Na het lezen van het commentaar in de media van de coach van de wetenschapper reageerde de Pyla CF coach verassend dankbaar: ''Met dit soort uitspraken wordt mijn team weer op en top gemotiveerd. Het feit dat de wetenschapper 'slechts' een negende klasser is betekend dat ook mijn reservespelers dit prima aan moeten kunnen.''

iemand een oefenpotje woensdag?

Schoolholmse Boys (150776)

done.. ben wel in voor revanche :P

Gisteravond gewonnen met 4-0 van de nummer drie. Helaas heb ik weer een zwaargeblesseerde voetballer erbij. Op dit moment heb ik er 2 van 4 weken geblesseerd. Toch maak ik nog alle kans op de titel... slechts één puntje achter de nummer één. Mijn financiele positie is echter dramatisch, ondanks het bijna uitverkochte stadion van gisterenavond heb ik aan het eind van de week ongeveer -300.000 euri. Aan het eind van het seizoen ben ik waarschijnlijk verplicht om mijn sterspelers te verkopen, want dan sta ik bijna 450.000 negatief :evil:

Ik sta aan het eind van deze week ook bijna drie ton in de min, maar dat komt door de aanschaf van een goede coach, de uitbreiding van mijn stadion naar 20.000 en de aankoop van een talentvolle verdediger. Ik verwacht door tijdelijk mijn investering in de jeugdopleiding te verlagen snel weer in een betere financiele positie te komen.

Vergeet niet je kampioensschap- en promotiepremie. Ik vind zo dik in de min staan niet zo slim. Je betaald je blauw aan rente, maar ieder zijn eigen strategie.

Ongelovelijk Deen... Je weet dat je na een paar weken dan op matig of zwak zit?
Ik ga nimmermeer mijn investeringen terugschroeven, hoeveel ik ook in de min sta. Om de week heb ik nu een toppertje die eruit komt (zoals deze week (en hij staat inmiddels te koop): Raymond Adriaensen, een spits met scoren: goed).

hoeveel heb je eigenlijk voor die vorige topper van je gekregen?

Slechts 2 ton... (Wel meteen een seizoen investeren terugverdiend.)

Ik wil het liefst zo rond de 200.000 in de min staan aan het eind van deze competitie. Dat is te doen als mijn stadion helemaal vol zit tijdens mijn laatste thuiswedstrijd, verder zijn er idd allerlei premies die ik dan nog binnen krijg. Mijn jeugdopleiding is nu goed, de vorige keer dat ik deze terugschroefte duurde het drie weken voordat deze naar redelijk daalde.
Ik vind het zelf belangrijk om nu te investeren zodat ik volgend seizoen in de zesde divisie redelijk kan meekomen.

Stel dat je positiespel (100% natuurlijk) traint en je oog valt op een 17-jarige met redelijk positiespel en matig conditie voor een paar duizendjes... Go or no go?

Heeft ie ook nog een beetje passen en/of verdedigen(dwz minstens matig)? Zo niet, niet meer betalen dan 10000, over een paar week is hij namelijk al 18. Zo ja, niet meer betalen dan 25000 want ook deze wordt over een aantal weken 18 :lol:

Ik heb er net 3 of 4 aangeschaft voor 15000 (in totaal). Ik weet dat ze een jaartje ouder worden, maar dan nog is het erg goedkoop dacht ik. Binnenkort een redelijk coach aanschaffen en verder trainen maar!

Koos L schreef: Ik heb er net 3 of 4 aangeschaft voor 15000 (in totaal). Ik weet dat ze een jaartje ouder worden, maar dan nog is het erg goedkoop dacht ik. Binnenkort een redelijk coach aanschaffen en verder trainen maar!

Dat is netjes gedaan. En idd zo snel mogelijk die redelijk coach aanschaffen, dan gaat je elftal met sprongen vooruit.

Coach Jongsma van de V.V. De Wetenschapper maakte 10 minuten zijn opstelling bekend voor de kraker tegen Pyla FC. Deze is:

Magalhães - Pazos, Bijleveld, Visser - den Uijl, Alcalde, Haarhuis, Castelo, Rojer - Romkes, Bouwhuis.

'Deze elf moeten het gaan doen, en het zal ze lukken' aldus Jongsma.

Pyla C.F. afgedroogd!

Waar vooraf niemand serieus rekening meegehouden had is dan toch gebeurd. Enkele kenners spraken van te voren van een kansloze missie voor het team van coach Jongsma, echter niets was minder waar. Het enkele klasses hoger spelende Pyla F.C. kreeg tegen het excellerende team van V.V De Wetenschapper alle hoeken van het veld te zien. De 2-0 overwinning was eigenlijk maar een magere afspiegeling van de ware krachtsverhoudingen. Het percentage balbezit van 85 procent voor De Wetenschapper was wat dat betreft veel duidelijker; er was maar een ploeg die gevoetbald had. Coach Jongsma: 'Vantevoren wisten we dat we een goede kans maakten, ondanks de twijfels van de pers. Dat we Pyla C.F. zo van de mat konden blazen hadden zelfs wij niet durven hopen.'
Met deze overwinning is V.V. De Wetenschapper samen met FC Pyla in een klap favoriet voor de eindoverwinning in het meest prestigeuze toernooi wat de GSV kent. Als de loting een beetje meezit, is een ontmoeting tussen deze twee giganten in de finale het meest waarschijnlijk en een aantrekkelijk vooruitzicht.

Goed gedaan hoor Jongsma, petje af. Niks op aan te merken.

RJ schreef: De Wetenschapper samen met FC Pyla in een klap favoriet voor de eindoverwinning in het meest prestigeuze toernooi wat de GSV kent. Als de loting een beetje meezit, is een ontmoeting tussen deze twee giganten in de finale het meest waarschijnlijk en een aantrekkelijk vooruitzicht.

FC Jerrebarre en Team van der Es zijn naast ons gekwalificeerd voor de halve finale. Het lijkt me een leuke wedstrijd om elkaar in de finale te treffen. De coach van FC Pyla: "Ik acht ons team zeker niet kansloos. Het is een aderlating dat we 2 spelers langdurig moeten missen, maar de reserves kunnen dat gat wel opvullen. Toch wil ik FC Pyla de underdog noemen aangezien de goede resultaten die VV de Wetenschapper de afgelopen weken heeft neergezet. Daarnaast heeft VV de Wetenschapper een goede (jeugd)opleiding en aankoopbeleid waar zeer efficient mee omgegaan wordt."
Maar misschien treffen we elkaar nu alwel. Wil jij spoedig een loting houden Sipko dan weten wij wie we voor woensdag uit moeten nodigen...

Faaaaaaaaaaaaaaaak...
Die Van der Es moet nú geschorst worden (van de GSV, de kerk en hattrick bijvoorbeeld)... Hij wint met 4-3 van mijn basiselftal, khut.

RJ schreef: Pyla C.F. afgedroogd! Waar vooraf niemand serieus rekening meegehouden had is dan toch gebeurd. Enkele kenners spraken van te voren van een kansloze missie voor het team van coach Jongsma, echter niets was minder waar. Het enkele klasses hoger spelende Pyla F.C. kreeg tegen het excellerende team van V.V De Wetenschapper alle hoeken van het veld te zien. De 2-0 overwinning was eigenlijk maar een magere afspiegeling van de ware krachtsverhoudingen. Het percentage balbezit van 85 procent voor De Wetenschapper was wat dat betreft veel duidelijker; er was maar een ploeg die gevoetbald had. Coach Jongsma: 'Vantevoren wisten we dat we een goede kans maakten, ondanks de twijfels van de pers. Dat we Pyla C.F. zo van de mat konden blazen hadden zelfs wij niet durven hopen.' Met deze overwinning is V.V. De Wetenschapper samen met FC Pyla in een klap favoriet voor de eindoverwinning in het meest prestigeuze toernooi wat de GSV kent. Als de loting een beetje meezit, is een ontmoeting tussen deze twee giganten in de finale het meest waarschijnlijk en een aantrekkelijk vooruitzicht.

kerel.. afgedroogd is wel en beetje overtrokken.... je had ook gewoon moeten winnen gezien de statidtieken.. maar vier doelpun ten verschil is afdrogen... dit is een leuk oefenpotje :P

Kerel, als de nieuwe maurice de hond moet ik een beetje oefenen in het overdrijven van feiten en gebeurtenissen.
Net als alle berichten en boodschappen van mijn grote voorganger moet je mijn posts in dit topic met een korreltje zout nemen.

Zeg wie mijn volgende slachtoffer is, team Es of het team van Hajee. Liever niet FC Pyla, die kom ik liever tegen in de finale :lol: :wink: