Ik wil ook wel weer meedoen. Kan ik me revancheren voor de belachelijke 8-1 van woensdag.
+0
Edelweiss
Te koop aangeboden:
Eef Jongsma (30516841)
24 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 5 210
Loon: 1 000 €/week
Eigenaar: Pyla C.F.
Waarschuwingen: 0
Hij is supergoed, het zou eerder wat voor am. Santman zijn, die heeft het geld er tenminste voor...
+0
kramer
Tommy schreef: De finale van de gsvcup is voorbij; het was geen echte finale: 8-1 voor de wetenschapper. Bij deze gefeliciteerd.
Nu doemt er weer een nieuwe editie van de gsvcup op, wie heeft er zin om weer hier aan mee te doen?
Ik doe wel weer mee.
+0
RJ
Tommy schreef: Te koop aangeboden:
Eef Jongsma (30516841)
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Misschien iets voor jou Jongsma?
Jongsma vind Jongsma een uitstekende speler. Vroeger had ik ook een soortgelijke speler(nou ja wel wat minder), daar ving ik destijds maar liefst 3 ton voor. Helaas is de marktop dit moment niet erg goed dus ik hoop maar dat je er flink wat voor krijgt. Persoonlijk vind ik Jongsma een half miljoen waard: Ideale vleugelspeler, hardwekend, bere conditie redelijke pass in de voeten. Iets mindere spelvoortzettingen, beetje raar, maar wel oprecht.
Helaas kan ik dit moment geen geld vrijmaken voor deze topper.
+0
Lennert
ik doe ook niet mee dit keer aan de competitie
+0
Bert-Jan
kramer schreef: [..]
Ik doe wel weer mee.
ik wil ook wel, maar ik heb het idee dat er wat weinig animo voor is :cry:
+0
Skippy
gewoon een kleinere competitie :)
+0
RJ
Beste mensen, ik moet nog een wedstrijdje hebben voor maandag, wie daagt me even uit?
+0
Bert-Jan
RJ schreef: Beste mensen, ik moet nog een wedstrijdje hebben voor maandag, wie daagt me even uit?
maandag :?:
+0
Edelweiss
Tot nog toe zijn er de volgende deelnemers.
Fc Pyla
Fc Het pareltje
Team Es
psv almere
vv de wetenschapper (titelverdediger)
Pyla CF
Het mooiste zou zijn als er nog twee teams meedoen, dus meld je aan en doe mee!
+0
RJ
The Master schreef:
Sorry, ik was nog in hogere sferen na het orgel spelen :lol: .
+0
Edelweiss
644.000 gevangen voor Jongsma, toch lekker.
+0
Vriend Niels
Tommy schreef: Tot nog toe zijn er de volgende deelnemers.
Fc Pyla
Fc Het pareltje
Team Es
psv almere
Pyla CF
Ik wil ook wel meedoen...
+0
Edelweiss
Oke dan, nog eentje....wie wil er nog meedoen? Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Mooi op tijd om mijn stadion te gaan verbouwen :wink:
+0
Skippy
kerel... hoe kom jij aan een dergelijke hoeveelheid knaken ?!?!?!??? :shock:
teeeeeeeeering... daar moet ik nog ff voor sparen :P
+0
YeHeSs
Ik heb een speler verkocht voor € 1 250 000 hier blijft uiteindelijk nog iets van 1,2 miljoen over. Het was een speler die overgekwalificeerd is voor mijn elftal. Had op positiespel, verdedigen en passen "goed" en conditie "uitstekend" TSI van rond de 6500. Speelde toch maar voor 3,5 ster en afgelopen wedstrijd slechts 2. Er was echter iemand uit China die veel geld bood (overigens conform transfervergelijking)
Ik heb trouwens net voor bijna 450k mijn stadion verbouwd. Dus ik heb weer wat minder geld. Ben daarbij natuurlijk wel voorbereid op de toekomst :wink:
+0
Vriend Niels
Iemand zin in een oefenwedstrijd? daag me uit zou ik zeggen: vv Berkum (505588)
+0
Edelweiss
De loting voor de gsvcup nieuwe opzet is klaar. Als finalisten zijn vv de wetenschapper en team Es poulehoofd. Verder is er geloot. Klik [url=members.lycos.nl/sipkojan]hier[/url] om te kijken hoe de indeling eruit ziet. Ik heb de site van Sipko-Jan overgenomen en deze enigzins aangepast. Kijk de site maar eens goed door zou ik zeggen. De normale regels worden aangehouden voor de wedstrijden.
De volgende ploegen doen dus mee:
FC Het pareltje
VV Berkum
PSV Almere
VV De Wetenschapper (titelverdediger)
FC Pyla
Pyla C.F.
Team Es
Relschoppers
Mijn voorstel is om volgende week maar meteen te beginnen (iedereen akkoord?), we zullen enig oponthoud krijgen doordat eenieder van ons in de hattrickcup mee zal doen.
Ik wil ook wel weer meedoen. Kan ik me revancheren voor de belachelijke 8-1 van woensdag.
Te koop aangeboden:
Eef Jongsma (30516841)
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Misschien iets voor jou Jongsma?
Hij is supergoed, het zou eerder wat voor am. Santman zijn, die heeft het geld er tenminste voor...
Ik doe wel weer mee.
Jongsma vind Jongsma een uitstekende speler. Vroeger had ik ook een soortgelijke speler(nou ja wel wat minder), daar ving ik destijds maar liefst 3 ton voor. Helaas is de marktop dit moment niet erg goed dus ik hoop maar dat je er flink wat voor krijgt. Persoonlijk vind ik Jongsma een half miljoen waard: Ideale vleugelspeler, hardwekend, bere conditie redelijke pass in de voeten. Iets mindere spelvoortzettingen, beetje raar, maar wel oprecht.
Helaas kan ik dit moment geen geld vrijmaken voor deze topper.
ik doe ook niet mee dit keer aan de competitie
ik wil ook wel, maar ik heb het idee dat er wat weinig animo voor is :cry:
gewoon een kleinere competitie :)
Beste mensen, ik moet nog een wedstrijdje hebben voor maandag, wie daagt me even uit?
Tot nog toe zijn er de volgende deelnemers.
Fc Pyla
Fc Het pareltje
Team Es
psv almere
Pyla CF
Sorry, ik was nog in hogere sferen na het orgel spelen :lol: .
644.000 gevangen voor Jongsma, toch lekker.
Ik wil ook wel meedoen...
Oke dan, nog eentje....wie wil er nog meedoen? Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Even een aardigheidje:
Mooi op tijd om mijn stadion te gaan verbouwen :wink:
kerel... hoe kom jij aan een dergelijke hoeveelheid knaken ?!?!?!??? :shock:
teeeeeeeeering... daar moet ik nog ff voor sparen :P
Ik heb een speler verkocht voor € 1 250 000 hier blijft uiteindelijk nog iets van 1,2 miljoen over. Het was een speler die overgekwalificeerd is voor mijn elftal. Had op positiespel, verdedigen en passen "goed" en conditie "uitstekend" TSI van rond de 6500. Speelde toch maar voor 3,5 ster en afgelopen wedstrijd slechts 2. Er was echter iemand uit China die veel geld bood (overigens conform transfervergelijking)
Ik heb trouwens net voor bijna 450k mijn stadion verbouwd. Dus ik heb weer wat minder geld. Ben daarbij natuurlijk wel voorbereid op de toekomst :wink:
Iemand zin in een oefenwedstrijd? daag me uit zou ik zeggen: vv Berkum (505588)
De loting voor de gsvcup nieuwe opzet is klaar. Als finalisten zijn vv de wetenschapper en team Es poulehoofd. Verder is er geloot. Klik [url=members.lycos.nl/sipkojan]hier[/url] om te kijken hoe de indeling eruit ziet. Ik heb de site van Sipko-Jan overgenomen en deze enigzins aangepast. Kijk de site maar eens goed door zou ik zeggen. De normale regels worden aangehouden voor de wedstrijden.
De volgende ploegen doen dus mee:
FC Het pareltje
VV Berkum
PSV Almere
VV De Wetenschapper (titelverdediger)
FC Pyla
Pyla C.F.
Team Es
Relschoppers
Mijn voorstel is om volgende week maar meteen te beginnen (iedereen akkoord?), we zullen enig oponthoud krijgen doordat eenieder van ons in de hattrickcup mee zal doen.