niet verkeerd, gebruik je deze centraal of op de vleugel? Wel jammer dat ie temperamentvol is... anders ligt ie nog wat beter in de groep. Ik kwam net een 17 jarige populaire speler tegen met leiderschap goed... zoeen wil ik graag.

oja..... coach is jouw speler voorlopig nog niet ;)

Skippy schreef: oja..... coach is jouw speler voorlopig nog niet ;)

Ik heb het ook over de lange termijn. Regeren is vooruitzien. Over een seizoen of twee kan hij mijn vaste aanvoerder zijn denk ik, daarna is het afwachten totdat meneer een jaar of dertig is, dan kan hij coach worden. We gaan gewoon een wedstrijd doen wie het eerste de dertig heeft gehaald :lol: Maar je hebt gelijk: het duur nog even. ongeveer vier jaar (real time)

hey zwier,... speel jij uberhaupt nog hattrick? bekeek je team net maar er was neit veel actie te bekennen?!

Steef schreef: Alleen heb ik op het middenveld last van een behoorlijke blessuregolf, hebben meer mensen hier last van gehad?

Ik heb dit seizoen al 2 spelers 7 weken geblesseerd gehad, 2 spelers 5 weken en 3 spelers 2 weken. Dat zegt denk ik genoeg :evil:

The Master schreef: Ik heb dit seizoen al 2 spelers 7 weken geblesseerd gehad, 2 spelers 5 weken en 3 spelers 2 weken. Dat zegt denk ik genoeg :evil:

Heb je wel fysio's dan?

Ik had vandaag 2 18 jarigen die naar positiespel uitstekend zijn gegaan. Heb er nu 3 met uitstekend en 3 met goed positiespel, waarvan er 2 nog een slechte conditie hebben. Ik ga denk ik verkopen bij formidabel, dan begint het binnenlopen...

Ok leute, gerben santman komt ook zondagavond. dus we hebben nu:

jan maarten
wim
rene
stephan
sipko-jan
gerben

Lennert schreef: Heb je wel fysio's dan?

ja, ik heb 2 fysio's. Misschien is dat te weinig, hoeveel hebben jullie er?

Hophophopla! Keeper gepulld: goed! TSI: 3660... Leuk, zo'n uitstekende opleiding.

Koos L schreef: Hophophopla! Keeper gepulld: goed! TSI: 3660... Leuk, zo'n uitstekende opleiding.

mijn pull had als beste eigenschap spelhervatting zwak :cry: Meteen ontslagen en daar stond het bevestigd:

Hattrick schreef: Speler met ID 58259282 is voor het laatst gezien lanterfantend in een winkelcentrum met zijn familie. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.

Ik had er net een gepulled met scoren matig, dus die probeer ik nog ff te slijten... misschien dat een of andere kneus uit de 10e divisie nog wel potentieel talent ziet. Anders kan ie mooi bij de FEBO aan de slag :)

Hophophopla! Keeper gepulld: goed! TSI: 3660... Leuk, zo'n uitstekende opleiding.

Goed keeper met tsi=3980, redelijk jeugdopleiding kan ook best uit hoor :)

zo dat was weer gezellig,... iedereen die hier aanwezig was heeft gewonnen.. was een geslaagd avondje,.. voor herhaling vatbaar!!!! over twwe weken weer? :P

Vriend Niels

Zondag kwamen er maar liefst 17005 toeschouwers naar de Hel van Berkum, een record, lekker ook die 124.000 euri die je daarvoor vangt. Ik hoop ook met vv Berkum volgend seizoen in de zevende divisie te fungeren.
Wie wil woensdag een oefenpotje spelen tegen berkum (505588)

nodig de mbeki's maar uit ofsow,... of studrent die hebben volgens mij nog niets.
Ik ga naar roemanië toe... om de week een buitenlandse club bij mij en dan weer uit... leuk voor de vlaggetjes :)

Vorige week nog een portugese ploeg op bezoek gehad...

Lennert schreef:
kramer schreef: Ik zeg nog steeds: een vriendschappelijke wedstrijd in eigen land kan ook internationaal zijn.

Zo heb ik het ook altijd begrepen en volgens is dat ook zo. Ik blijf dus gewoon lekker iedere week weer alle clubs uit het caribische gebied uitnodigen voor een wedstrijdje...

Nog even terugkomend op deze kwestie: als je na zo'n wedstrijdje (thuis dus) klikt op 'Spelersrapport en teamopstelling' wordt ook bevestigd dat het wel degelijk een internationale vriendschappelijke wedstrijd is: Internationale vriendschappelijke wedstrijd 23-03-2005 om 17:30. Dus dat zit wel goed. Overigens speel ik komende woensdag tegen een Russische topper, een team uit de tweede divisie met maar liefst vier Russische internationals. Ben benieuwd hoeveel toeschouwers dat gaat opleveren.

ik krijg een team dat laatste staat in de derde divisie in servië en montenegro op bezoek.

Nodig elke weel een stuk of 15-20 buitenlandse clubs uit, dan liefst uit landen die ik nog niet ken.

Wordt je oefenwedstrijd beter bezocht als je tegen een hele goede club gaat voetballen?

Skippy schreef: Wordt je oefenwedstrijd beter bezocht als je tegen een hele goede club gaat voetballen?

Ja.

Maar dat is een marginaal verschil. Het scheelt je een paar tientjes.

Ik heb net trouwens die ene keeper voor 200K verkocht. Als jullie nog interesse hebben in een goedkope (80K) middenvelder met conditie uitstekend en positiespel goed, dan heb je tot 14:04 uur de tijd.

Nylez schreef: Zondag kwamen er maar liefst 17005 toeschouwers naar de Hel van Berkum, een record, lekker ook die 124.000 euri die je daarvoor vangt. Ik hoop ook met vv Berkum volgend seizoen in de zevende divisie te fungeren. Wie wil woensdag een oefenpotje spelen tegen berkum (505588)

Ik wil wel!!

Koos L schreef: Maar dat is een marginaal verschil. Het scheelt je een paar tientjes.

Paar tientjes? Ik houd het op een paar duizend euro. Met een aardige oefenpot haal ik toch bijna 10k op.