Het geluk is niet echt aan mijn zijde, vorige week iemand met tsi 70 en nu dit:

hattrick schreef: Mansour Qasim Hamid (58811767) 20 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 30 Loon: 513 €/week Eigenaar: FC Pyla Waarschuwingen: 0 Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Ik heb hem gepromoveerd als keeper, maar hij is net zo "goed" in verdedigen :oops: [/quote]

3 JONGE TALENTEN en 2 OUDE TALENTEN VANAF €o,oo

Heini Marvelde [playerid=43884171]
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Technisch

Total Skill Index (TSI): 500
Eigenaar: fc timorboys [teamid=503393]
Scoren: goed

Doelpunten in carrière: 22 in één seizoen
Hattricks in carrière: 1

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Mattias Nessgren [playerid=46493538]
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Koppen

Verdedigen: redelijk

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Simon van Vianen [playerid=57708811]
17 jaar
Een populair persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

aanvaller

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Wijnand van der Kolk [playerid=57690532]
18 jaar
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.

Total Skill Index (TSI): 440
aanvaller

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Georges Reineke [playerid=50588680]
18 jaar
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.

Specialiteit: Koppen

Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

Zozo, Boiten timmert flink aan de weg! Ik heb ff op Nessgren geboden, kom je misschien uit de rode cijfers.
Ik heb trouwens ook nog leuke spelers in de aanbieding, check Fortuna Lieffijn (148388).

Wat zouden jullie voor deze speler willen betalen???

Filippo Veltri
TSI = 830 , 19 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

uit het hoofd, 40000

75000

Pauli Kupari
TSI = 930 , 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: goed

geef hier eens een leuke inschatting van :)

Skippy schreef: geef hier eens een leuke inschatting van :)

Mwoah -25000 :wink: Ik wil graag geld toe.

Tommy schreef: [..]Mwoah -25000 :wink: Ik wil graag geld toe.

Zelfde soort als die van mij, dus ik wil in ieder geval geld toe bij een ruil. Hattrick Buddy gaf overigens 140.000 aan jongens. Vorige week stond hij voor 50.000 op de transferlijst, maar niemand heeft geboden. Mochten jullie belang hebben dan zet ik hem opnieuw op de transferlijst.

heb er toch 110k voor gehad :)

Volgens mij zal FC Pyla nooit een goede keeper voortbrengen. Dit is mijn pull van de week. Het enige voordeel is een Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is. Hij is een redelijk leider:

Hattrick schreef: Nol Meesters (59368013) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Total Skill Index (TSI): 70 Conditie: waardeloos Keepen: slecht Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

ik heb een veldspeler van 18 jaar met passen goed en verdedigen matig. tsi 660.

Skippy schreef: ik heb een veldspeler van 18 jaar met passen goed en verdedigen matig. tsi 660.

Daar willen mensen die traien op verdedigen wel wat voor betalen.

Ik heb ook net gepulled: Ik heb een 17-jarige centrale verdediger / vleugelverdediger aangetrokken met een TSI van 280 en verdedigen 'redelijk' Ik verwacht hier wel wat euro's voor binnen te slepen... Denk alleen dat ik hem woensdag nog even laat spelen alsvorens hem te verkopen.

die knakker van de pull gaat weg, ik heb nu een 17 jarige middenvelder gekocht die heeft positiespel goed. Hij was 102k. als ie omhoog gaat verkoop ik het weer voor een 300k ofsow. de bijstats zijn neit super, maar wel 200k winst op het oog.

Hmm. Gisteren zijn 3 mensen geblesseerd het veld uitgeschopt, waaronder 2 trainees. Gelukkig vallen de blessures mee, 2 keer 1 week en een pleistertje.

Hoe gaan jullie allemaal in de competitie? Gaat iedereen weer een beetje promoveren? Ik zelf sta nu 2e in de VII, maar ik denk niet dat ik uiteindelijk zal promoveren. Heb nu net 4 WO's achter de rug, heb er nu 8 op rij gewonnen, maar de moeilijke tegenstanders komen er weer aan.
Ben komende zondag wel voor eerst sinds lange tijd weer uit de min. Misschien toch maar weer het stadion uitbreiden, aangezien de kosten komend seizoen weer verdubbeld worden.

Ik kan tweede worden, dus promotie behoort tot de mogelijkheden, ik hoop dat ik dat veilig kan stellen. Ik wist nog niet dat die stadionkosten weer omhoog gaan, blij dat ik nog aan uitbreiding heb gedaan aan het begin van dit seizoen. Binnenkort ga ik mijn team eens renoveren, misschien dat er ook een nieuwe coach wordt aangetrokken.

ik sta 4e in de competitie, geen promotie wel een mooie plek. stadion wordt uitgebreid vlak voor eind van het seizoen, dan sta ik weer wat in de plus een ton of 4 of 5 hoop ik) en dan gaan we proberen de capaciteit te verdubbelen. momenteel is het 14800.

Heeft iedereen ook spijt dat hij vorig jaar niet meer geinvesteerd heeft? Ik wel een beetje, mijn capaciteit is nu 21500 en ik ga aan het eind van het seizoen alweer uitbreiden. Na mijn promotie zit ik tegen de 900 supporters aan, en ik verwacht in de zevende ook wel een toontje te kunnen meeblazen zodat de supportersclub nog zal groeien. Dan is een stadion van 30000-35000 op termijn noodzakelijk.