De coach van Mbeki-Boys heeft met het schaamrood op zijn kaken de Euroborg weer verlaten.. Ondanks het feit dat hij MOTS speelde, moest zijn doelman 5 keer vissen terwijl de keeper van Rohda dat maar 2 keer deed..

ARD schreef: De coach van Mbeki-Boys heeft met het schaamrood op zijn kaken de Euroborg weer verlaten.. Ondanks het feit dat hij MOTS speelde, moest zijn doelman 5 keer vissen terwijl de keeper van Rohda dat maar 2 keer deed..

Hahaha, ik weet niet eens wat MOTS is, laat staan dat ik weet hoe je het moet instellen? :wink:

Trouwens ik heb nog een vraagje: Vandaag speelde ik als tactiek: normaal, terwijl ik dezelfde tactiek speelde als afgelopen zondag en toen heette het vleugelspel. Wat heb ik anders gedaan?
Mijn team is trouwens Mbeki-boys (771430)

Je hebt bij je orders je tactiek op vleugelspel gezet.. dat kan niet anders.

Mbeki schreef: Hahaha, ik weet niet eens wat MOTS is, laat staan dat ik weet hoe je het moet instellen? :wink:

MOTS=Match Of The Season, die kun je onder je tactiek instellen. Hiermee gaat het teamspirit wel mee achteruit, vooral als je verliest.

Bij oefenwedstrijden kan je uberhaupt niet Mots of pic spelen, dat is hier dus nvt.

kramer schreef: Ik zeg nog steeds: een vriendschappelijke wedstrijd in eigen land kan ook internationaal zijn.

Zo heb ik het ook altijd begrepen en volgens is dat ook zo. Ik blijf dus gewoon lekker iedere week weer alle clubs uit het caribische gebied uitnodigen voor een wedstrijdje...

op zich voor een redelijke opleiding wel een leuke pull gehaald..... echter heb ik genoeg van dit kaliber. Dus deze staat op de transferlijst:

Arnaud Eykelkamp (57206027)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 553 €/week
Eigenaar: Fc Het Pareltje
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Ah lekker, tot de 82ste minuut met 2-1 achterstaan tegen je concurrent en toch nog met 2-5 winnen... Promotie naar de 6e klasse kan me nu al bijna niet meer ontgaan...

Heerlijk. Tegen 10 man in de 79e minuut op 2-1 komen en 2 minuten later de 2-2 om je oren krijgen.

Koos L schreef: Heerlijk. Tegen 10 man in de 79e minuut op 2-1 komen en 2 minuten later de 2-2 om je oren krijgen.

Ik heb ook niet zo'n tof weekend gehad. 1-1 gelijk, terwijl ik veel beter was. In de tweede helft 78% balbezit! Verder een spits die voor liefst vijf weken geblesseerd is geraakt, en vandaag ook nog een hoop geld uitgegeven aan een vervanger die bij nader inzien een prutser blijkt. Ik houd het maar op een een moment van verstandsverbijstering.

Lennert schreef: Ah lekker, tot de 82ste minuut met 2-1 achterstaan tegen je concurrent en toch nog met 2-5 winnen... Promotie naar de 6e klasse kan me nu al bijna niet meer ontgaan...

De 6e divisie gaat nog vies tegenvallen. Het verschil tussen 6e en 7e divisie is enorm groot. Behalve voor Jongsma :wink:

The Master schreef: De 6e divisie gaat nog vies tegenvallen. Het verschil tussen 6e en 7e divisie is enorm groot. Behalve voor Jongsma :wink:
Ik was ook eigenlijk niet van plan om te promoveren, dus wellicht dat ik tzt wat wedstrijdjes ga verliezen...

Hey leute,

Zondag 20 maart lijkt me wel een leuk dagje om des avonds ff een soort hattrick meeting te houden.

Ff lekker pilsen/ borrelen/ bespreken weet ik allemaal met de wedstrijden op de achtergrond. Real time samen die wedstrijden volgen in borrelvorm.

Locatie zal dan hier zijn op parel 92 en bier moeten we ff kijken hoe al die troep wordt geregeld. Hangt namelijk ook van de opkomst af:
Geef ff aan of je ff langs wilt komen. Doe dat via een post of een mailtje svp.

ik hoor het wel.

P.S. mensen die laptop hebben kunnen die wel ff meenemen, kan wel ingeplugd worden.

Kunnen we de beamer niet krijgen? Dan kunnen we ht live volgen op groot scherm! Ik ben zeker van plan te komen.

Ik weet nog niet of ik er ben. Ik zit het weekend in Diever, maar de kans is zeer groot dat ik rond 20.00 uur al wel weer in Stad ben. Is dat het geval, dan kom ik zeker even langs.

RJ schreef: Kunnen we de beamer niet krijgen? Dan kunnen we ht live volgen op groot scherm! Ik ben zeker van plan te komen.

Moet ie volgens mij gehuurd worden toch? We kijken wel. Als er genoeg animo is kunnnen we wel ff kijken :) Lijkt me idd wel lachen!!!

Ik wou ff het beamerregelement bekijken maar dat is een onbekende extensie :?

Er zijn in potentie veel mensen, misschien is het ook wel leuk als er een aantal ATV'ers willen komen. Even met de broertjes kijken. Ik weet namelijk dat en aantal mensen niet hier zijn in het weekend.

hmmm... nog niet veel aniomo... ach met een paar mensen kan het ook gezellig zijn :)

Ik verwacht de volgende mensen ongeveer:

• Jan Maarten
  • Rene
  • Sipko-Jan
  • Stephan
  • Wim
  • Harm Jan

kom op mensen!!!

Ben er hoogstwaarschijnlijk ook bij.

Best kans dat ik ook nog wel kom.

Nog ff een vraagje: is het jullie wel eens gebeurt dat je met 5-1 verliest maar dat je op bijna alle fronten sterker bent. Het is matchID: 36268822. Hoe kan dit??

Dan ben je gewoon genaaid door de Match Engine...