Vriend Niels
Tommy schreef: Ik zal vrijdag de site ff up to date brengen. Zelf ook met 6-2 verloren.

Van vv Berkum, eindelijk win ik weer is oefenwedstrijdjes.

Hey VV Berkum, ik heb jouw maar even uitgedaagd want volgens het schema moest ik thuis, en niet uit zoals in jouw invite. En we spelen toch ook met bekerregels? of heb ik dat nou fout...

Vriend Niels
Rienk schreef: Hey VV Berkum, ik heb jouw maar even uitgedaagd want volgens het schema moest ik thuis, en niet uit zoals in jouw invite. En we spelen toch ook met bekerregels? of heb ik dat nou fout...

Je hebt gelijk geloof ik, ach het maakt niet zo veel uit denk ik, maar ik zal ff accepteren...

Nylez schreef: [..]Je hebt gelijk geloof ik, ach het maakt niet zo veel uit denk ik, maar ik zal ff accepteren...

zo is dat tussen Niels en mij ook verkeerd gegaan, hij wil volgens mij altijd thuis :wink: Je speelt een keer uit en thuis tegen elkaar dus dat maakt niet uit.... je hebt alleen thuisvoordeel.

Tommy schreef: Ik zal vrijdag de site ff up to date brengen. Zelf ook met 6-2 verloren.

Ha Deen als je hem bijwerkt kan je dan ook weer ff een link plaatsen, kan ik snel zien tegen wie ik moet woensdag :lol:

luie donder.. je meot natuurlijk tegen PSV almere.... ff locgisch nadenken kerel....

Vriend Niels

Hatsaflatsaaaa, eindelijk een goede pull! Zo heb je al tijden alleen maar boutspelers van je goede jeugdopleiding gekregen en zo krijg je een held van 17 jaar, die ook nog is aangenaam is en 'goed' kan scoren. Wilfred van der Zeijde heet het talentje met een TSI van 830.

JAJAA!! Weer zo'n lekkere pull!!

Meine Fitters (56703312)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 490
Loon: 730 €/week
Eigenaar: Rohda Groningen
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Nylez schreef: Hatsaflatsaaaa, eindelijk een goede pull! Zo heb je al tijden alleen maar boutspelers van je goede jeugdopleiding gekregen en zo krijg je een held van 17 jaar, die ook nog is aangenaam is en 'goed' kan scoren. Wilfred van der Zeijde heet het talentje met een TSI van 830.

Wat heeft-ie op passen? Als dat niet minimaal 'matig' is heb je er nog niet heel veel aan...

Vriend Niels
Koos L schreef: [..] Wat heeft-ie op passen? Als dat niet minimaal 'matig' is heb je er nog niet heel veel aan...

passen is rampzalig :( , maar dat kan ik denk ik wel vrij snel naar een beter niveau trainen, aangezien het kereltje nog maar 17 is. Zijn conditie is overigens ook slecht, dus vergeleken met de pull van Ard is ie niet zo geweldig. Ik dacht dat Ard ook slechts een redelijke jeugdopleiding had... Raar dat je dan zo goed pullt, ik vertrouw het hattrick-jeugdopleidingsysteem niet meer...

nee ik heb al weken lang een goede.. Maar ik heb wel mazzel met de pull ja! 2 weken achter elkaar een behoorlijke speler..

Ik ben benieuwd hoe dat ventje het donderdag doet Ard.

woensdag beki woensdag,... dan zijn de vriendschappelijke wedstrijden :)

Skippy schreef: luie donder.. je meot natuurlijk tegen PSV almere.... ff locgisch nadenken kerel....

PSV Almere heeft al een wedstrijd geregeld.

Haha übercool... heb 2-0 gewonnen uit bij de gedeelde nummer een..... en ik stond een na laatste :)

Whahahahaha... die kerel zal niet blij zijn :)

heb nu weer kans op lijfsbehoud :)

Nylez schreef: passen is rampzalig :( , maar dat kan ik denk ik wel vrij snel naar een beter niveau trainen, aangezien het kereltje nog maar 17 is. Zijn conditie is overigens ook slecht, dus vergeleken met de pull van Ard is ie niet zo geweldig. Ik dacht dat Ard ook slechts een redelijke jeugdopleiding had... Raar dat je dan zo goed pullt, ik vertrouw het hattrick-jeugdopleidingsysteem niet meer...

Conditie maakt voor een spits niets uit, volgens mij.

het beinvloed wel de prestaties. Naarmate de wedstrijd vordert presteert ie toch minder goed en laat ie meer steekjes vallen. Daarnaast kan het behoorlijk invloed hebben op eventuele blessures.... toch?

RJ schreef: PSV Almere heeft al een wedstrijd geregeld.

Tja... ik had jou al uitgedaagd Jongsma, maar je accepteerde steeds niet. Ik heb toen een uitdaging van een erg goed Braziliaans team geaccepteerd, ook omdat ik in de GSV Cup volgens mij een ronde voor lig op de rest.
Maar goed, ik neem alle eventuele consequenties wel voor lief, mochten we deze wedstrijd niet op een ander moment kunnen over spelen. Mea culpa, mea maxima culpa.. zoals ze dat dan zo mooi kunnen zeggen :)

Skippy schreef: het beinvloed wel de prestaties. Naarmate de wedstrijd vordert presteert ie toch minder goed en laat ie meer steekjes vallen. Daarnaast kan het behoorlijk invloed hebben op eventuele blessures.... toch?

Ik kan het even niet zo snel terugvinden, maar ik heb gelezen dat conditie niks uitmaakt voor spitsen. En volgens mij is dat ook zo. Een aanwijzing is de transfervergelijking die je kunt doen voor je speler: bij een spits wordt alleen gekeken naar scoren en passen. Bij een centrale middenvelder wordt daarentegen gekeken naar conditie, positiespel, passen en verdedigen.

Gisteren was een rotdag. Een verliespartij (4-1) met gemiste penalty e.d. een belabberde jeugdpull en wat dies meer zij.
Enigste positieve aan dit alles is dat mijn jeugdopleiding per heden als "goed" staat aangeschreven. Nog 16 weken te gaan naar uitstekend :wink: