Skippy schreef: [..] Prioriteiten idd..... ik stel ook gewoon al mijn wisselspelers op... kunnen die lui nog een beetje ballen... en trainen uiteraard...

doe ik ook, met uitzondering wanneer ik een walk-over heb die week.

Hee, De Guppies (Santman) heeft een andere wedstrijd geregeld voor woensdag! Dat is dus een walkover voor Fortuna Lieffijn en daarmee door naar de volgende ronde...

die santman is een haas.... die kerel let niet eens op wanneer ie moet spelen.. idd een WO voor koosje dan

Skippy, wanneer komt die update denk je? Komt er morgen al een schema met de wedstrijden van volgende week? Dan kan ik die op tijd regelen ivm mijn afwezigheid en minder mogelijkheden om een uitgebalanseerd team op te stellen.

ja die komt er idd aan.... de wedstrijden heb ik al neergezet (ergens een pagina terug ofzo...) dus als je weet of je eerste of tweede bent... dan weet je tegen wie je moet. :P

maar ik zal het ook ff officieel maken....

HaJee schreef: He Henri: heb je je team al terug, ik wil graag een inhaalwedstrijd tegen je spelen.

Ik denk dat ik je moet feliciteren met een wo...... ik heb al meer dan een maand niets gehoord. Daar moet wat aan gebeuren, sterker nog ik ga nu mailen.

Hajee is tweede in poule 3 en fc pyla van mol eerste.

hajee moet tegen de nummer 1 uit poule 4 en dat is nog niet helemaal duidelijk.... want poule 4 is een lekkere puinhoop :P

zal waarschijnlijk schoolholmse boys worden..... die tweede wordt en studrent die eerste wordt.. mar dat moet ik nog ff uitzoeken :)

Skippy schreef: Hajee is tweede in poule 3 en fc pyla van mol eerste. hajee moet tegen de nummer 1 uit poule 4 en dat is nog niet helemaal duidelijk.... want poule 4 is een lekkere puinhoop :P zal waarschijnlijk schoolholmse boys worden..... die tweede wordt en studrent die eerste wordt.. mar dat moet ik nog ff uitzoeken :)

???? maak maar weer een mooi schema op je site :wink:

duhuh.. komt er toch nog aan sjappie

Is er al meer duidelijkheid? aangezien ik tweede ben geworden, moet ik de uitnodiging sturen. Dus als het gauw duidelijk is, dan kan ik die schoolholmse boys uitnodigen...

hela hola..... en ja hoor.. er is nu een publicatie va de standen uitslagen... de statistieken laten nog ff op zich wachten...

De kleuren moeten tegen elkaar en dan de nummers twee thuis!!

Enne Hajee... het is geen molema geworden :P

http://members.lycos.nl/sipkojan/

Gaan we nu komende woensdag beginnen met de kruisfinales? Pyla CF is wel toe aan zijn eerste nederlaag dacht ik zo... Het komt ook verdraaide goed uit dat Pyla CF zondag tegen de nummer 2 moet, kan ie in ieder geval geen feestelftal opstellen in die wedstrijd.
Wat een makkelijke competitie heeft die Deen trouwens. Zelfs ik zou er met mijn basiself nog met kop en schouders boven uitsteken.

idd... zsm spelen die wedstrijden...

ben bang dat je tegen deen niet veel begint als ie zijn eerste team opstelt :(

Skippy schreef: idd... zsm spelen die wedstrijden... ben bang dat je tegen deen niet veel begint als ie zijn eerste team opstelt :(

dat weet ik ook bijna wel zeker. Afgelopen woensdag heb ik wel voor het eerst in 5 wedstrijden van hem weten te winnen. (5-4) na verlenning. Er zitten dus kleine scheurtjes in het bolwerk.

Met een een vijftal reserves Bert-Jan, maar goed verloren is verloren. Vandaag Match of the Season en woensdag met een behoorlijk aantal reserves tegen de wetenschapper.

Tommy schreef: Met een een vijftal reserves Bert-Jan, maar goed verloren is verloren. Vandaag Match of the Season en woensdag met een behoorlijk aantal reserves tegen de wetenschapper.

ok, geef ik toe, maar ik had vanaf de 77e minuut ook een rode kaart en een achterstand van 3-4 (uit) :wink:

Mijn team begint nu ook redelijk te draaien. Vandaag weer met 4-1 gewonnen van een subtopper, na weer een hattrick van mijn aanvaller. Die jongen is goud waard :wink:
Mijn conclusie: Hattrick is een magistraal spel, mits je regelmatig even tijd heb om het een en ander te bekijken...
Ik kan niet wachten tot volgend seizoen om eens serieus om de promotieplaatsten te gaan strijden. Begonnen met 3 uit 9, inmiddels 10 uit 12...

Tommy schreef: Met een een vijftal reserves Bert-Jan, maar goed verloren is verloren. Vandaag Match of the Season en woensdag met een behoorlijk aantal reserves tegen de wetenschapper.

Kortom, ik ga winnen.

Goed nieuws: er is net thuis gewonnen; een moeizame 3-2, maar met een vol (15000 man) stadion. Komende week weer (!) een walkover, dus slechts 1 weekje een slechte teamgeest, maar dat geeft des te meer kans aan de wetenschapper.
De coach van Pyla CF keek na afloop van de wedstrijd alvast vooruit naar komende woensdag: ''ik hoop mijn spelers weer te kunnen motiveren, we geven echter geen cadeautjes aan de vv de Wetenschapper. Sinterklaas is alweer enige tijd voorbij.''

De coach van V.V. De Wetenschapper kon zijn geluk niet op nadat hij de commentaren rond de laatste wedstrijd van Pyla FC hoorde. De coach:"Eerst waande iedereen ons kansloos, nu is zelfs de coach van Pyla FC al voorzichtig. Maar wij gaan nog verder. Ik durf V.V. De Wetenschapper te bombarderen tot topfavoriet voor de komende ontmoeting. Immers, het simpele feit dat bij Pyla FC ene Jongsma sterspeler is, geeft wel aan dat het niveau van dit elftal niet al te hoog kan zijn."