Nee, de Relschoppers zijn zonder mij hun eigen weg gegaan (doen het overigens nu beter dan in de tijd dat ik ze coachte). Ik speel nu met FC Studrent. Ben de gedeelde nummer 1 van de achtste divisie. Loopt lekker.

De coach van Pyla meldt dat zijn team een regelmatige 3-1 overwinning had op VV Berkum. Hij was bijzonder tevreden over Veltri, die tot nu toe zijn beste wedstrijd voetbalde.

Volgende week eens kijken of ik FC Santen aan de zegekar kan binden...

Ik zal morgen de uitslagen van deze week verwerken. Volgende week kunnen we dus een volledige ronde afwerken.
Nu er ook een optie op neutraal terrein te spelen is aangemaakt, kunnen we de wedstrijden vanaf de kwartfinale op neutraal terrein spelen.

Tommy schreef: Ik zal morgen de uitslagen van deze week verwerken. Volgende week kunnen we dus een volledige ronde afwerken. Nu er ook een optie op neutraal terrein te spelen is aangemaakt, kunnen we de wedstrijden vanaf de kwartfinale op neutraal terrein spelen.

dit kunnen we doen, maar levert dit wel entreegeld op???

The Master schreef: dit kunnen we doen, maar levert dit wel entreegeld op???

Ja, elk team krijgt de helft van de entreegelden. De eigenaar van het stadion verdient niks aan zo'n wedstrijd. Ik vraag me trouwens af hoe het precies werkt... stel dat ik in het stadion van Copidknallers wil spelen tegen een ander team, betekent dat dan dat Copidknallers niet meer thuis kan spelen die week? Of zou je alleen stadions kunnen kiezen waarvan al vaststaat dat de eigenaar die week uit speelt?

@BJ: Geen idee, ik zal dit nog ff uitzoeken. Aan de tijd van je post te zien, was het erg gezellig op soos. :)

Als je dan puur naar onze eigen competitie kijkt zijn er 6 stadions beschikbaar om in te spelen (8 min de twee tegen elkaar spelende teams). Dus dat hoeft geen probleem te zijn. Als Fc Pyla - Pyla CF zou spelen in de halve finale dan kunnen we dus in het stadion van een van de andere halve finalisten spelen.

Tommy schreef: @BJ: Aan de tijd van je post te zien, was het erg gezellig op soos. :) de stad was gezelliger :lol: Als je dan puur naar onze eigen competitie kijkt zijn er 6 stadions beschikbaar om in te spelen (8 min de twee tegen elkaar spelende teams). Dus dat hoeft geen probleem te zijn. Als Fc Pyla - Pyla CF zou spelen in de halve finale dan kunnen we dus in het stadion van een van de andere halve finalisten spelen.

dat vind ik wel een goed idee idd.

Tommy schreef: Nu er ook een optie op neutraal terrein te spelen is aangemaakt, kunnen we de wedstrijden vanaf de kwartfinale op neutraal terrein spelen. ... Als je dan puur naar onze eigen competitie kijkt zijn er 6 stadions beschikbaar om in te spelen (8 min de twee tegen elkaar spelende teams). Dus dat hoeft geen probleem te zijn. Als Fc Pyla - Pyla CF zou spelen in de halve finale dan kunnen we dus in het stadion van een van de andere halve finalisten spelen.

Voor de duidelijkheid: de kwartfinale (in poulevorm) is volgens mij al begonnen, we zijn maar met acht teams... de halve finale zal uit vier teams bestaan, waarbij je dus nog vier (of zes, als we afspreken dat de ene halve finale in het stadion van één van de deelnemers van de andere halve finale kan plaatsvinden) neutrale stadions - binnen onze competitie - over hebt. De finale zal uiteraard uit twee teams bestaan.

Omdat ik volgens het schema tegen de relschoppers moest die dus niet meer actief zijn, heb ik een buitenlandse topper uitgedaagd, en die heeft al geaccepteerd. Dus woensdag kan ik (weer) niet :oops:

Jongsma f** fries! ;) Als je meedoet moet je niet met een of andere smoes gaan verzaken. JM heeft duidelijk aangegeven dat hij nog meedoet, welliswaar met een ander team. Foei, niet weer doen.

Even een minipoll: wat trainen jullie zoal? Ik ben de laatste tijd voornamelijk met positiespel bezig.

ik ook vandaag twee mensen vooruit gegaan die ik net gekocht heb... 18 jaar :D

Skippy schreef: ik ook vandaag twee mensen vooruit gegaan die ik net gekocht heb... 18 jaar :D

Ik train ook positiespel, maar tussen twee seizoenen train ik op conditie en soms ook algemeen.

Tommy schreef: Jongsma f****** fries! ;) Als je meedoet moet je niet met een of andere smoes gaan verzaken. JM heeft duidelijk aangegeven dat hij nog meedoet, welliswaar met een ander team. Foei, niet weer doen.

Mijn excuses. Ik dacht dat FC Studrent al meedeed aan de competitie, stom dat ik dat niet gecheckt heb. Het zal niet weer gebeuren :!:

Ohja ik train al bijna 2 seizoenen positiespel, en in het tussenseizoen conditie.

Ik train op scoren. Heeft vooral te maken met dat ik geen 352 maar 343 speel zodat je ook wat meer aanvallers kunt trainen dan normaal. Verder ook conditie tussen de seizoenen door, en soms algemeen.

Vriend Niels
Rienk schreef: Ik train op scoren. Heeft vooral te maken met dat ik geen 352 maar 343 speel zodat je ook wat meer aanvallers kunt trainen dan normaal. Verder ook conditie tussen de seizoenen door, en soms algemeen.

Ik hoorde dat algemeen trainen niet echt helpt. Ik train ook al heel lang positiespel, maar volgens mij kan het ook geen kwaad om op passen te trainen. De korte pass voor de middenvelders en aanvallers of 'openingen maken' voor de verdedigers en middenvelders. De waarde van veel spelers gaat tenminste redelijk omhoog als je je passen naar zeg maar minimaal 'redelijk' traint.

Nylez schreef: Ik hoorde dat algemeen trainen niet echt helpt.

Wat waarschijnlijk wordt bedoeld is dat algemeen trainen niet zorgt voor grotere 'basisvaardigheden' van je spelers, hun intrinsieke waarde stijgt niet. De vorm ('tijdelijke vaardigheden' zeg maar) stijgt echter wel, en dat kan behoorlijke effecten op de prestaties hebben. Je ziet ook dat de TSI van de meeste spelers omhoog schiet als je algemeen traint. En zeker na een paar weken conditie trainen (vorm daalt) is een weekje algemeen wel aan te raden (vorm stijgt weer).

Nylez schreef: Ik hoorde dat algemeen trainen niet echt helpt. Ik train ook al heel lang positiespel, maar volgens mij kan het ook geen kwaad om op passen te trainen. De korte pass voor de middenvelders en aanvallers of 'openingen maken' voor de verdedigers en middenvelders. De waarde van veel spelers gaat tenminste redelijk omhoog als je je passen naar zeg maar minimaal 'redelijk' traint.

Voor centrale middenvelders - om wie het eigenlijk gaat als je positiespel traint - geldt dat conditie en positiespel het meest belangrijk zijn. Passen en verdedigen zijn minder belangrijk, maar zijn wel handig. De overige vaardigheden worden niet of nauwelijks gebruikt.
Conclusie is dus dat centrale middenvelders het snelst in waarde zullen stijgen als je zorgt dat positiespel en conditie beter worden.

kramer schreef: [..]Wat waarschijnlijk wordt bedoeld is dat algemeen trainen niet zorgt voor grotere 'basisvaardigheden' van je spelers, hun intrinsieke waarde stijgt niet. De vorm ('tijdelijke vaardigheden' zeg maar) stijgt echter wel, en dat kan behoorlijke effecten op de prestaties hebben. Je ziet ook dat de TSI van de meeste spelers omhoog schiet als je algemeen traint. En zeker na een paar weken conditie trainen (vorm daalt) is een weekje algemeen wel aan te raden (vorm stijgt weer).

helemaal mee eens. Vorm is voor mij heel belangrijk om me proberen te handhaven in de 6e divisie. Je ziet de sterren gewoon toenemen.