Koos L schreef: Lekkere pull hoor!

idd, niet slecht :wink: Ik heb weer een keeper met matig gepulld. De jeugdopleiding bij FC Pyla is en blijft tot nu toe een drama.

The Master schreef:
Koos L schreef: Lekkere pull hoor!

idd, niet slecht :wink: Ik heb weer een keeper met matig gepulld. De jeugdopleiding bij FC Pyla is en blijft tot nu toe een drama.

niet zeuren... had een wardeloze keeper gepulled met tsi 0 :shock:

De buit is binnen, ik ben kampioen! Volgend seizoen in de 7de divisie...

Zo, de magische grens van 800 supporters is gepasseerd. Ik zeg op naar de 1000!

goed bezig jongsma

Posted from a mobile device

Promotie is gisteren veiliggesteld

Ook weer es een lekkere pull:

Verder 5e geworden in de 8e divisie.
Geen geweldig seizoen dus..

Sil Logtens (61445978)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 696 €/week
Eigenaar: Team Es
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: goed
Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk

kramer schreef: De buit is binnen, ik ben kampioen! Volgend seizoen in de 7de divisie...

Ik had gister aan een punt genoeg om te promoveren naar de 6e... Ik haalde zelf een zwak (heel laag) middenveld tegen een waardeloos (zeer hoog) van hem en 63% en 68% balbezit en toch met 2-0 verliezen...
Nu moet ik volgende week tegen de koploper, maar die gast heeft alles nog gewonnen, als ik die ook verlies, gaat de nummer 3 mij op doelsaldo voorbij :cry:

Haha, dus je wou eigenlijk promoveren Lennie? Dat wordt stevig MOTSen.

En Rienk, die pull van jou is niet echt goed of zo toch? Hij heeft namelijk geen positiespel.

Het is een hele bruikbare winger, wanneer je hem op aanvallend zet. Haalt waarschijnlijk een ster of 3 in redelijke vorm. Je vangt er alleen niet heel veel geld voor omdat er behoorlijk wat van deze grappenmakers rondstappen.

Ik heb dr nu ook een vergelijkbare rondlopen die meestal drie sterren haalt. Dus volgens mij maakt positiespel niet heel veel uit voor vleugels
Volgens de transfervergelijking kan ik er tussen de 50 en 100.000 mee krijgen.

Vriend Niels

Waarschijnlijk blijf ik nog lekker een seizoen steken in de 8e divisie. Sta nu nog tweede maar heb met 2-1 verloren van de nummer 3. Aangezien ik volgende week tegen de nummer 1 moet die een erg goed team heeft wordt het erg moeilijk. Misschien moet ik haar is even omkopen...

Ik mag zondag lijfsbehoud gaan veiligstellen in VI.142 uit tegen de nummer laatst. Dit moet te doen zijn aangezien hij slechts twee overwinningen heeft staan. Ik zal desondanks toch gaan MOTS-en, want baat het niet, schaden doet het ook niet.

Laatste wedstrijd altijd MOTSen, aan het begin van het seizoen is er toch een teamspirit-reset.

Koos L schreef: Haha, dus je wou eigenlijk promoveren Lennie? Dat wordt stevig MOTSen.

JA dat sowieso, maar ik had alles op afgelopen zondag gezet, dus toen ook al geMOTST, dus mn TS is woedend nu en zal MOTSEN niet veel meer opleveren...

dus mn TS is woedend nu en zal MOTSEN niet veel meer opleveren...

Levert laatste wedstrijd meer op dan niet motsen, ts wordt toch gereset! (en ts-daling is toch het enige nadeel)

Ik [teamid=503393] ga zondag ook motsen. Als ik win ben ik kampioen, bij gelijkspel toch promotie, en bij verlies is het afwachten wat de nummer 3 doet.
't Blijft spannend tot de laatste wedstrijd.

Bezem (copidknallers) bedankt voor de leuke oefenpot (7-0)

Waanzin. Speel je tegen een beter tegenstander, ergens uit het buitenland, sta je bij rust met 3-0 voor en hebben die lui geen kans gehad. Maar wat gebeurt? In de tweede helft niet 1 kans gehad en met 3-5 verloren... Leg dat maar eens uit.

Hmm, zie ik dat er binnen een jaar toch ruim duizend keer gepost is hier. Populair spelletje!

Koos L schreef: Waanzin. Speel je tegen een beter tegenstander, ergens uit het buitenland, sta je bij rust met 3-0 voor en hebben die lui geen kans gehad. Maar wat gebeurt? In de tweede helft niet 1 kans gehad en met 3-5 verloren... Leg dat maar eens uit.

Komt mij ook heel bekend voor dit seizoen, bij mij ligt het aan de beroerde conditie van mijn spelers en met name mijn middenvelders (trainees).

In navolging van Fortuna Lieffijn heeft Pyla CF nu ook de beschikking over een uitstekende jeugdopleiding, vandaag meteen een spits met scoren goed gepulld.