Hét forum voor interamicaal Hattrick geneuzel.

Rossatron schreef: [..] Vreselijk, van die mensen die niets te doen hebben. BTW: ik heb nu een ander Hattrick team. Het naderende faillisement van de Relschoppers en het uitblijven van gemeentelijke steun in het kader van winkels en kantoren om het stadion van maar liefst tienduizend zitplaatsen noopte het bestuur van de FC de Relschoppers tot het drastische besluit van het ontslaan van hun niet zo heel succesvolle trainer. Edoch, ik heb een ander team onder mijn hoede gekregen, zodat ik mijn destructieve beleid kan blijven doorvoeren. FC Studrent is de benaming van mijn tweede slachtoffer.

eigenlijk verboden he :wink:

Rossatron schreef: BTW: ik heb nu een ander Hattrick team. Het naderende faillisement van de Relschoppers en het uitblijven van gemeentelijke steun in het kader van winkels en kantoren om het stadion van maar liefst tienduizend zitplaatsen noopte het bestuur van de FC de Relschoppers tot het drastische besluit van het ontslaan van hun niet zo heel succesvolle trainer. Edoch, ik heb een ander team onder mijn hoede gekregen, zodat ik mijn destructieve beleid kan blijven doorvoeren. FC Studrent is de benaming van mijn tweede slachtoffer.

Je bedoelt dat je hebt gefaald als manager? Tja... ;)

Toch leuk... verliezen met 2-0 en toch 8 supporters erbij :)

Ik heb mijn eerste wedstrijd gewonnen van de andere promovendus. Helaas moet ik Kay Eysker nu voor 7 weken missen (dat is gewoon een half jaar in het normale voetbal :roll:

2-0 winst tegen andere promovendus. 11 supporters erbij. Spits 2 weken eruit en verder 2 walkovers komende weken. Woensdag motsen en pressen en hopen dat het verlies meevalt. Mijn winning streak van 16 wedstrijden zal helaas beeindigd worden, erg jammer.

Hmm ik heb mn eerste wedstrijd met 6-1 verloren van de andere promovendus. Ik wist dat ik zou verliezen, maar zo erg...
Ik heb trouwens 2 WO's in mn competitie, die tref ik de laatste 2 wedstrijden van de heenronde, hetgeen betekent dat ik ze de eerste 2 wedstrijden van terugronde ook tref, hetgeen betekent dat ik 4 zondagen achter elkaar geen echte wedstrijd speel... :?

FC Santen is het seizoen begonnen met een 4-3 overwinning. Helaas ben ik wel twee spelers met blessures kwijtgeraakt. Dat heeft mij doen besluiten om vandaag er maar weer een speler bij te kopen. Nu is het echter wel mooi geweest. Dit seizoen geen tussentijdse versterkingen meer. Hopen op een mooie jeugdpull en veel supporters, zodat ik financieel gezien het hoofd boven water kan houden.

Uit met 0-2 gewonnen. Gelijkopgaande wedstrijd, erg saai vanwege weinig kansen, maar wel de punten mee naar huis.

Lennert schreef: Ik heb trouwens 2 WO's in mn competitie, die tref ik de laatste 2 wedstrijden van de heenronde, hetgeen betekent dat ik ze de eerste 2 wedstrijden van terugronde ook tref, hetgeen betekent dat ik 4 zondagen achter elkaar geen echte wedstrijd speel... :?

Tegen die tijd is de kans groot dat ze al een andere eigenaar hebben, toch?

HaJee schreef: Tegen die tijd is de kans groot dat ze al een andere eigenaar hebben, toch?
Bij mijn weten worden WO teams pas vervangen in de 8e divisie. Misschien tegenwoordig zelfs wel in de 9e aangezien er een 10e divisie is bijgekomen.

Zou kunnen. Ik had in elk geval wel dat ik een uur voor de wedstrijd zag dat het team een nieuwe eigenaar had gekregen... maar ik speel dan ook idd in de 8e divisie.

Zitten er nog helden in de beker? Helaas ben ik er zoals verwacht uitgeknikkerd, 1-4 verloren. Wel 20185 supporters en zo'n 96000 euro aan inkomsten wat de pijn een beetje verzacht.

Vriend Niels

Helaas 0-3 verloren...

Helaas lig ik er ook uit 1-1 (4-5 na penalties). Twee rode kaarten deden mij de das om in een wedstrijd die anders zeker had gewonnen. Helaas pakte de tegenstanders keeper twee fantastische ballen uit de bovenhoek in de penaltyserie. Volgens mij ligt eenieder dan uit de beker. Graag zou ik dan volgende week de eerste ronde van gsvcup ingehaald zien.
Het gaat om de volgende twee wedstrijden:
de wetenschapper - fc het pareltje en
fc pyla - vv berkum
De overige ploegen moeten zelf iets regelen voor volgende week woensdag.

1-4 verlies... maar wel mooie inkomsten.

5-0 verloren ofzo, tis schandalig. De inkomsten waren 'wel aardig' maar de supporters zijn niet meer zo dolbij als vroeger.

Hehehe, 1-0 gewonnen van een 6e-klasser! Dikke chill, rondje verder... (wel MOTS gespeeld trouwens)

Vriend Niels

Hoe lang duurt het voordat je met een wekelijkse investering van 20.000 euri de jeugdopleiding van 'goed' naar 'uitstekend' tilt?

En waarom heb ik met een goede jeugdopleiding nooit een jeugdspeler met een TSI van boven de 100?

16 weken, en je hebt gewoon pech.

16 weken? Dan had ik al lang een uitstekende jeugdopleiding moeten hebben... En als je zo matig pullt heb je gewoon pech inderdaad, Niels.

Ik speel trouwens weer volle bak in de beker, tegen een vijfdeklasser...