inkomsten binnentikken en dan met een superteam doorstomen in de toekomst, zo zie ik het maar.

Laatste wedstrijd gewonnen van de nr. 1. daardoor Fc Timorboys [503393] toch nog kampioen.

2de seizoen, 2de promotie, het gaat lekker.

(ps. verdediger goed, 18 jaar, niet duur, loopt morgen af)

voor een seizoen waarvoor ik in eerste instantie dacht te moeten vrezen voor evt. degradatie (omdat ik aan het opbouwen was met compleet nieuw middenveld) toch nog netjes 5e geworden!!

En het is gelukt! Geen tegengoals voor V.V. De Wetenschapper dit jaar in de 8e divisie

Vriend Niels

Ik heb nog wel een denk ik goede tip (ik het net gelezen):

Veel mensen spelen 3-5-2 en schuiven vaak een centrale verdediger door naar het middenveld. Ook denken veel mensen dan dat de centrale verdediger die overblijft zeg maar de spil wordt in de verdediging. Echter je moet opletten of je de rechter- of linker- centrale verdediger doorschuift, want dit heeft invloed op je rechter- of linkerverdediging.
Want de respectievelijk rechter of linker centrale verdediger 'helpt' de rechter of linker vleugelverdediger. Dus wanneer je bijv. de linker centrale verdediger doorschuift is het handig om een extra sterke linker vleugelverdediger op te stellen, zodat de linkerverdediging niet teveel lijdt onder het verlies van de linker centrale verdediger. Zie ook hoofdstuk 14 van de Hattrick regels.

Zo een heel ingewikkeld verhaal, maar doe er je voordeel mee.

Nylez schreef: Ik heb nog wel een denk ik goede tip (ik het net gelezen): Zo een heel ingewikkeld verhaal, maar doe er je voordeel mee.

het is toch heel logisch.... zo probeerde ik het ook altijd op te lossen.

Zo allemaal jullie tegenstanders voor volgend seizoen gezien?? Als ik Rembrandt moet geloven ben ik vol goede hoop voor volgend seizoen. Een plaats in de top drie zit er zeker wel in. Promotie kan en is dus mijn doelstelling voor volgend jaar.

Zojuist mijn stadion uitgebreid naar 40000 plaatsen. Nu 3 en een halve ton in het rood. Nu hopen dat het sportief goed blijft gaan....

Mijn jeugdpull van deze week, erg lekker wanneer je op positiespel traint dat je dan op andere posities goede jeugdspelers krijgt:

Albrecht Kappe (64757593)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 510
Loon: 949 €/week
Eigenaar: Pyla C.F.
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Vriend Niels

Ja hoor, wat een pull...

Tommy schreef: Mijn jeugdpull van deze week, erg lekker wanneer je op positiespel traint dat je dan op andere posities goede jeugdspelers krijgt:

het zit je niet tegen met de pulls

wow, dat zijn ze hoor

Is er iemand die vanmiddag nog wil ballen???

ik heb net een team toegewezen gekregen, maar ik moet alles nog ff uitvogelen

Ik zie het:

brunani (145226)

Land: Nederland
Regio: Groningen
Stadion: brunani Arena
Taal: Nederlands
Competitie: # 2 in IX.497

succes, en lees vooral alles!

Pyla CF overwint in Hel van Berkum

Een mooie wedstrijd met veel strijd (een geblesseerde aan beide kanten) werd uiteindelijk beslist op doeltreffendheid en een betere tweede helft van Pyla. 'Na een eerdere forse nederlaag (6-2) zijn we blij te zien dat de Hel van Berkum soms ook een hemel kan zijn,' aldus Pylaspits Portales.

Vriend Niels

Leuk wedstrijdje. Wat nog leuker is, is dat ik een middenvelder voor 100.000 euro meer heb verkocht dan verwacht.

Die Hel van Berkum is zo'n hel blijkbaar niet. Ik win er ook regelmatig...

Vriend Niels

Maar je supporters worden er wel in elkaar geslagen.

Ach, wie maalt er tegenwoordig nog om supporters?
FC Santen (509899) is inmiddels gepromoveerd naar XIII.804 en heeft haar stadion uitgebreid naar 35.000 plaatsen. Gelet op de sterkte van de tegenstanders moet er dit jaar wederom promotie gerealiseerd kunnen worden. Financieel gezien gaat het redelijk. Momenteel een reserve van ruim € 400.000. Afgelopen zondag een lekkere jeugdpull. Een 18-jarige (centrale) verdediger met goed verdedigen. Een mooie anvulling!
Daarnaast zit ik ook nog steeds in Expeditie Robinson, georganiseerd door ODF. Als je nog een federatie zoekt: Pandarve is mijn favoriete GM :wink: