WO dus aansluting blijft. Nummer 1 verspilde echter geen punten, dus ik blijf in de achtervolging.
+0
kramer
HaJee schreef: WO dus aansluting blijft. Nummer 1 verspilde echter geen punten, dus ik blijf in de achtervolging.
Ik had ook een WO, waardoor ik nu 'gewoon' op 12 uit 4 sta.
+0
tvandijk
Zometeen op radio1 een reportage over hattrick, zie ook 1opdemiddag.nl
+0
Skippy
hmmm kan het niet goed ontvangen hier.. en radio via internet wordt internet te traag van en merken ze goed hier.....
ik luister het later wel als ik thuis zit....
ben benieuwd :P
+0
Skippy
hoelang duurt het eigenlijk voordat je jeugdopleiding van redelijk naar goed gaat met 20k per week?
+0
YeHeSs
Bij mij heeft het een week of zes geduurd. Dat staat ook op alle fora: van redelijk naar goed 6-8 weken. Vervolgens van goed naar uitstekend is een seizoen: 16 week.
Met betrekking tot het interview, heb het nog niet gehoord, maar hoorde dat het behoorlijk bout is geweest. Maar goed eerst horen, dan oordelen om niet zo vooringenomen als die journalist over te komen ;-)
+0
Bert-Jan
Skippy schreef: Haha übercool... heb 2-0 gewonnen uit bij de gedeelde nummer een..... en ik stond een na laatste :)
Whahahahaha... die kerel zal niet blij zijn :)
heb nu weer kans op lijfsbehoud :)
hij speelde ook PIC => hij dacht 'onterecht' dat jij een zwakke tegenstander was :wink:
+0
Koos L
Wat krijgt iedereen trouwens als sponsorbijdrage? Ik cash ongeveer 44.000 per week.
+0
ARD
Ikke 28.950
+0
RJ
35k, en dit is stijgende. Moet er iemand nog een matige 17-jarige keeper, voor een appel en een ei te koop bij V.V. De Wetenschapper!
+0
Koos L
Ik gebruik trouwens 4 woordvoerders om zoveel te cashen, is misschien wel handig erbij te zeggen. De bijdrage stijgt nog iedere week...
(Zit trouwens bijna boven de 800 supporters!)
+0
Lennert
Het radio fragment:
Low (32 kbps): () (2,3 mb)
Normal: (102 kbps): () (13,9 mb)
High (320 kbps): () (23,2 mb)
Ik krijg trouwens 36k met 4 woordvoerders en dat stijgt iedere week met 1k ongeveer. Ga trouwens deze week over de 600 supporters.
+0
Edelweiss
Koos L schreef: Wat krijgt iedereen trouwens als sponsorbijdrage? Ik cash ongeveer 44.000 per week.
48k en stijgende en 910 supporters.
+0
Bert-Jan
Koos L schreef: Wat krijgt iedereen trouwens als sponsorbijdrage? Ik cash ongeveer 44.000 per week.
Ik afgelopen week 41.543 en dat stijgt met ongeveer 750 per week. Verder heb ik 698 leden, maar die supporters zijn wel moorddadig :oops:
+0
Rossatron
35k per week met bijna 600 supporters en 3 woordvoerders.
+0
YeHeSs
Code: Select All CodeSponsorgeld: 34 060
Woordvoerders: 5
Fanclub: 549
Supportersmood: content
Sponsors: in de wolken
Bij mij stijgen de inkomsten ook nog met zo'n € 1000 per week. De ene week wat minder en de andere week wat meer.
+0
Skippy
40k sponsoren
6 woordvoerders
700 stijging per week
rond de 659 supporters
+0
Lofdichter
Misschien kunnen we een keer een ATV/GSV cup met de Grote oren organiseren.
+0
Skippy
prima idee!
+0
Edelweiss
We kunnen er ook wel meteen me beginnen, we lopen lke week weer een stukje verder achter. :(
WO dus aansluting blijft. Nummer 1 verspilde echter geen punten, dus ik blijf in de achtervolging.
Ik had ook een WO, waardoor ik nu 'gewoon' op 12 uit 4 sta.
Zometeen op radio1 een reportage over hattrick, zie ook 1opdemiddag.nl
hmmm kan het niet goed ontvangen hier.. en radio via internet wordt internet te traag van en merken ze goed hier.....
ik luister het later wel als ik thuis zit....
ben benieuwd :P
hoelang duurt het eigenlijk voordat je jeugdopleiding van redelijk naar goed gaat met 20k per week?
Bij mij heeft het een week of zes geduurd. Dat staat ook op alle fora: van redelijk naar goed 6-8 weken. Vervolgens van goed naar uitstekend is een seizoen: 16 week.
Met betrekking tot het interview, heb het nog niet gehoord, maar hoorde dat het behoorlijk bout is geweest. Maar goed eerst horen, dan oordelen om niet zo vooringenomen als die journalist over te komen ;-)
hij speelde ook PIC => hij dacht 'onterecht' dat jij een zwakke tegenstander was :wink:
Wat krijgt iedereen trouwens als sponsorbijdrage? Ik cash ongeveer 44.000 per week.
Ikke 28.950
35k, en dit is stijgende. Moet er iemand nog een matige 17-jarige keeper, voor een appel en een ei te koop bij V.V. De Wetenschapper!
Ik gebruik trouwens 4 woordvoerders om zoveel te cashen, is misschien wel handig erbij te zeggen. De bijdrage stijgt nog iedere week...
(Zit trouwens bijna boven de 800 supporters!)
Het radio fragment:
Low (32 kbps): () (2,3 mb)
Normal: (102 kbps): () (13,9 mb)
High (320 kbps): () (23,2 mb)
Ik krijg trouwens 36k met 4 woordvoerders en dat stijgt iedere week met 1k ongeveer. Ga trouwens deze week over de 600 supporters.
48k en stijgende en 910 supporters.
Ik afgelopen week 41.543 en dat stijgt met ongeveer 750 per week. Verder heb ik 698 leden, maar die supporters zijn wel moorddadig :oops:
35k per week met bijna 600 supporters en 3 woordvoerders.
Sponsorgeld: 34 060 Woordvoerders: 5 Fanclub: 549 Supportersmood: content Sponsors: in de wolken
Bij mij stijgen de inkomsten ook nog met zo'n € 1000 per week. De ene week wat minder en de andere week wat meer.
40k sponsoren
6 woordvoerders
700 stijging per week
rond de 659 supporters
Misschien kunnen we een keer een ATV/GSV cup met de Grote oren organiseren.
prima idee!
We kunnen er ook wel meteen me beginnen, we lopen lke week weer een stukje verder achter. :(